volgens mij kan je daar ook zomaar Sint Nicolaas tegen het lijf lopenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:48 schreef Xiance het volgende:
jawel, kasteel doorwerth is gewoonj te bezichtigen
Moet ik toch eens gaan kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:01 schreef Xiance het volgende:
Sint nicolaas geloof ik niet in
Burner: nee. niet snachts.. maar geloof me, de wetenschap dat het daar spookt maakt het ook overdags -zelfs als je niet in geesten geloofd - een noemenswaardige trip
Ja ja ja Bi's zijn homos die aan de mode meedoen en het niet willen toegeven, maar gelijk op hun buik en met hun hoofd in het kussen duiken als je ze mee naar huis neemtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:55 schreef MisterO het volgende:
Gmorgenbi's zijn meestal wat mannelijker en daar hou ik van
Wie zorgt er nu voor de dames op kantoor,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ja ja Bi's zijn homos die aan de mode meedoen en het niet willen toegeven, maar gelijk op hun buik en met hun hoofd in het kussen duiken als je ze mee naar huis neemt![]()
Thuis werken is een zegen 2e dag hmmmmmm![]()
hahaha GMTA dus heb ik vanochtend gebak voor hun besteldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie zorgt er nu voor de dames op kantoor,
die missen nu allemaal gossip
En dikke mensen zijn altijd gezellig?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:05 schreef Nuno_G het volgende:
Ja ja ja Bi's zijn homos die aan de mode meedoen en het niet willen toegeven, maar gelijk op hun buik en met hun hoofd in het kussen duiken als je ze mee naar huis neemt
Ik weet niet, ben jij gezelligquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En dikke mensen zijn altijd gezellig?
Ik weet niet of ik hier nou om moet lachen of huilenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hahaha GMTA dus heb ik vanochtend gebak voor hun besteld
En gossip ze bellen 20 keer per dag dus dat valt wel mee
Ja, dat wel, mar ik had Rudy graag nog even geknuffeld.quote:
waaromquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier nou om moet lachen of huilen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wil wel mee hoor, als je niett alleen durft
how sweetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hahaha GMTA dus heb ik vanochtend gebak voor hun besteld
En gossip ze bellen 20 keer per dag dus dat valt wel mee
Appels, peren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef Nuno_G het volgende:
Ik weet niet, ben jij gezellig
Beter lezen, Stroek. EN nee, niet daarom.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Omdat Rudy een amicaal en aimabel persoon is
Heb jij stoffel ontvoerd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stoffel de schildpad, ik voel me vandaag zo appelig
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:32 schreef MrBrightside het volgende:
Wat schattig, zo deed ik het ook in het begin.
ben je een ongezellige dikkerd danquote:
en toch eigenlijk stiekum wil ik wel een character zijn in je volgende boekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter lezen, Stroek. EN nee, niet daarom.
wat is dat voor een rotzooiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Xiance het volgende:
http://www.youtube.com/v/WWp6blOjTaY&hl=en&fs=1
zo dan?
Die zal nooit de miniplaybackshow winnenquote:
be careful what you wish for, it might come true.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en toch eigenlijk stiekum wil ik wel een character zijn in je volgende boek
Ik, een dikkerd?quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zal nooit de miniplaybackshow winnen
.quote:
Is al onderweg, vriend van me heeft het bij vrolijk gehaald en neemt het mee volgende weekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
be careful what you wish for, it might come true.
Overigens moet je dan minstens het huidige boek kopen en lezen natuurlijk, voor wat hoort wat.
Sorry dan moet je echt je FB updaten want je bent en blijft dik..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik, een dikkerd?
Sweetie, it's long past.
Die foto is recent, dus er valt niets te updaten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
Sorry dan moet je echt je FB updaten want je bent en blijft dik..
ja leuk hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:09 schreef Gellarboy het volgende:
Gezellig karakter trouwens. Chapeau.
Il bah, al die aders!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef MisterO het volgende:
Zo, wat stonden er toch foute mannen in het vorige topic! niet echt mijn ding...
Dit wel:
[ afbeelding ]
Ik heb ook niks tegen jou, alleen tegen wat je zei, "libelle forum etc" om van die kloon nog maar te zwijgen. Ik mag graag mensen beledigen maar "Kankerhomo en over HIV etc" gaat me echt te ver, weet je niet hoeveel je daar mensen pijn mee doetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:29 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb niks tegen jou ofzo, maar blijkbaar heb ik dit zelf getriggerd. Dus gooi het er vooral uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |