1 keer is wel genoeg hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:07 schreef Sheepcidus het volgende:
* Draagt zichzelf nog een keer voor als Burgemeester*
Dankjewel!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:07 schreef yosander het volgende:
Weer topwerk Ladida, dat is wel een complimentje waard!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:12 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad ladi, ziet er allemaal super uit![]()
*Checkt fobo*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:10 schreef MaJo het volgende:
Na al die keren dat ik meegedaan heb wil ik me ook verkiesbaar stellen als burgemeester. Heb dat eerder niet gedaan omdat ik bang was dat ik het spel niet genoeg snapte maar dat is nu wel het gevalDit keer heb ik volop de tijd dus kan ik samen met de rest van het dorp achter de maffia aangaan. Stem dus MaJo
Gemeen hoor.quote:
Dat had niets te maken met geen zin hebben maar druk zijn. Nu heb ik weer tijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Maar je bent er ook weer mee gestopt, wie zegt dat je als burgemeester niet ineens geen zin meer hebt?
En nu moet ik je serieus nemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik ondertussen wel genoeg mafiamoorden op mijn naam heb staan dus stel ik mijzelf toch maar weer verkiesbaar
Vorige vorige had ik er 4. Vorige gelijk de eerste. Maar nee, neem mij niet serieus. Dat men zegt mij gelijk af te maken omdat ik hints oplos heeft daar ook totaal niets mee te maken.quote:
YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS ÉÉN STEM. Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Hara is ook wel een goede kandidaat imo. Als je niet op mij stemt stem dan op haar.
##Vote Harajuku.
Ik heb ook een stemquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Ladidadida het volgende:
Burgemeesterkandidaten:
Sheepcidus
MaJo
timmmmm
Harajuku (1) Sheepcidus
Ach je bent vaak genoeg ook de gluiperige maffia geweest hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vorige vorige had ik er 4. Vorige gelijk de eerste. Maar nee, neem mij niet serieus. Dat men zegt mij gelijk af te maken omdat ik hints oplos heeft daar ook totaal niets mee te maken.
Err, ik ben like 2 keer mafia geweestquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ach je bent vaak genoeg ook de gluiperige maffia geweest hoordus ik zie het als een 50/50 kans en aangezien je de vorige ronde geen mafia was gaat automatisch de kans omhoog dat je nu wel mafia bent
Volgens mij zijn de vorige rondes waar ik bij was allemaal voorbij gegaan met hara als dorp hoor, dus ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ach je bent vaak genoeg ook de gluiperige maffia geweest hoordus ik zie het als een 50/50 kans en aangezien je de vorige ronde geen mafia was gaat automatisch de kans omhoog dat je nu wel mafia bent
Des te meer reden om je te wantrouwen nuquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Err, ik ben like 2 keer mafia geweest
Sinds het begin. Beide in het begin trouwens
Lul niet zo dom. Ik heb sinds het begin iets van 5 keer een rol gehad, ik had het liever ook anders gezien hoorquote:
Ja, zo kun je lekker bezig blijven hè. Whatever floats your boatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:35 schreef Wouser het volgende:
[..]
Des te meer reden om je te wantrouwen nu
kansrekening ftwquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Statestieken werken niet zo, iedereen heeft evenveel kans om maffia te zijn.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:37 schreef Thieske het volgende:
Tim en Hara vormen al wel een opvallend duo nu.... uitleg graag.
?Ik ben altijd pro-hara geweest, omdat ze de eerste ronde dat ik meedeed zo'n goeie burgemeester wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:37 schreef Thieske het volgende:
Tim en Hara vormen al wel een opvallend duo nu.... uitleg graag.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, zo kun je lekker bezig blijven hè. Whatever floats your boat
Tsssk, jij denkt als je fobo al stemmen wint, moet de gedachte van jou in bad ook wel wat doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:40 schreef MaJo het volgende:
Hoewel ik vind dat hara het altijd goed heeft gedaan als burgemeester wordt het ook wel eens tijd voor een nieuw iemand
dat ik nu vanuit bad zit te fokken geeft wel aan hoe toegewijd ik aan dit spel ben![]()
Vote daarom MaJo
Dus weer meer kans dat ze een keertje mob is. Dus oppassenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de vorige rondes waar ik bij was allemaal voorbij gegaan met hara als dorp hoor, dus ik weet niet waar jij het over hebt
Want ik ben het al wel één keer geweest sinds het nieuwe spel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:40 schreef MaJo het volgende:
Hoewel ik vind dat hara het altijd goed heeft gedaan als burgemeester wordt het ook wel eens tijd voor een nieuw iemand
dat ik nu vanuit bad zit te fokken geeft wel aan hoe toegewijd ik aan dit spel ben![]()
Vote daarom MaJo
Als het om hara gaat, pas ik altijd op, maar dat komt omdat ik bang ben van der avaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus weer meer kans dat ze een keertje mob is. Dus oppassen
Zo werkt dat helemaal niet, knuppelsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus weer meer kans dat ze een keertje mob is. Dus oppassen
Ok ik geef toequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tsssk, jij denkt als je fobo al stemmen wint, moet de gedachte van jou in bad ook wel wat doendat is pas een goeie motivatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister van alles dus daar zit ongetwijfeld 'goede' bijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, ik zit te twijfelen.
Tussen Harajuku omdat ze goed hints kan oplossen, en MaJo, omdat ze ongelovelijk goede muziek luistert<33
Volgens Wouser ben ik een lekker wijfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef Trevland het volgende:
ik wil toch wel iets meer keuze en argumenten hebben voor dat ik kies
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tsssk, jij denkt als je fobo al stemmen wint, moet de gedachte van jou in bad ook wel wat doendat is pas een goeie motivatie
Picsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Nou ik moet wel toegeven, ongeacht wie de betere kandidaat is, ik durf te wedden dat iedereen hier Majo liever in bad ziet dan mij
All is fair in love and warquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Ook alleen maar omdat je stemmen wil winnen
Oeh, je brengt me aan het twijfelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
Thieske, watisdatnuNu vervalt mijn belofte om je te beschermen
Oeh hoezo? Heb je iets ernstigsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Lieve stemmers, eerlijkheid gebied mij wel te vertellen dat ik morgen de hele dag in het ziekenhuis zit, daar ook moet blijven slapen, en overmorgen s'ochtends pas weer terug ben, Maar dat maakt voor mijn prestaties niet uit, omdat er morgenavond laat pas hints komen, dus ik die morgenochtend op kan lossen
Sterkte en beterschap man!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef timmmmm het volgende:
Mwoah, best wel ja, maar ik overleef het lang genoeg deze ronde jullie burgemeester te zijn!
Goedmaak seks, jeweetsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:00 schreef Rimas het volgende:
[..]
Nu je me hart hebt gebroken wel opeens?!
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:08 schreef Thieske het volgende:
morgen geen heel boekwerk hoef door te werken.
Viel spaßquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:08 schreef Thieske het volgende:
Ik ga dit topic verlaten voor vandaag. Dus rustig aan jullie, zodat ik morgen geen heel boekwerk hoef door te werken.
Ja was erg fijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat zal wouser tegenvallen, beviel je bad![]()
?
Je hebt me overtuigd!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:26 schreef bloodysunday het volgende:
ik stel me beschikbaar voor de verkiezing van burgemeester
Mayo en hara en ik hebben allemaal al redenen gegeven, maar ik wil ze best nog eens geven hoor:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef Trevland het volgende:
Geef mij eens een aantal goed redenen waarom ik op jou zou moeten stemmen als BM? en deze vraag is voor iedereen wie bm wil worden
Whehehe mij ook niet neequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd!
Nee, toch niet.
hoi SGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dus de plannen zijn veranderdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor vandaag. Ga een of andere film kijken denk ik.
slaap lekker allemaal.
EDIT: (speciaal voor ladi zodat er niet 34823748234 posts komen)
Kan ik me nog terugtrekken uit de burgemeester verkiezingen. Want ik heb me per ongeluk beschikbaar gesteld in een nogal vreemde opwelling. En dat heeft toch weinig zin omdat ik helemaal geen burgemeester wil zijn.
Je pakte ook een dorp als pro-dorp dus misschien doe je dat ook wel als burgemeester.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Mayo en hara en ik hebben allemaal al redenen gegeven, maar ik wil ze best nog eens geven hoor:
Ik ben actief, ik wil erg graag (wat geen goeie reden is maar toch) en ik ben toch wel acceptabel met de hints, ik heb wel sheep meteen gepakt vorige ronde
Ongetwijfeld zal ik wel ook eens een dorp mee pakken, maar dat zullen alle kandidaten doen, Ik heb al bewijs dat ik in ieder geval ook maffia pak, jij hebt nog helemaal niets op je naam staanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:34 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je pakte ook een dorp als pro-dorp dus misschien doe je dat ook wel als burgemeester.
Voorgaande rondes hebben allemaal andere burgemeesters gehadquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:32 schreef bloodysunday het volgende:
Stem op mij, tijd voor vernieuwing,en eens tijd dat er een compleet vernieuwde burgemeester is
Maakt niet uit hoor!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:38 schreef -SG- het volgende:
pff ben ik uiteindelijk toch gelynched! Terwijl PP Maffia was! Wat ik nog zei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik vind hara wel sterk, ze is goed in het oplossen van hints, dus jah.
## vote harajuka
quote:
Wil je mijn assistent worden?quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor!
Ik heb PP gedaan speciaal voor jou!
maar ik kom er terug lezend achter dat hij zich weer heeft teruggetrokkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef wendytje het volgende:
ik heb gemerkt (als inside mob vorige ronde) dat maffia zich later aanmeldt en uitgebreid verantwoordt..... dus dan stem ik juist op ##Silentalarm
Als ik ergens voor ga dan ga ik er ook helemaal voorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:52 schreef wendytje het volgende:
jij wil me ook te graag majo
Hier ben ik het mee eens trouwens...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ga voor sheep want ik vertrouw timmm en hara niet.
##Vote sheep
Ik ben gewoon jaloers omdat we ooit beste vriendinnetjes warenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
Timmmm en ik waren de vorige rondes ook al vriendjes, alleen zijn eerste ronde niet.
Love you, Timmm!
Je stemt nooit op mijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers omdat we ooit beste vriendinnetjes warenwaar is de tijd dat je nog geheime info naar me doorspeelde
De laatste keer dat ik meedeed heb ik op je gestemdquote:
Ah, vandaar 'papa gaat winnen'quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
PrincePolley is misschien wel al papa geworden nu. Moest vanmiddag nh ziekenhuis, zijn ega stond op springen.
Zei de mafiaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:56 schreef Lekiamh het volgende:
ah, de rollen zijn verdeeld!
Dood aan de Mafia!
Je was exact 13 minuten te vroeg. Inmiddels is Emma dus geborenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
PrincePolley is misschien wel al papa geworden nu. Moest vanmiddag nh ziekenhuis, zijn ega stond op springen.
Gefeliciteerd met het nieuwe lid van de familie!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je was exact 13 minuten te vroeg. Inmiddels is Emma dus geboren
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
dus eerst zeg je dit, en vervolgens stem je zelf op een medekandidaat, dat spreekt elkaar tegen, nietwaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef MaJo het volgende:
Beetje vaag dat kandidaten elkaar aanraden. Dat riekt naar maffia. Stem op iemand die onafhankelijk is jongens! Volgens mij spannen hara en timmm samen, eerst kon hara hem niet uitstaan en nu zijn ze de beste matties
Of een seriemoordenaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:41 schreef wendytje het volgende:
gefeliciteerd!.... zijn we een maffialid in wording, of dorpsbewoner rijker?
Woei!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij bent een ster in het verdraaien van woorden. Snap je het echt niet of doe je dit om me te stangen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dus eerst zeg je dit, en vervolgens stem je zelf op een medekandidaat, dat spreekt elkaar tegen, nietwaar
LOL! Als iedereen zo zou denken zouden we sowieso een maffia burgemeester hebben, liever een gedeeltelijk willekeurige vote op iemand die het beste zou zijn als die persoon ook echt dorp is is verstandiger dan geen vote.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:44 schreef PrincePolly het volgende:
Ik stem op niemand. Ik ben dorp en dan is het dus onmogelijk om iemand als voorkeur te hebben aangezien je van niemand anders de rol kent. Ofwel : de (meeste) mensen die nu al gestemd hebben zijn verdacht!
ik vind deze uitspraak dan weer hoogst verdacht.... hoe harder men roept niet maffia te zijn, hoe meer ik ze verdenkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:44 schreef PrincePolly het volgende:
Ik stem op niemand. Ik ben dorp en dan is het dus onmogelijk om iemand als voorkeur te hebben aangezien je van niemand anders de rol kent. Ofwel : de (meeste) mensen die nu al gestemd hebben zijn verdacht!
Er zijn maar 6 maffia, dus de helft van de stemmers is al sowieso geen maffia. Als dorp heb je alleen je stem die je kan gebruiken om te winnen dus kan je er beter ook gebruik van maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:44 schreef PrincePolly het volgende:
IK BEN GEEN MAFIA!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:57 schreef wendytje het volgende:
[..]
ik vind deze uitspraak dan weer hoogst verdacht.... hoe harder men roept niet maffia te zijn, hoe meer ik ze verdenk
Aaaaaaaawwwwwwwwquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gefeliciteeerd PP!!!
Oh en ik gun het Hara toch maar.
##unvote Sheep
##Hara
Ik vind het zielig
aight aight, godditquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Morgenavond 19:00 uur pas.
Eerst komen om 22:00 de kills van de mafia vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:55 schreef Harajuku. het volgende:Wtf
En om 18:59 allemaal op een ander stemmen zeker
![]()
Dank jullie wel![]()
[ afbeelding ]Wil jij al je aanhangers kwijt ofzo met dat plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
A little knowledge is a dangerous thing.
Ik las dat topic net weerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wil jij al je aanhangers kwijt ofzo met dat plaatje![]()
![]()
!
Dat lijkt me al een hele boelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:19 schreef Silentalarm het volgende:
Hoeveel mensen gaan er vanavond nou dood?
3 door maffia
1 serial killer
is dat alles?
Maximaal 3 door de maffia en idd 1 serialkiller.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:19 schreef Silentalarm het volgende:
Hoeveel mensen gaan er vanavond nou dood?
3 door maffia
1 serial killer
is dat alles?
Oke dankje.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maximaal 3 door de maffia en idd 1 serialkiller.
En vanaf morgen komt daar ook nog een nachtwakerkill bij, en eventueel bom- en/of zombiekills.
Ahh ik steun je nog wel hoor!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Daar gaan mijn votes.![]()
Nou dan haal ik mijn vote van Hara weg hoor.![]()
##Unvote Hara
##Vote bloodysunday
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
sheepquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:52 schreef Silentalarm het volgende:
het is dus duidelijk, dat OF sheep, of hara mafia is...
Als dank voor je stem of zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:21 schreef Wouser het volgende:
hara kun je btw eens een andere ava nemenik wordt daar zo focking gestoord van
Door míj was jij bijna burgemeester. Nooit weer!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef Wouser het volgende:
[..]
Nou dan doe ik ook wel mee![]()
##unvote majo
##vote Sheepcidus
Klopt, maar nog niet iedereen heeft gestemd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:41 schreef Thieske het volgende:
Degene die als eerste de meeste stemmen had wint bij een gelijkspel toch?
Joaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:41 schreef Thieske het volgende:
Degene die als eerste de meeste stemmen had wint bij een gelijkspel toch?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik mafia ben is het gelijk duidelijk omdat ik me dan ineens niet meer met hints bezig houd dus kun je me gelijk lynchen. Bij Sheep blijft het gissen
Huh?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:54 schreef PrincePolly het volgende:
Waarom weet ik gewoon zeker dat zowel Sheep als ook Hara beiden geen burgemeester worden...
Gelukkig zag ik hem al aankomen, doet iets minder pijn (quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:53 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nu is het wel beslist geloof ik.
Moest je maar niet vreemdgaan anders had ik op jou gestemd!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik hem al aankomen, doet iets minder pijn ()
Nou, nou, nou. JIj mocht de seks, Timmm de lasten. Ik deed je juist een plezier.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:56 schreef Rimas het volgende:
[..]
Moest je maar niet vreemdgaan anders had ik op jou gestemd!
I do miss the sexquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. JIj mocht de seks, Timmm de lasten. Ik deed je juist een plezier.
Er wordt goed naar je geluisterd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef Ladidadida het volgende:
Hara en Rimas, nu ff kappen met de slowchat aub.
Ik durf niks meer te zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:30 schreef Thieske het volgende:
[..]
Er wordt goed naar je geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |