quote:Nighttours.com schreef het volgende:
Eagle, Amsterdam
Warmoesstraat 90
What is it?
Very big, rough gay cruise bar. On the ground floor there is a bar. Don't forget to order drinks first before going in; the bar staff gets annoyed easily.
The first floor has a pool table. In the weekend it's covered and you can use the sling to play with instead! This is also where you can find the toilets: don't be shocked by the smell and the guys lying on the floor waiting for your load.
The cellar is a large cruising area with some very dark spaces and several cabins.
quote:Nighttours.com schreef het volgende:
Trut, Amsterdam
Bilderdijkstraat 165
What is it?
Underground gay and lesbian disco night, only open on Sunday. Usually a (very) young audience. Entrance and drinks are very cheap.
Come in time (be in the queue before 21:45 or even much earlier during holiday season) because entrance is restricted to 230 persons.
Ik ben geshocked echt, dat dit bestaat..quote:
Ik heb niet genoeg haar op mijn borstquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gewoon gaan dan. Al zou ik de Cockring overslaan want daar is tegenwoordig ECHT geen reet meer te doen en de darkroom is daar ZO dark dat je echt gewoon helemaaaaaal niks ziet. Tenzij dat je ding is natuurlijk, maar ik vind het wel leuk om te kunnen zien met wie ik het doe..
Discriminatie!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:45 schreef MrBrightside het volgende:
Heel leuk.Als je niet van de Reguliers houdt maar wel gay wil uitgaan is dat heel leuk. Elke zondagavond, bier 1 euro. (Y) Vrij jong publiek, en flikkers & potten. En je mag er alleen in als je gay bent, geen faghags dus.
Heb jij geen research gedaan naar de gayscene oid voordat je ook maar iets ging ondernemen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben geshocked echt, dat dit bestaat..
Zonder mijn fag-hags ben ik nergens... Maar het klinkt grappig, maar ook niet mijn ding denk ik. Sowieso ben ik geen gay scene mens...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:45 schreef MrBrightside het volgende:
Heel leuk.Als je niet van de Reguliers houdt maar wel gay wil uitgaan is dat heel leuk. Elke zondagavond, bier 1 euro. (Y) Vrij jong publiek, en flikkers & potten. En je mag er alleen in als je gay bent, geen faghags dus.
D'r loopt echt van alles door elkaar heen hoor. Dat maakt 't juist leuk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:45 schreef wonderer het volgende:
Ik heb niet genoeg haar op mijn borst
Waarom?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben geshocked echt, dat dit bestaat..
Mja, eigenlijk wel. Maar wel fijn. Tenminste, voor de potten dan, die hoeven niet 3x te kijken of iemand nou pot is of de zoveelste hag.quote:
Was ik ook niet, tot ik er middenin ging wonen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef hierissieweer het volgende:
Sowieso ben ik geen gay scene mens...
Mja ik heb dan nog een vriendin die pot is, dat is wel fijn, want ik ga meestal ook gewoon met vriendinnen. En ik ben afgelopen zondag al genoeg mensen tegen gekomen met wie ik al eens gepraat had via gay.nl, dus op zich hoef ik nu al niet meer bang te zijn dat ik niemand ken oid.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zonder mijn fag-hags ben ik nergens... Maar het klinkt grappig, maar ook niet mijn ding denk ik. Sowieso ben ik geen gay scene mens...
Ik ben naar pann/friso geweest in Eindhoven tijdens de meet, dat is mijn enige ervaring met de scene en kan niet echt zeggen dat ik het bijzonder vond en waar ik mij bijzonder prettig voelde. Ik ga liever gewoon naar een normale kroeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Heb jij geen research gedaan naar de gayscene oid voordat je ook maar iets ging ondernemen?
Ik ben verbaasd dat ie geslaagd is voor het eindexamen homoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Heb jij geen research gedaan naar de gayscene oid voordat je ook maar iets ging ondernemen?
Maar hoe verwacht je dan ooit de liefde te vinden als je je nooit eens onder gelijkgestemden laat zien?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:49 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga liever gewoon naar een normale kroeg.
Vind het zo vulgair, dat ik niet kan behappen dat het bestaat..quote:
En voor de mannen ook, die willen ook niet door vrouwen (quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:48 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk wel. Maar wel fijn. Tenminste, voor de potten dan, die hoeven niet 3x te kijken of iemand nou pot is of de zoveelste hag.
Ik scoorde goed op de vakken drama en theatraal-zijn, dus dat compenseert hè!?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat ie geslaagd is voor het eindexamen homo
En dit is nog niks hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef hierissieweer het volgende:
Vind het zo vulgair, dat ik niet kan behappen dat het bestaat..
Mja, het klinkt wel heel "oerdrift" achtig ja. Maar hee, liever daar dan op straat of zo, toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vind het zo vulgair, dat ik niet kan behappen dat het bestaat..
Dat verwacht ik ook nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar hoe verwacht je dan ooit de liefde te vinden als je je nooit eens onder gelijkgestemden laat zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |