abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62426003
Guuzewuus, Jen kan dat ook. Heel aandachtig tv kijken.

Tinny, Jen gunt mij ook niet meer dan 4 uur slaap. Maar sinds 2 dagen gaat het opeens beter. Gister is ze maar 2x wakker geweest en vannacht 3x. (1x om 5 uur en 1x om 6 uur vanwege een vieze luier, dus dat vond ik niet zo erg)

Jen heeft niet echt last van haar tand. Maar misschien is het wel de reden dat het slapen nog dramatischer ging dan normaal. Nu gaat het opeens wat beter.

Gabi mag best een keer komen logeren hoor. Ik ben toch wakker...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62426375
Jen, een tand
Fake it till you make it...
pi_62426448
Oh, en ik heb vanmorgen de tand gepoetst...
pi_62426507
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:21 schreef Ticootje het volgende:
Hoe vond ze dat?
pi_62426577
quote:
Whehe
Wanneer ga je met haar naar de tandarts?
(vanaf wanneer moet dat eigenlijk? Gewoon de eerste keer dat jij zelf weer moet na een doorgekomen tand beeb meenemen?)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:33:04 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_62426719
Ruben zat vanochtend bij me op bed en had binnen no time de afstandbediening te pakken. Niet in zijn mond dit keer, maar hij vond al wel snel de volgende zender knop en zat zo dus te zappen. Bij TMF stopte hij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:34:06 #57
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62426751
quote:
Waar zit zo'n eerste tand? onder of boven? Of verschilt dat per kind.
Ik vrees dat Stella nog even tandloos blijft, als ze ten minste op haar moeder lijkt. Zie je wel, ik ben een laatbloeier
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:35:43 #58
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62426791
Mijn tandarts heeft 'vanaf twee jaar' als regel. Tijn wordt in januari twee en gaat in maart dus voor het eerst mee

Ik had me helemaal voorbereid op een hele onrustige nacht, Nienke was vanaf 21.30 al aan het spoken tenslotte. Ze is snipverkouden en had moeite met ademen door de hoeveelheid snot, daardoor kon ze ook niet goed drinken en liggen voelde ook niet zo fijn.. Uiteindelijk om 22.30 is ze toch in slaap gevallen, ik heb vlak daarna ook mijn boek maar weggelegd want Nienke zou wel eens vaker kunnen komen dan een of twee keer..
Blijkbaar was ze zo moe, dat ze gewoon maar tot 6.30 doorsliep
Voor het eerst sinds maanden weer eens meer dan 4 uur aan een stuk kunnen slapen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62426821
Saar heeft 2 tandjes aan de onderkant en sinds ze na de prak haar bed in gaat, ipv aan de borst in slaap te vallen..poets ik ze voor ze haar bedje in gaat. Ze kent de tandenborstel al en doet haar kwekkie open als ze hem aan ziet komen
Saartje
pi_62426849
Jen vond het helemaal niets. Bah. Maar het moet.

En ze gaat gewoon mee naar de tandarts als wij ook gaan. Dan hoor ik vanzelf wel als ze ook in de stoel mag.
pi_62426878
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Whehe
Wanneer ga je met haar naar de tandarts?
(vanaf wanneer moet dat eigenlijk? Gewoon de eerste keer dat jij zelf weer moet na een doorgekomen tand beeb meenemen?)
Sara is 3 en gaat in november officieel voor de eerste keer zelf naar de tandarts. Vanaf dat ze tandjes heeft ging ze al wel mee, maar werd er nog niet gekeken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62427035
Ambertje ligt nu nog nietsvermoeden te wauwelen in bed; maar zometeen gaat het weer gebeuren Prikjestijd!
Dit keer gaat oma ook mee, ter ondersteuning van mama

Ze slaapt trouwens steeds langer; van de week al eens een late avond voeding overgeslagen en toen heeft ze netjes doorgeslapen tot half 8. Nu vanochtend was ze weer pas om 8 uur wakker; en ook alleen maar omdat ik d'r wakker maakte omdat ikzelf op ploffen stond.
Ook kan ze beter alleen inslapen; ze blijft dan nog een tijdje gezellig wauwelen alleen in d'r bedje; en valt rustig in slaap. Maargoed; ook niet te hard roepen; voor het weer anders wordt Maar ik merk aan d'r dat ze nu weer 'ouder' is; echt een meisje wordt het, vrolijk meisje met haar eigen nukken
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:09:18 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62427595
Sterkte Llewlla!

Sasha heeft nu een paar keer Bumba zitten kijken. Het is pas een keer of 3 voorgekomen als hij echt even heel erg druk aan het uitproberen was en ik echt even zijn eten moest afmaken zeg maar.
Mooi om te zien hoor. Zo'n apie dat met een vingertje in zijn mond bijna ademloos zit te kijken naar wat er gebeurd. Echt lief.
pi_62427849
Maarten is fan van Bibaboerderij
Zo lief hoe hij rustig aan het kijken is
pi_62428518
Wij hebben een spook in huis...
Ergens vroeg in de nacht ligt meneertje gewoon te "spelen" en hele verhalen aan het klessebessen.
Ga je kijken, is hij druk met zijn knuffel-eend aan het zwiepen en zwaaien
Ontzettend lief hoor...maar niet 3 keer per nacht
pi_62430977
Vervelend het, die prikjes Llewella

Hier was t gister ook weer zover. Het ging wel beter als vorige keer en ze heeft echt maar heel eventjes gehuild, mijn stoere meid
Gistermiddag had ze even wat last van dr beentjes want ze begon te huilen als je aan dr zat, maar als ze gewoon in de maxicosi lag of in de box was alles goed

Ze was 60 cm en woog 5655 gram nu Verder waren ze heel tevreden over dr rondkijken en de stevigheid van dr nekje enzo.
pi_62432550
Klinkt goed Bla!

Leander hing in de draagdoek en was wat warm en zweette wat.
En ik dacht opeens 'snif-snif.... Knoflook? Wat ruikt er naar knoflook? '

Leander dus Ik heb eergisteren véél knoflook gehad En nu ruikt zijn zweet naar knoflook
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:51:58 #68
3011 E.T.
pi_62433291
Knoflook is goed voor je

Nienke heeft het overdag slapen eindelijk een beetje door. Tot voor kort waren het power-naps in de box, of in bed max drie kwartier en dan was het weer brullen. De laatste twee weken doet ze zowel 's morgens als 's middags een aardige tuk en moet ik haar regelmatig wakker maken als we Saskia gaan halen uit school. Ik ken haar slaapritme nog niet goed genoeg om haar te laten liggen en op deze manier gaat het ook
Ze hoeft nu ook minder te mopperen en huilen om in slaap te komen en 's nachts slaapt ze ook nog steeds prima. Erg fijn dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62433545
Amber is ook een hele grote stoere meid; want ook hier ging het beter dan de vorige keer; eerste prikje heeft ze niet gevoeld; 2e prikje wel; en toen even huilen; maar niet zo heel erg verdrietig als de vorige keer.

Ze is nu 6610 gram en 63 cm, en gaat keurig op d'r eigen lijntje mee (stukje onder de max lijn).

Een erg tevreden baby zei de arts; ik was ook de eerste vanochtend die nog borstvoeding gaf.
Heb ook gezegd dat ik van plan ben om tot 6 maanden alleen borstvoeding te geven, en dan over te schakelen en af te bouwen tot een jaar; en dan nog kijken hoe lang ze zelf nog wilt naast de vaste voeding.
Was helemaal prima zei de arts; denk dat ze er blij mee was dat ik nog borstvoeding gaf.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62433598
Goed gegroeid de dametjes Dana en Amber!

Wat fijn dat Nienke overdag nu beter slaapt E.T! Gelijk een stuk vrolijkere meid denk ik of was ze altijd al erg vrolijk (ondanks de power-naps)?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:07:48 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62433724
Fijn ET!

En natuurlijk ook voor Bla en Llewella dat jullie dames het zo goed doen!
pi_62435209
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef E.T. het volgende:
:Tot voor kort waren het power-naps in de box, of in bed max drie kwartier en dan was het weer brullen.
dat klinkt me bekend alleen zijn hier de powernaps echt op de klok af 30 minuten!
alleen sochtends tussen 08:00 en 09:00 wil het nog wel eens 60 minuten zijn ...

mhhh er is dus nog hoop...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:02:29 #73
3011 E.T.
pi_62436811
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:02 schreef tinny het volgende:

[..]

dat klinkt me bekend alleen zijn hier de powernaps echt op de klok af 30 minuten!
alleen sochtends tussen 08:00 en 09:00 wil het nog wel eens 60 minuten zijn ...

mhhh er is dus nog hoop...
stug vol blijven houden...
Bij elk minste teken van slaap in bed leggen. Telkens volgens hetzelfde ritueel, dezelfde dingen zeggen. Bij mopperen laten liggen.. dat heeft/had ze nodig om in slaap te vallen. Echt krijsen is er uit en hard huilen afhankelijk van hoe het klonk Bij 'ikwilniet'-huilen heb ik steeds een limiet van 10 minuten aangehouden. (en dan ook op je horloge kijken, want 10 minuten duren langer dan je denkt).

En dat echt twee keer per dag doen.. en op een gegeven moment valt het kwartje..
En sinds ze overdag beter slaapt, lijkt het wel of ze het mopperen/huilen om in slaap te komen ook minder nodig heeft. Nu slaapt ze regelmatig zonder ook maar een traan te laten.

En mrien, ze was evengoed hartstikke vrolijk, terwijl ze soms over de hele dag maar een kwartiertje sliep
pi_62436973
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:02 schreef E.T. het volgende:
En dat echt twee keer per dag doen.. en op een gegeven moment valt het kwartje..
En sinds ze overdag beter slaapt, lijkt het wel of ze het mopperen/huilen om in slaap te komen ook minder nodig heeft. Nu slaapt ze regelmatig zonder ook maar een traan te laten.

En mrien, ze was evengoed hartstikke vrolijk, terwijl ze soms over de hele dag maar een kwartiertje sliep
Hier valt Lotte nu ook regelmatig in slaap zonder een kik te geven! Klinkt allemaal bekend

Wow, dat ze dat volhield dan zeg! Wel fijn dat ze nu beter slaapt, is wel beter voor haarzelf natuurlijk!
En nu de nachten ook nog volhouden, dan is mams ook vast weer blij
pi_62437024
Jen kan overdag opeens blokken van 2 uur maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')