niet als je een strat gewend bentquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met een LesPaul kun je prima zitten. En dan kun je er zelfs ook nog op spelen.
Oh jawel hoor, gaat zelfs veel beter ook nog. Moet je maar eens proberen.quote:
Nederland is klein man, niks is ver.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:37 schreef Daantke het volgende:
Trouwens alle vette marktplaats lespauls in mijn beperkte budget wonen ver weg
Toen ik mijn akoestische gitaar kocht in de muziekwinkel in Lelystad wilde ik ook een LP proberen maar ze hadden alleen strats en een stagg flying Vquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, gaat zelfs veel beter ook nog. Moet je maar eens proberen.
Oh ja, dat is waar ook, daar moet ik ook nog altijd een keertje gaan kijken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Daantke het volgende:
Toen ik mijn akoestische gitaar kocht in de muziekwinkel in Lelystad wilde ik ook een LP proberen maar ze hadden alleen strats en een stagg flying Ven een tele met humbuckers
Ze hebben wel redelijk wat acoustische gitaren en het is een muziekwinkel in het algemeen, niet specifiek voor gitarenquote:
Hm oke dan ga ik daar ook een keer heen, maar een vriend van me had een Morgan van deze winkel en die beviel mij welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, daar moet ik ook nog altijd een keertje gaan kijken.
Je had trouwens beter naar Nederland Muziek in Almere gekund, die hebben best wel een ruim assortiment en zijn niet eens zo heel erg duur.
Bweh die 3e pickup ook altijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:38 schreef Daantke het volgende:
Over gele SG's gesproken:
http://link.marktplaats.nl/193302748
Met een V kun je ook zitten. Twee van mijn gitaarhelden kunnen het prima iig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Jankerd. Echte mannen staan te spelen! Op het podium zit je toch ook niet? Je bent verdulle B.B. King niet!
Maar met een Lp gaat dat prima man
Ja, die is geel ja. Die van onze gitarist is van korina gemaakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:38 schreef Daantke het volgende:
Over gele SG's gesproken:
http://link.marktplaats.nl/193302748
Jeff Waters en Dave Mustainequote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met een V kun je ook zitten. Twee van mijn gitaarhelden kunnen het prima iig..
Steve Hackett wel. En die tapte jaren vóór Eddie van Halen. Alhoewel hij tegenwoordig wel staat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Op het podium zit je toch ook niet?
Relax is andersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met een V kun je ook zitten. Twee van mijn gitaarhelden kunnen het prima iig..
Zover ik weet heeft Skolnick nooit op V's gespeeld überhaupt. Vroeger speelde hij op Ibanez (S-serie meen ik en een incidentele puntige), maar tegenwoordig speelt hij voornamelijk op gemodificeerde Les Pauls (met dikke DiMarzios er in) met een oude Ibanez als backup (althans op de DVD). Hij speelt met de Alex Skolnick Trio op Gibson hollowbodies dus misschien heeft hij een endorsement.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jeff Waters en Dave Mustaine
Google vooral die eerste maar eens
Trouwens, speelt Skolznick ook niet op Dean V's tegenwoordig?
Zitten met een V is net zo relaxt als staan met een hollowbody vind ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Relax is andersen ik wil m'n gitaar altijd op m'n rechterpoot hebben, voor jou links dus
Ik ga tegenwoordig bijna automatisch in die positie zitten, speelt wel zo gemakkelijk ben ik achter gekomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zitten met een V is net zo relaxt als staan met een hollowbody vind ik..
Grappig vind ik dat als je zit met een V de gitaar in dezelfde positie staat als bij klassiek spaans gitaar..
Dan is het die geweest ja...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft Skolnick nooit op V's gespeeld überhaupt. Vroeger speelde hij op Ibanez (S-serie meen ik en een incidentele puntige), maar tegenwoordig speelt hij voornamelijk op gemodificeerde Les Pauls (met dikke DiMarzios er in) met een oude Ibanez als backup (althans op de DVD). Hij speelt met de Alex Skolnick Trio op Gibson hollowbodies dus misschien heeft hij een endorsement..
Wie wel geregeld op Deans gezien wordt is de ander van Testamant, Eric Peterson. Wellicht heb je hem ermee gezien..
Dat bedoel ik dus dat vind ik maar helemaal niksquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zitten met een V is net zo relaxt als staan met een hollowbody vind ik..
Grappig vind ik dat als je zit met een V de gitaar in dezelfde positie staat als bij klassiek spaans gitaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |