Nee, omdat ze lachwekkende onzin op hun website verkondigen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:09 schreef sjoep het volgende:
Waar komt die haat jegens Niburu toch vandaan? Omdat zij iets verkondigen dat de menselijke geest niet kan bevatten (of meten)?
De enige mens die hier iets niet snapt is die Teuben.quote:De mens snapt iets niet, (of vind het ongeloofwaardig), dekt zich maar alvast in met allerlei lolligheden (want stel dat ik later buiten de groep val), en als er dan niks komt (waar iedereen blijkbaar stiekem toch op hoopte) krijgt een site die aandacht besteedt aan dit soort zaken en uiteraard dit item voluit brengt de volle laag.
Dat is jouw mening en daar heb je recht op.quote:En ik denk dat veel mensen dat best wel weten, dat er iets moet gebeuren. En wel op zo'n grote schaal dat niemand er om heen kan.
Maar, waar wringt men zich in bochten?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het geen haat, in tegendeel, ik vind dat soort dingen juist leuk om te lezen. Mijn vermaak ligt dan wél weer bij hun probleem als ze (mensen in het algemeen dus) iets stellig aankondigen en dan zich in allerlei bochten wringen als het tóch niet gebeurt/gelukt is.
Volgens mij hebben veel mensen het idee achter de Federation of Light niet begrepen.quote:Ik zou het geweldig vinden als we écht een enorm ruimteschip hadden gezien en bezoek hadden gehad. Geloof best dat er intelligent leven is buiten onze planeet maar als ze écht intelligent zijn laten ze ons lekker aanmodderen
Nou, vooralsnog (ik weet het niet zeker, op mijn werk is een hoop geblokkeerd) heb ik nog geen statement gelezen waaruit blijkt dat ze er gewoon naast zaten. Behalve dan die quote hier een stukje boven.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:22 schreef sjoep het volgende:
[..]
Maar, waar wringt men zich in bochten?
Van Blossom Goodchild is er volgens mij helemaal niks meer verschenen sinds de 11e of 12e oktober. De rest is verzonnen door mensen die denken lollig te zijn. Dat wordt dan vervolgens weer door mensen die niet op zitten te letten voor waar aan genomen.
Nee inderdaad, ik weet absoluut niks van de FoL. Echter, als men vol overtuiging beweert dat er op dag X een enorm ruimteschip te zien zal zijn dan ben ik de beroerdste niet om als dat uitblijft ze flink te bespottenquote:Volgens mij hebben veel mensen het idee achter de Federation of Light niet begrepen.
Het gaat niet over intelligentie en ook niet over een andere soort ofzo.
Over de FoL worden al jaren boeken volgeschreven en ook al jaren gechanneld.
Dit is echt niks nieuws.
(ja, dat schip wel natuurlijk).
Sterrendatum EHF2351ZETA2359quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:06 schreef Scorpie het volgende:
15-10-2008
Lief dagboek,
Het is nu zeker: Niburu sucks.
Nog steeds geen aliens. Niburu ontkent alles.
Groetjes,
Scorpie
Zeg jogy, begin jij nou ook niet een patroon te zien bij dit soort voorspellingen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:22 schreef jogy het volgende:
Nog twintig minuten. Ergens in Pago Pago is het nog geen 15 oktober. Daarna is het wachten op het excuus of de excuses.
Bij deze channelings wel inderdaad. Die webbot, niet bepaald ( maar daar kunnen we wel verder over lullen in het andere topic ( of niet natuurlijik)).quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zeg jogy, begin jij nou ook niet een patroon te zien bij dit soort voorspellingen?
"Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" enzo - ook na 1500x nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zeg jogy, begin jij nou ook niet een patroon te zien bij dit soort voorspellingen?
Misschien word er een hologram van een blauwe lucht tegenaan geprojecteerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:05 schreef osmo het volgende:
Ze hangen er misschien maar hun schip is onzichtbaar
Is eigenlijk dus wel zo ja. Zolang ik er niets meer voor hoef te doen dan te wachten tot de datum voorbij gaat wil ik best even wachten voor ik het afdoe als onzin. Als zo'n Channelaar zegt van 'Hey, geef me een euro en dan krijg je em zo terug, echt waar!' Dan wordt het al snel een ander verhaal.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" enzo - ook na 1500x niet
hihiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sterrendatum EHF2351ZETA2359
Lieve geheugengolvencontainer,
Balen, gisteren hadden we het plan om die miezerige blauwe planeet te koloniseren. Zelfs al een paar van die inboorlingen wijsgemaakt dat we in vrede en liefde (wat dat ook zijn moge) zouden komen. Helaas, halverwege dat zonnestelsel begaf onze alfagolvenneurozortex het. En je weet, als dat gebeurt, dan doet de kevolonculus het ook niet meer waardoor we dus niet meer in staat waren de carovyxlest te benutten.
Nu zweven we een beetje bij een planeet met een asteroïdengordel, wachtend op hulp van de Gapodivox dienst aangezien we zelf geen materiaal hebben om de 'zortex te repareren.
Ach, ondertussen vermaken we onszelf met een beetje creatief het landschap bewerken van een kleine rode planeet in de buurt. Vorige keer had Xco'Zety nog een leuke gelijkenis van de inboorlingen daar gefnorked.
Ik zal later verder gujogolven!
Tuy'Vex
Misschien hebben ze de verkeerde kalender gebruikt en gebruiken ze die van de maradonnianen. Zij zien Maradonna als hun god en gebruiken zijn geboorte dag als jaar nul. In dat geval zullen alle Niburiaantjes nog wel even moeten wachten...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef RM-rf het volgende:
waarom zouden de aliens zich niet gewoon een paar daagjes kunnen vergissen?
dat ze de channelaars wel verteld hebben zo van 14 oktober maar dat ze wat pech hadden en een van de carburateurs van hun spaceship vervangen moest worden en op dat ene station geen merkdealer was en die garage dus de onderdelen moest bestellen bij de fabrikanten dat ze daarom een paar daagjes later komen...
ze hebben zelfs nog boodschappen naar de channelaars gestuurd maar die waren opeens heel erg lastig bereikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |