Pardon? Zoiets heb ik nooit gezegd. Ik zou het prettig vinden als mijn quote met dit woord er in er even bijhaalt of anders gewoon stopt met je hetze.quote:
En dit ook. Anders trek je alles even uit z'n verband.quote:
Kene julie nou godverdome ze naam een keerg oed schrijve ik wor der kneterdol van!!!quote:
Ik hoop dat je van gezelligheid houdt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil Gellarboy wel doen dan...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van gezelligheid houdt..
Ik had het alleen over neuken hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:49 schreef MisterO het volgende:
nieuwste forumkoppel HIW en Gellarboy. jaaa! leuk![]()
Dan moeten we op het lijstje d'r bij.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
Ik had het alleen over neuken hoor
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:56 schreef Xiance het volgende:
Als er nooit meer een morgen zou zijn...
*snif*quote:
Misschien omdat ze uit elkaar zijn?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:00 schreef hierissieweer het volgende:
waarom horen we nooit meer wat van twarres?
Wheheheheeeeeeee, Twarres!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:00 schreef hierissieweer het volgende:
waarom horen we nooit meer wat van twarres?
quote:Donderdag 25 januari 2007 kondigden Mirjam en Johan een hereniging aan van Twarres. Het eerste optreden stond gepland op 18 mei, maar door de gezondheidsproblemen van Johan werd dat uitgesteld naar 14 september. Op 15 augustus werd duidelijk dat Johan niet doorgaat met Twarres. Hij werd vervangen door Auke Busman, zanger en gitarist van de Nederlandstalige band Groev.
Hier nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef Xiance het volgende:
twarres is foetsie..
ik trouwens ook, t regend
bah
Zoek zlef maar even terug, ik heb daar geen zin in maar weet zeker dat je "grappige" alter ego KLF dat gepost heeft. Maar voor de rest ignore ik je weer verder, de kauwgum onder mijn zool zit er nog beter en intelligenter uit dan jijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pardon? Zoiets heb ik nooit gezegd. Ik zou het prettig vinden als mijn quote met dit woord er in er even bijhaalt of anders gewoon stopt met je hetze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |