abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:20:50 #126
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62397690
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:09 schreef sjoep het volgende:
Waar komt die haat jegens Niburu toch vandaan? Omdat zij iets verkondigen dat de menselijke geest niet kan bevatten (of meten)?
Nee, omdat ze lachwekkende onzin op hun website verkondigen.
quote:
De mens snapt iets niet, (of vind het ongeloofwaardig), dekt zich maar alvast in met allerlei lolligheden (want stel dat ik later buiten de groep val), en als er dan niks komt (waar iedereen blijkbaar stiekem toch op hoopte) krijgt een site die aandacht besteedt aan dit soort zaken en uiteraard dit item voluit brengt de volle laag.
De enige mens die hier iets niet snapt is die Teuben.
Hoeveel onzin-voorspellingen van psychotische huisvrouwen moeten er niet uitkomen voor het besef begint door te dringen dat de volgende ook nergens over gaat..?
quote:
En ik denk dat veel mensen dat best wel weten, dat er iets moet gebeuren. En wel op zo'n grote schaal dat niemand er om heen kan.
Dat is jouw mening en daar heb je recht op.
Maar betekent dat dat je gelijk maar onzin-verhalen moet gaan verkondigen ?
En als er dan niks gebeurt gaan huilen dat andere mensen zo gemeen zijn, alleen omdat ze je erop wijzen dat je complete onzin liep te verkondigen ?
zzz
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:22:24 #127
230727 sjoep
a new day!
pi_62397742
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:16 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wat mij betreft is het geen haat, in tegendeel, ik vind dat soort dingen juist leuk om te lezen. Mijn vermaak ligt dan wél weer bij hun probleem als ze (mensen in het algemeen dus) iets stellig aankondigen en dan zich in allerlei bochten wringen als het tóch niet gebeurt/gelukt is.
Maar, waar wringt men zich in bochten?
Van Blossom Goodchild is er volgens mij helemaal niks meer verschenen sinds de 11e of 12e oktober. De rest is verzonnen door mensen die denken lollig te zijn. Dat wordt dan vervolgens weer door mensen die niet op zitten te letten voor waar aan genomen.
quote:
Ik zou het geweldig vinden als we écht een enorm ruimteschip hadden gezien en bezoek hadden gehad. Geloof best dat er intelligent leven is buiten onze planeet maar als ze écht intelligent zijn laten ze ons lekker aanmodderen
Volgens mij hebben veel mensen het idee achter de Federation of Light niet begrepen.
Het gaat niet over intelligentie en ook niet over een andere soort ofzo.
Over de FoL worden al jaren boeken volgeschreven en ook al jaren gechanneld.
Dit is echt niks nieuws.
(ja, dat schip wel natuurlijk).
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:41:20 #128
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62398178
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:22 schreef sjoep het volgende:

[..]

Maar, waar wringt men zich in bochten?
Van Blossom Goodchild is er volgens mij helemaal niks meer verschenen sinds de 11e of 12e oktober. De rest is verzonnen door mensen die denken lollig te zijn. Dat wordt dan vervolgens weer door mensen die niet op zitten te letten voor waar aan genomen.
Nou, vooralsnog (ik weet het niet zeker, op mijn werk is een hoop geblokkeerd) heb ik nog geen statement gelezen waaruit blijkt dat ze er gewoon naast zaten. Behalve dan die quote hier een stukje boven.
quote:
Volgens mij hebben veel mensen het idee achter de Federation of Light niet begrepen.
Het gaat niet over intelligentie en ook niet over een andere soort ofzo.
Over de FoL worden al jaren boeken volgeschreven en ook al jaren gechanneld.
Dit is echt niks nieuws.
(ja, dat schip wel natuurlijk).
Nee inderdaad, ik weet absoluut niks van de FoL. Echter, als men vol overtuiging beweert dat er op dag X een enorm ruimteschip te zien zal zijn dan ben ik de beroerdste niet om als dat uitblijft ze flink te bespotten

Wat ik echter blatante nonsens vind zijn opmerkingen als "je merkt het alleen als je ervoor open staat". Dat is in dezelfde categorie als "als ik mijn ogen dicht doe zie ik niemand dus niemand ziet mij".
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:36:42 #129
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_62399494
Is er niet stiekum nog een GMT-30 tijdzone ergens??
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:42:02 #130
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62399646
Sla er de Maya kalender er eens op na
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_62399737
Zo had het KUNNEN zijn :

The day after !
Na deze ongelooflijke verschijning aan onze nachtelijke hemel, trekken de laatste nachtridders naar hun warme nestje. Velen onder ons zijn er gerust in, anderen dan weer niet ... natuurlijk komen ze in vrede.
Iedereen zal wel een verhaal hebben "ik was op 14-10-08 ginder en hij was daar " !
Wel ik was thuis samen met m'n gezin en enkele vrienden, wevzaten in de tuin te genieten van het spektakel. Het op en af vliegen van kleine transporters naar het moederschip zorgde voor een hemel vol lichtflitsen bij ons in de buurt, onvergetelijke nacht! Mijn kindjes mochten voor de gelegenheid lekker lang wakker blijven , de jongste dacht zelfs dat het vuurwerk was. Een vriend van mij werd wel even paranoide toen er eentje vlak boven onze woning zoefde aan hoge snelheid, ik denk dat de flitspalen hun werk hadden deze nacht hoor , lol.

Hebben jullie ook gezien hoe het moederschip binnen enkele seconden totaal verdwenen was ? en die bolletjes die daar rondhingen weet iemand wat dat was zeg ?. En heeft er eigenlijk één iemand een alien zelf gezien, wij niet hoor. Daswel jammer , ik had wel een praatje willen maken met die gasten. Maar soit , dat zal voor een andere datum zijn zeker.

Ik ben héél tevreden over deze onvergetelijke nacht , maar wie niet hé ?

greetz from earth ...
pi_62399860
Ik begrijp de aversie tegen charlatans als die Blossom en Niburu wel. Ze lullen maar wat! Ze nemen mensen die wel in die onzin geloven in de maling. Het gekke is dat die mensen ze nog verdedigen ook! Op naar een zoveelste aankondiging van de komst van Jezus, aliens of weet ik veel wat
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:52:34 #133
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62399970
Was er iets gebeurt?
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:57:19 #134
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62400100
15-10-2008

Lief dagboek,

Weer geen Aliens.

Knuffels Ps2K
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62400337
15-10-2008

Lief dagboek,

Het is nu zeker: Niburu sucks.
Nog steeds geen aliens. Niburu ontkent alles.

Groetjes,
Scorpie
pi_62400369
Niburu is gewoon een grote hoax. Mensen die die site nog verdedigen zijn epic fails
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:12:15 #137
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_62400503
Wordt nog leuk die persconferentie van Niburu vanavond
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:22:41 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62400786
Nog twintig minuten. Ergens in Pago Pago is het nog geen 15 oktober. Daarna is het wachten op het excuus of de excuses.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_62400787
Wel flauw van ze hoor
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:45:18 #140
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62401467
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:06 schreef Scorpie het volgende:
15-10-2008

Lief dagboek,

Het is nu zeker: Niburu sucks.
Nog steeds geen aliens. Niburu ontkent alles.

Groetjes,
Scorpie
Sterrendatum EHF2351ZETA2359

Lieve geheugengolvencontainer,

Balen, gisteren hadden we het plan om die miezerige blauwe planeet te koloniseren. Zelfs al een paar van die inboorlingen wijsgemaakt dat we in vrede en liefde (wat dat ook zijn moge) zouden komen. Helaas, halverwege dat zonnestelsel begaf onze alfagolvenneurozortex het. En je weet, als dat gebeurt, dan doet de kevolonculus het ook niet meer waardoor we dus niet meer in staat waren de carovyxlest te benutten.

Nu zweven we een beetje bij een planeet met een asteroïdengordel, wachtend op hulp van de Gapodivox dienst aangezien we zelf geen materiaal hebben om de 'zortex te repareren.
Ach, ondertussen vermaken we onszelf met een beetje creatief het landschap bewerken van een kleine rode planeet in de buurt. Vorige keer had Xco'Zety nog een leuke gelijkenis van de inboorlingen daar gefnorked.

Ik zal later verder gujogolven!
Tuy'Vex
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:45:54 #141
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_62401486
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:22 schreef jogy het volgende:
Nog twintig minuten. Ergens in Pago Pago is het nog geen 15 oktober. Daarna is het wachten op het excuus of de excuses.
Zeg jogy, begin jij nou ook niet een patroon te zien bij dit soort voorspellingen?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:55:45 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62401742
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zeg jogy, begin jij nou ook niet een patroon te zien bij dit soort voorspellingen?
Bij deze channelings wel inderdaad. Die webbot, niet bepaald ( maar daar kunnen we wel verder over lullen in het andere topic ( of niet natuurlijik)).

Channelaars moet je gewoon als vermaak zien en mocht het ooit wel uitkomen, tof! Zo niet, ook goed.
Vrijheid
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:55:54 #143
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62401745
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

"Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" enzo - ook na 1500x niet
zzz
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:05:30 #144
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_62402028
Ze hangen er misschien maar hun schip is onzichtbaar
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:25:27 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62402506
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:05 schreef osmo het volgende:
Ze hangen er misschien maar hun schip is onzichtbaar
Misschien word er een hologram van een blauwe lucht tegenaan geprojecteerd.
The truth was in here.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:26:08 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62402526
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:55 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

"Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" enzo - ook na 1500x niet
Is eigenlijk dus wel zo ja. Zolang ik er niets meer voor hoef te doen dan te wachten tot de datum voorbij gaat wil ik best even wachten voor ik het afdoe als onzin. Als zo'n Channelaar zegt van 'Hey, geef me een euro en dan krijg je em zo terug, echt waar!' Dan wordt het al snel een ander verhaal. .
Vrijheid
pi_62402667
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Sterrendatum EHF2351ZETA2359

Lieve geheugengolvencontainer,

Balen, gisteren hadden we het plan om die miezerige blauwe planeet te koloniseren. Zelfs al een paar van die inboorlingen wijsgemaakt dat we in vrede en liefde (wat dat ook zijn moge) zouden komen. Helaas, halverwege dat zonnestelsel begaf onze alfagolvenneurozortex het. En je weet, als dat gebeurt, dan doet de kevolonculus het ook niet meer waardoor we dus niet meer in staat waren de carovyxlest te benutten.

Nu zweven we een beetje bij een planeet met een asteroïdengordel, wachtend op hulp van de Gapodivox dienst aangezien we zelf geen materiaal hebben om de 'zortex te repareren.
Ach, ondertussen vermaken we onszelf met een beetje creatief het landschap bewerken van een kleine rode planeet in de buurt. Vorige keer had Xco'Zety nog een leuke gelijkenis van de inboorlingen daar gefnorked.

Ik zal later verder gujogolven!
Tuy'Vex
hihi
pi_62402710
waarom zouden de aliens zich niet gewoon een paar daagjes kunnen vergissen?

dat ze de channelaars wel verteld hebben zo van 14 oktober maar dat ze wat pech hadden en een van de carburateurs van hun spaceship vervangen moest worden en op dat ene station geen merkdealer was en die garage dus de onderdelen moest bestellen bij de fabrikanten dat ze daarom een paar daagjes later komen...

ze hebben zelfs nog boodschappen naar de channelaars gestuurd maar die waren opeens heel erg lastig bereikbaar
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:06:00 #149
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_62403711
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef RM-rf het volgende:
waarom zouden de aliens zich niet gewoon een paar daagjes kunnen vergissen?

dat ze de channelaars wel verteld hebben zo van 14 oktober maar dat ze wat pech hadden en een van de carburateurs van hun spaceship vervangen moest worden en op dat ene station geen merkdealer was en die garage dus de onderdelen moest bestellen bij de fabrikanten dat ze daarom een paar daagjes later komen...

ze hebben zelfs nog boodschappen naar de channelaars gestuurd maar die waren opeens heel erg lastig bereikbaar
Misschien hebben ze de verkeerde kalender gebruikt en gebruiken ze die van de maradonnianen. Zij zien Maradonna als hun god en gebruiken zijn geboorte dag als jaar nul. In dat geval zullen alle Niburiaantjes nog wel even moeten wachten...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_62404183
Niburu sucks ass big time
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')