Taxi is geen optie? Okee, het is duur, maar alleen van een 'grotere' plaats met normale dienstregelingen naar jouw woonplaats valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Smokez!!![]()
![]()
uhu daarom juist. Had dan mss nog bij een vriend kunnen blijven slapen maar die wou niet en hiero niemand te vinden met een auto, is wel jammer. Dat is altijd het vervelendste als je in het oosten woont en ook nog in zo'n dorp met openbaar vervoer dat er na half 11 al mee kapt.
Mja ik ga ook maar vroeg pitten vandaag... k zou morgen bij een vriendin blijven etenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ik heb au en GEEN ZIN MEER
* Dr.Droxz gaat vroeg pitten
Voor een paar eurotjes kan je toch wel een stukje haar kant op rijden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Taxi is geen optie? Okee, het is duur, maar alleen van een 'grotere' plaats met normale dienstregelingen naar jouw woonplaats valt nog wel mee.
Bedenk wel dat het nog niet zeker is dat wij sowieso heen gaan... Voordat je alles loopt te regelen en het gaat toch net niet door enzo![]()
Die paar eurootjes maakt me niet eens uit, de benzine kost mij namelijk toch niksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor een paar eurotjes kan je toch wel een stukje haar kant op rijden?
Dude...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja ik ga ook maar vroeg swaffelen vandaag... k zou morgen bij een bukkake party blijven fappen![]()
Maarja als ik pas om 11 uur m'n werk al vol zit te schijten kan ik natuurlijk niet om 4 uur al naar huis
Tis ook uitverkochtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Taxi is geen optie? Okee, het is duur, maar alleen van een 'grotere' plaats met normale dienstregelingen naar jouw woonplaats valt nog wel mee.
Bedenk wel dat het nog niet zeker is dat wij sowieso heen gaan... Voordat je alles loopt te regelen en het gaat toch net niet door enzo![]()
Daar heb jij wel wat middeltjes voor, niet dat er dan nog mensen bij jou in de auto willen zitten... maar okquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die paar eurootjes maakt me niet eens uit, de benzine kost mij namelijk toch niks
Punt is wel dat ik daarna nog 'even' anderhalf uur heen én datzelfde terug kan rijden.
En geloof me, na een avondje pitten op Machinehead en Children of Bodom rij je liever niet al teveel auto meer
Die edit weer...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude...
Ok, serieus antwoord:
Kom dan gvd optijd je nest eens uit man
Whaha, ik betwijfel sowieso of mensen nog bij me in de buurt willen komen als ik net bij zo'n evenement vandaan komquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar heb jij wel wat middeltjes voor, niet dat er dan nog mensen bij jou in de auto willen zitten... maar ok![]()
Ik edit wat af de laatste tijd zegquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die edit weer...
Maar idd, je hebt helemaal gelijk
Daarom probeer ik ook maar eens op tijd te gaan slapen. Misschien... heeeeeeeeel misschien lukt het dan morgen eens een keer
Nouja, da's een grote groep mensen die elkaar op een 'vriendelijke' manier alle hoeken van het publiek laten zien. Echter, de dag erna ben je wel bont en blauwquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
O djeez, jullie houden hier dus wel een beetje van?
KLIK
p.s wat is een "moshpit"?
Uhu, dat wel. Maarja weetje er komen vast nog wel meer leuke optredens waar ik dan wel heen kanquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, dat wel. Maarja weetje er komen vast nog wel meer leuke optredens waar ik dan wel heen kan
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, ik betwijfel sowieso of mensen nog bij me in de buurt willen komen als ik net bij zo'n evenement vandaan kom
M'n ogen staan er dan vaak wat ehm... onnatuurlijk bij
Ik blijf liever een beetje uit de pit. Bij het optreden van Lostprophets werd ik onvrijwillig meegesleurt en lag bijna op de grond. Maar gelukkig wist ik me wel een beetje te weren met ellebogen enzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
O djeez, jullie houden hier dus wel een beetje van?
KLIK
p.s wat is een "moshpit"?
gewoon een freefight ofzo hahahaha.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, da's een grote groep mensen die elkaar op een 'vriendelijke' manier alle hoeken van het publiek laten zien. Echter, de dag erna ben je wel bont en blauw
hahahaha je kan dus wel een beetje van je af bijten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik blijf liever een beetje uit de pit. Bij het optreden van Lostprophets werd ik onvrijwillig meegesleurt en lag bijna op de grond. Maar gelukkig wist ik me wel een beetje te weren met ellebogen enzo![]()
Hmm oke mij zie je dus NOOIT in een Moshpit
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha je kan dus wel een beetje van je af bijten?
Bij Osdorp enzo trek ik ook altijd mensen mee die pit in als het niet opschiet ofzo
Ik en zmokes hebben onze lengte enzo wat meer mee denk ik,
en ik ben ook niet 1 van de lichtste (boven de 100).
Dat moet ik maar eens in een fotosoep brengen denk ik!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:33 schreef GilaMonyet het volgende:
Ben ik weer even
Hoe gaat het hier zonder mij!
Ik heb wel al gezien dat ik 2 dagen ziek ben meteen dit nieuws te voorschijn komt
Tienermeisjes komen seksueel tekort
Hahah succesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet ik maar eens in een fotosoep brengen denk ik!
Zo mag ik het graag horen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als iemand mij een dreun geeft dan geef ik net zo hard een dreun terug
. Kben dan wel klein maar kan idd wel van me afbijten
.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo mag ik het graag horen!
Echt dreunen geven valt wel mee, gewoon een "schouderduwtje" vind ik meestal wel genoeg
Geen honger, jij eetze!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:45 schreef Logician het volgende:
Terug vind Pizza.
Smakelijk vast iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |