Mwoah, dan heb je ook wel wat! Dan hebben ze 4 uur naar het ruwe materiaal zitten staren voor inspiratie!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
8,- materiaalkosten, 82,- arbeidskosten..
Klinkt als sommige jamsessiesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mwoah, dan heb je ook wel wat! Dan hebben ze 4 uur naar het ruwe materiaal zitten staren voor inspiratie!
Trivium is vetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, je bent bekend met de werken van Trivium?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Guitar/Gear Acquisition Syndromequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:06 schreef KaMo het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat GAS is...
Iemand verklaring van deze term (afkorting?)
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:26 schreef guitarist.nl het volgende:
GAS, dat zou afgeschaft moeten worden.Heb je 'm nou gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit momenteel te geylen op een Bogner Shiva met bijpassende 2x12
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
SG'squote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:20 schreef KaMo het volgende:
Aha!
Ik heb GAS op een wireless en een SG!
Hoezo? Vet manquote:
Niet als daar een spongebob gezicht op staat.quote:
maar dan moet ik verdulle ook een staande bedroom rockstar wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Jankerd. Echte mannen staan te spelen! Op het podium zit je toch ook niet? Je bent verdulle B.B. King niet!
Maar met een Lp gaat dat prima man
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef Daantke het volgende:
[..]
maar dan moet ik verdulle ook een staande bedroom rockstar worden
Met een LesPaul kun je prima zitten. En dan kun je er zelfs ook nog op spelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:26 schreef Daantke het volgende:
ik wil ook een scheur gitaar maar met v's en lp's kun je amper zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |