Dat is de vlag van Zuid-Holland (ooit de vlag van graafschap Holland). Waar die kerel in je filmpje mee zwaait is de vlag van de koningen van Schotland (incidenteel familie van de graven van Holland, vandaar de overeenkomsten).quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Heers!
waar is die gele met rode leeuw vlag van? Stond op flevo ook iemand mee te zwaaien:
Ik stond ook ergens bij die gele vlag.
(gaat er niet al te ruig aan toe maar het is ook een christelijk festivalals je valt of iets kwijt bent staat iedereen gelijk stil, je wordt alweer omhoog gehesen nog voordat je de grond raakt
)
Okeuj thanksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is de vlag van Zuid-Holland (ooit de vlag van graafschap Holland). Waar die kerel in je filmpje mee zwaait is de vlag van de koningen van Schotland (incidenteel familie van de graven van Holland, vandaar de overeenkomsten).
Het verschil is best makkelijk te herkennen:
Holland:
[ afbeelding ]
Schots koningshuis:
[ afbeelding ].
Moet toch wat te zeiken hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Niet zeiken en heerschen met dat shirt!
En Daan, heb de potmeter voor je. Nu even wachten op de rest
Je houdt niet van bandshirts omdat ze wijd vallen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef Daantke het volgende:
[..]
Okeuj thanks![]()
Zit er serieus over te denken shirt+album van conorach te halenmaar ik hou niet zo van bandshirts
of valt deze niet zo wijd?
And who can argue with that?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Niet zeiken en heerschen met dat shirt!
Gaaf! Ok, ik wacht het af.quote:En Daan, heb de potmeter voor je. Nu even wachten op de rest
Dat is toch niet heel raar ofwelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je houdt niet van bandshirts omdat ze wijd vallen?.
Mja, wijd..wat heet wijd? Geen skatertoestanden iig, nee. Ze vallen gewoon, zoals t-shirts normaal vallen. Het zijn Fruit of the Loom Classic shirts. Dus natuurlijk wil je die..
bij jou jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Man man man mijn conorach shirt zit als gegoten
Als de rest deze week ook komt heb jij het voor dinsdag in de bus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
And who can argue with that?.
[..]
Gaaf! Ok, ik wacht het af..
Ja, maar je wilt er ook weer niet te indie uit zien met een strak shirtje, want dat is dan weer echt te gay.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat is toch niet heel raar ofwel? De meeste bandshirts vallen gewoon wijd en ik hou niet van wijde shirts.
Whoei! En dan solderen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als de rest deze week ook komt heb jij het voor dinsdag in de bus.
quote:
Beetje pasvorm kan geen kwoad hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt er ook weer niet te indie uit zien met een strak shirtje, want dat is dan weer echt te gay..
En koop die shirts dan een maat kleiner..
Ja, maar je hebt baggy, ruim, pasvorm en getailleerd... ik weet niet wat hij als "te groot" ervaart en wat niet. Het is nu eenmaal geen getailleerd model, maar ook geen tent. Misschien dat Dean, Brother en DK er meer over kunnen zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |