Ik mag dan wel zeuren, maar dit stukje getuigt ook niet echt van een monstertoewijdingquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:34 schreef Pandorah het volgende:
Voor yoghurt ben ik te lui. Misschien toch maar eens doen
. Verder wil ik om de 3 a 4 uur wat eten. Normaal gesproken lunch ik met rauwkost en / of soep maar dit keer zat ik in de trein. Dus ik bedacht dat bolletjes met wat beleg in de kantine halen beter was dan bijv een patatje te gaan halen op het station. En normaal gesproken eet ik ook geen walnotencake. Maar deze cake is overheerlijk omdat het recept geheim blijkt te zijn
...
Het is een reeks. Het gaat niet alleen over afvallen want *shock* er speelt meer in ons leven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:28 schreef benchMarc het volgende:
Je denkt toch zeker niet dat ik van iedere poster die hier kwats loopt te verkopen ga kijken wat haar stats zijn? Tuurlijk moet je generaliseren, dan stoot je er maar een paar tegen het hoofd, dat is het risico. Ik durf te wedden dat er hier genoeg zitten die zich er niet toe kunnen zetten om fatsoenlijk te dieeten en te trainen, maar die hoor je dan opeens niet. Ik vind het überhaupt vreemd dat er in een afvaltopic gezeverd wordt over lolcats en andere onzin die er totaal niets mee te maken heeft. Hou het lekker bij onzin.
Maargoed, dat is sowieso het probleem van Fok. Dan heb je een topic in een serieus onderdeel op het forum, ipv dat onzingebeuren, en dan krijg je alsnog een zevertopic.
Dat snap ik ook wel, maar daarom heeft Fok ook heel erg veel subfora en andere topics rondlopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is een reeks. Het gaat niet alleen over afvallen want *shock* er speelt meer in ons leven.
Oke, dank je. Doei!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:38 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar daarom heeft Fok ook heel erg veel subfora en andere topics rondlopen.
Goed idee, weltrusten allen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga slapen, want ik word hier echt loeichagrijnig van.
Ojee hoor, mevrouw is op haar cyberpik getraptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga slapen, want ik word hier echt loeichagrijnig van.
Nee, jij doeiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:41 schreef Erik het volgende:
[..]
Oke, dank je. Doei!
[..]
Goed idee, weltrusten allen.
Je bent gewoon rete-irritant. Niet vanwege de inhoud van je posts (want je hebt gelijk, dat snap ik ook wel), maar de manier waarop je het brengt. Waar bemoei je je eigenlijk mee? Wij vinden het gezellig zoals het nu gaat en iedereen bereikt z'n doel wel, de ene wat sneller dan de ander, maar uiteindelijk komt iedereen er wel. Dus wat kan het jou schelen of we het hier 90 % van de tijd niet over afvallen hebben? We zijn alleen aan onszelf iets verplicht hoor?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:41 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ojee hoor, mevrouw is op haar cyberpik getrapt
Waarom loop je nu zo te mierenneuken over onze reeks? Oh, ik zei mierenneuken. Sorry, volgens jouw regeltjes moet ik dat wss in F&F of SEX posten. Oopsie..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:38 schreef benchMarc het volgende:
Dat snap ik ook wel, maar daarom heeft Fok ook heel erg veel subfora en andere topics rondlopen.
Lol.quote:
Nouja, of iedereen er uiteindelijk komt dat valt nog maar te bezien. Kijk, wat het is is dit: jullie zijn hier met zijn allen een vaste kliek die continu in dit topic allerlei bullcrap aan het verkondigen zijn. Dat is allemaal leuk en aardig, maar wat je vergeet is dat er ook mensen komen kijken die willen afvallen en door de bomen het bos niet meer zien. Als het nu eens topic was die puur bij het onderwerp bleef waar het om ging: afvallen, dan was het voor een nieuwkomer een heel stuk gemakkelijker om er de goede leerzame info uit te pikken. En dit kun je simpelweg niet in een OP opsommen. Dat is de basis. Ervaringen en informatieve posts van mensen zijn ook erg leerzaam en die raken, door zoveel off-topic gepost, zoek. Het is onmogelijk om als leek hier nog goede informatie uit te kunnen filteren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent gewoon rete-irritant. Niet vanwege de inhoud van je posts (want je hebt gelijk, dat snap ik ook wel), maar de manier waarop je het brengt. Waar bemoei je je eigenlijk mee? Wij vinden het gezellig zoals het nu gaat en iedereen bereikt z'n doel wel, de ene wat sneller dan de ander, maar uiteindelijk komt iedereen er wel. Dus wat kan het jou schelen of we het hier 90 % van de tijd niet over afvallen hebben? We zijn alleen aan onszelf iets verplicht hoor?.
Ik heb de posts van SHE gelezen en ik sta qua informatie praktisch 100% achter haar hoor, laat daar geen misverstand over bestaan. Alleen zal ze jullie dames toch nog wat harder moeten gaan drillen als ik het zo leesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol.
En morgen komt SHE dinges een veeg uit de pan geven. Oh nee, SHE is er morgen niet!
Net nu we haar nodig hebben!
Ah, dan moet je bij de dieetclub zijn. Die hebben dat alles. En meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef benchMarc het volgende:
Nouja, of iedereen er uiteindelijk komt dat valt nog maar te bezien. Kijk, wat het is is dit: jullie zijn hier met zijn allen een vaste kliek die continu in dit topic allerlei bullcrap aan het verkondigen zijn. Dat is allemaal leuk en aardig, maar wat je vergeet is dat er ook mensen komen kijken die willen afvallen en door de bomen het bos niet meer zien. Als het nu eens topic was die puur bij het onderwerp bleef waar het om ging: afvallen, dan was het voor een nieuwkomer een heel stuk gemakkelijker om er de goede leerzame info uit te pikken. En dit kun je simpelweg niet in een OP opsommen. Dat is de basis. Ervaringen en informatieve posts van mensen zijn ook erg leerzaam en die raken, door zoveel off-topic gepost, zoek. Het is onmogelijk om als leek hier nog goede informatie uit te kunnen filteren.
Daar heb je half gelijk, ik wil niet eens fatsoenlijk diëten (en ik denk ook niet dat ik het zou kunnen). Mijn enige streven is dat wat ik binnenkrijg gezond is. Afvallen hoeft voor mij ook niet zo nodig, als er in de loop van de tijd maar wat vet verdwijnt en daar spiermassa voor in de plaats komt. Mijn motto: meer spiermassa, dan kan ik lekker blijven eten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:28 schreef benchMarc het volgende:
Ik durf te wedden dat er hier genoeg zitten die zich er niet toe kunnen zetten om fatsoenlijk te dieeten en te trainen, maar die hoor je dan opeens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |