Ja goed hoorquote:
ik wel, blijf er altijd vanaf hoorquote:
jah, ook welquote:
NEHEEE jij had het over schapen die...de liefde bedrijvenquote:
errrrr....waaaaaaaay too much info dudequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Blijf van de paddos af man
Zit hier een grote vibo in m'n aars![]()
Alles trilt![]()
godsodeju zegquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
errrrr....waaaaaaaay too much info dude![]()
aha ik snap hem jje moet hem anders om lezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zó scheel is ie nou ook weer niet hoor
Je hebt het wel gedaan, en toch blijf je er vanaf?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wel, blijf er altijd vanaf hoor
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
errrrr....waaaaaaaay too much info dude![]()
ok truffels danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wel, blijf er altijd vanaf hoor
ok i've lost trackquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
NEHEEE jij had het over schapen die...de liefde bedrijven
oh das kut dan man!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gesprek gehad met baas, kut collega en detacheringsdinges...
Hij is niet weggetrapt GVD
Wel aardig op zijn klote gehad
komt op het zelfde neer toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
NEHEEE jij had het over schapen die...de liefde bedrijven
mn ma heeft er eentje staan. heb pas gekeken, ik denk dat ie iets van 80cm isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of cac.....
Onee, daar hebben we hier niet meer over
Vertel mij wat.... maar hij snapt nu wel dat hij niet meer zo fusking stoer moet doenquote:
Oke ik zal het ff uitleggen....quote:
ok, maar goed dat hij op zijn falie heeft gehadquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn ma heeft er eentje in haar broek hangen. heb pas gekeken, ik denk dat ie iets van 80cm is![]()
![]()
![]()
![]()
je denkt toch niet , dat ze echt een voorbind dildo heeft!\quote:
DOEIquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:23 schreef Runx het volgende:
ik ga lekker weg, naar huis
,
mensen die nog moeten werken werkze ,
tuig ik zie jullie waarschijnlijk vanavond ,anders morgen wel weer
take care , see u , luv u all , byebye![]()
![]()
Luv u all????quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:23 schreef Runx het volgende:
ik ga lekker weg, naar huis
,
mensen die nog moeten werken werkze ,
tuig ik zie jullie waarschijnlijk vanavond ,anders morgen wel weer
take care , see u , luv u all , byebye![]()
![]()
Ik vond het al zo raar dat er dreadlocks aan hingen, en dat ie áltijd warm wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je denkt toch niet , dat ze echt een voorbind dildo heeft!\
you FAIL
jamaar....jij zei dat schapen niet neuken...dus ik vroeg of ze dan de liefde bedrevenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke ik zal het ff uitleggen....
Of je gaat keihard neuken dat kan met iedereen. (dat doen schapen)
Of je bedrijft de liefde met iemand waar je van houdt.
Ofzo
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
you FAIL DREAM
Officiele waarschuwing ofzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
liefde bedrijven, neuken, batsen, seksen.. het komt allemaal op het zelfde neer! voortplantenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
jamaar....jij zei dat schapen niet neuken...dus ik vroeg of ze dan de liefde bedreven
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
you FAIL
Nee ik zei dat schapen neuken niet illegaal was..tenminste dat denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
jamaar....jij zei dat schapen niet neuken...dus ik vroeg of ze dan de liefde bedreven
Hij begon serieus bijna te janken man... hij dacht the man te zijn... en krijgt allemaal klachenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, maar goed dat hij op zijn falie heeft gehad
Nog niet!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee ik zei dat schapen neuken niet illegaal was..tenminste dat denk ik.
nee hoor, volkomen legaal. vanaf 1 januari mag het niet meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:
ik ga er niet voor betalen als je dat maar weet!quote:
Wie? Runx?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga er niet voor betalen als je dat maar weet!
indeedquote:
aaah out of context...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En hoe is hij nu ?quote:
Ok... dit topic is ten dode opgeschrevenquote:
Ik ga ook pleite, mzzl @ all!quote:
Doeiquote:
Latersquote:
Sgeel voorzichtigquote:
hey ik neuk alleen met jou en mijn vriendin.quote:
OMG moet je dat nou zoooo zeggen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey ik neuk alleen met jou en mijn vriendin.
jij zegt dat runx een hoer is dus ik zeg dat ik er niet voor ga betalen als hij me loved... dus nee ik doe hem niet
hey je staat vooraan in het rijtje!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG moet je dat nou zoooo zeggen?
ik nog 45 minquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel thuis allemaal
Ik blijf nog maar een paar uurtjes
DAAR gaat het niet omquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey je staat vooraan in het rijtje!
ja jij bent begonnen het half dit topic te vertellen.. ik wou het nog hush hush houdenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
DAAR gaat het niet omik zeg toch ook niet keihard ik neuk alleen JOU en me vriend. We lijken wel een stelletje hoeren
ik heb echt niks beters te doen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja jij bent begonnen het half dit topic te vertellen.. ik wou het nog hush hush houden
dat wou ik gewoon even horen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]leugenaar jij stuurt pm's door die je niet door moet sturen
Maar of course..sort of...i luv you
Hey ga eens doodquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
**NEWSFLASH** nog 30 minuten
quote:
joh das minderquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey ga eens dood
Dat wordt een latertje hier
[logidinus style]
* Moozzie mompelt iets met %(()^*$@ amerikanen
[/logidinus style]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat wou ik gewoon even horen..
zie zo moeilijk is het niet.
ben je zaterdag nacht nog steeds alleen?
10 uur ofzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh das mindermaja hoe laat ben je begonnen vandaag ?
en hoe laat is laat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh das mindermaja hoe laat ben je begonnen vandaag ?
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en hoe laat is laat?sprak laatst iemand die half 6 laat vond terwijl hij normaal om 5 uur vrij is!
1 minuut langer dan je normale werkuren is al langquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en hoe laat is laat?sprak laatst iemand die half 6 laat vond terwijl hij normaal om 5 uur vrij is!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1 minuut langer dan je normale werkuren is al lang
Doeiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef renedis het volgende:
ik ga jullie verlaten! tot ziens maar weer!
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef renedis het volgende:
Je gaat toch niet naar donnur unor he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef renedis het volgende:
broodje baas halen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar donnur unor he?
ga je vanavond nog helpen vingerverven?quote:
en hij is zelf het baasje XSquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Broodje Baas XXL wordt ook wel omgeschreven als 'Broodje Eindbaas'
Nah das serieus gevaarlijk daar...3 vrouwen helemaal leip van de terpentine/verf met verfkwasten in hun handen enzo...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ga je vanavond nog helpen vingerverven?
De Onur Happy Mealquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en hij is zelf het baasje XS
dus ipv vingerverven werd het bodypaintenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah das serieus gevaarlijk daar...3 vrouwen helemaal leip van de terpentine/verf met verfkwasten in hun handen enzo...
quote:
sort ofquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus ipv vingerverven werd het bodypainten
krijg je dr ook een gratis bloempje bij?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
krijg je dr ook een gratis bloempje bij?
nee wel een tasjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
krijg je dr ook een gratis bloempje bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |