Goed mmmmquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is goed nieuws!! Dikke kus voor jullie alle 2
Ik zei ook niet dat ze spreeeeekend op elkaar leken ofzo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:28 schreef Ang3l het volgende:
.... ergens zie ik wel de gelijkenis in ogen en mond ...
Nee maar ik zie wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze spreeeeekend op elkaar leken ofzo..
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:36 schreef Ang3l het volgende:
En toch flikker ik er, vanwege de TT, nog ff Logan in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/i]
Whoooo-hooooo!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Logan
Oehquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Oke, dat zou allemaal kunnen kloppenZijn mond is idd raar, maar vind hem wel wat hebben. Minder picture perfect ken van Barbie dan die andere 2 (al zijn die wel te pruimen, maar ik hou van ene man met gebreken ergens... zo lijken zo plastic, nep, wandelende photoshop)
sounds like a fair deal. En leven bestaat toch bij de gratie van compromissen sluitenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed mmmm![]()
Half jaar uit elkaar volgend jaar![]()
Mag niet meer vreemd gaan![]()
Hj vliegt iedere maand naar me toe waar ik ook ben![]()
Hij houdt van me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuw huis![]()
Compromisis leuk he
I love myself a good Loup-Garou!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Whoooo-hooooo!
Hij gaat trouwens tegenwoordig een beetje voor de wolvenlook. Hij heeft hele vage bakkebaarden en punttandjes. (Wolverine heet trouwens ook Logan..)
Dan is het goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik bedoelde de foto's hier gepost niet de poster zelf
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:48 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
vieze flikkers dit is hot!
Pas op anders neuk ik je weerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:48 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
Ja... Paris Hilton staat er inquote:
Two down, one to go!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:33 schreef Ang3l het volgende:
True Blood afl 6, Heroes afl 5, Gossip Girl afl 6
One down, three to go!
Omigod, that's hot.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:48 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch bizar dat ze zulke grote voeten (maat 44) heeft?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:48 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
In your dreams iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |