abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62927124
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Lishe het volgende:

Oeh, en ik lees Fonske ook al,. knap! (Ik vind het ook niet altijd even practisch BM. In de auto, op lange stukken, trek ik dr gewoon een pamper aan nog. Tiswelgoe)
Ja, de eerste keren op stap zonder pamper is wel spannend, he.
Ik heb een reservebroek in de tas zitten, maar eigenlijk is het nog nooit nodig geweest.
'sAvonds geen drinken meer geven zie ik niet zitten, Snoopy. Na zijn nierontsteking wil ik echt dat hij zoveel mogelijk vocht binnen heeft. Ik sta wel telkens versteld van die grote plassen die 's morgens in de pot zitten. Dat zo een klein ventje dat al kan ophouden.
pi_62929064
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PM-girl het volgende:
Mensen, dit is toch zeker wel het peutertopic he, en niet het kleutertopic!
Dat ja!

* owlet gaat maar weer een luier verschonen
pi_62929247
Maar heeft hij 's ochtends dan wel een droge luier BM?

Nou, mijn peuter mag al naar de wc hoor. Ze moet de verschrikkelijk lange zindelijk worden periode van Morris goed maken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62929347
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:27 schreef snoopy het volgende:
Maar heeft hij 's ochtends dan wel een droge luier BM?
Deze morgen niet, maar ervoor alweer een tiental dagen wel.
Eens hij uit bed is, is hij wel enorm haastig om te gaan plassen. Niet moeilijk als je daarna ziet wat een hoeveelheid hij uitplast.
pi_62929390
Wat wij deden om de ongelukjes 's nachts proberen te voorkomen was haar, als wij naar bed gingen, nog even wakker maken om te plassen. Dus rond een uur of 11 a 12. Dat hielp meestal wel goed. De keren dat we het vergaten werd ze of zelf wakker 's nachts om te plassen of plaste ze idd in haar bedje. Maar dat is maar 2x ofzo gebeurt.

Verder neem ik nooit schone kleren mee eigenlijk als we ergens heen gaan. Als het lang rijden is, stoppen we tussendoor. Nu moet ik zelf ook vaak plassen, dus dat komt goed uit Als ze moet dan zegt ze het en als ik vraag of ze het even op kan houden tot we bij een toilet zijn is dat ook geen enkel probleem.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_62929554
Ik vrees gewoon dat ik prijs ga hebben de dag dat ik die broek eruit laat.
pi_62929637
Ach vorige week was ze ziek en lag ze bij ons in bed. Ze was niet wakker te krijgen toen ze eenmaal sliep en ze heeft al tijden niet in bed geplast, dachten wij.

Tot ik ineens rond een uur of 4 wakker werd van een huilend kind en in mijn achterhoofd al zo'n klam gevoel aan mijn arm en zij voelde. Toen was het dus ook prijs. Nou ja, midden in de nacht je bed (en jezelf en kind) verschonen met z'n allen is ook best gezellig

Ze vindt het zelf heel erg als ze in bed plast, dan is ze echt even ontroostbaar, terwijl wij er geen probleem van maken.
pi_62929658
dubbel
pi_62929759
Een paar weken geleden had ik een cursus en toen hadden we het ook over bedplassen en dat schoolkinderen zich daar vaak voor schamen en er niet over willen praten. Toen was er een school waar Sinterklaas kwam logeren. Bed in de gang enz. Alle kinderen kwamen 's ochtends natuurlijk kijken of hij nog sliep. En ineens... had Sint in zijn bed geplast! De verhalen kwamen toen wel, want als Sint het soms al doet, dan mag een kindje dat ook wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62930542
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PM-girl het volgende:
Mensen, dit is toch zeker wel het peutertopic he, en niet het kleutertopic!
nou, die van mij is al bijna kleuter dus dat mag dan wel
pi_62930559
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:49 schreef YPPY het volgende:
Alle kinderen kwamen 's ochtends natuurlijk kijken of hij nog sliep. En ineens... had Sint in zijn bed geplast!
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:32:27 #212
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62934038
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:20 schreef lily het volgende:
nou, die van mij is al bijna kleuter dus dat mag dan wel
Ik moet geloof ik nog wennen aan het feit dat het peutertopic twee levensjaren bestrijkt, met alle daaruit voortkomende ontwikkelingen. Ik had het over de jonge peuters die al zo knap met sommige dingen bezig zijn (en de ouders natuurlijk).
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62936487
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:32 schreef PM-girl het volgende:
Ik had het over de jonge peuters die al zo knap met sommige dingen bezig zijn.
daar kan ik niet over meepraten
pi_62937939
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:32 schreef PM-girl het volgende:
(en de ouders natuurlijk).
Nu ja, veel verdienste hebben wij daar niet aan hoor. Het enige wat we gedaan hebben is een potje gekocht en hem er opgezet toen we zagen dat hij moest plassen.
En hier is dat ook niet echt heel vroeg, de kindjes gaan op 2,5 jarige leeftijd naar de eerste kleuterklas en zijn tegen dan meestal wel zindelijk.
pi_62941963
Saartje is ziek
Ze was dit weekend al niet lekker, veel hoesten, beetje verhoging. Nu heeft ze een temp van 39.3, hangerig, ziekjes en buikpijn. Net met een zetpilletje naar bed gedaan.
Het heerst geloof ik of niet?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:08:03 #216
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62942308
Hier dito Fuente en dan incl. groeiende kiezen. Vannacht heeft hij heel lang gehuild en zei continu dat ie pijn aan de voetjes had. Wij hebben heel de voetjes bekeken; ingegroeide nageltjes, splintertjes, blauwe of rode of dikke plekjes... Helemaal niets aan de hand. Hij bewoog er wel wat zielig mee maar wilde er wel op staan en lopen.
Vanochtend werd het me wel duidelijk. Hij speelde geen toneel qua ziek zijn, koorts hebben en rot voelen maar er was ook helemaal niets met zijn voetjes. Eenmaal beneden pakte hij zijn nieuwe Ernie en zei heel zielig ' Ernie auw foetjes' en trok de pleister van die domme pop zijn poot. Grrrrrrrr....
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62943516
Ja het heerst Fuente. Lis vanmiddag van de creche gehaald met 39.6. Die ligt nu te zingen in bed na een zetpilletje

Beterschap voor alle ziekies hier
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62943592
Stiekem vind ik het wel heel grappig van Brent.

Alleen wel zielig dat hij zelf ook ziek is. En Saar en Lis ook al. Beterschap.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:17:37 #219
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62944661
Het is ook echt het seizoen ervoor volgens mij. Sneu, die zieke peutertjes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:55:52 #220
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62945944
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ah Snoopy, is die molton een 1 persoons? Kim is werd vanmorgen behoorlijk doorgelekt wakker. Zelfs een beetje op/in haar matras. Misschien toch maar een grotere luier 's nachts. Ze slaapt altijd op haar buik, dus voorin zit dan het meeste.

Knap de (bijna) zindelijke kindjes!

Brent
Ingrid, dit probleem hebben wij ook een paar keer gehad. Niettot op het matrasmaar wel een natte pyjama. De oplossing is bij ons eenschone luier geven als wij naar bed gaan. Ze ligt dan al ruim 3 uur in bed en het blijkt datze dan het meeste plast. Ook een maatje groter- van 4+ naar 5 haalde niet veel uit. Emma is er inmiddels zo aan gewend dat ze niet eens heel wakker wordt. Ze mompelt wat en slaapt dan weer verder.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:40:46 #221
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62949498
Brent en Lis, beterschap hoor!
(Wat een stunt Rockabella, irritant als ze zoiets bedenken, maar ook wel grappig!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 5 november 2008 @ 01:59:54 #222
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62955656
Hij 'stunt' er vannacht al weer mee Lishe
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62960269
Ik was maandag even heel erg trots op Amber. Ze eet voor geen meter, ja zoetigheid en tomaatjes, maar verder bar weinig. Maandag hadden we broccoli met gehakt en kaas en ze zei al bah bah bah vies, ik wil niet ik wil niet. Maar ik was het zat. Dus onder lichte dwang de eerste hap gegeven, die spuugde ze uit, toen nog een keer en die bleef erin.. ze vond het toch wel lekker en toen heeft ze zeker de helft opgegeten.. Ik heb d'r wel moeten voeren en geintjes moeten maken.. maar het hielp wel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62961347
Het zal wel niet pedagogisch verantwoord zijn, maar Anna heeft ook zo'n periode gehad dat het eerste hapje er met lichte dwang in moest. En soms het tweede hapje ook. Daarna ging ze dan prima eten en at ze vaak d'r bordje bijna leeg. Tegenwoordig helpt licht pureren in de blender ook wel (zal ook wel niet goed zijn).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_62961522
Agossie, nog meer zieke kindjes dus. Brent en Lis, beterschap

Sara knapt nog niet echt heel erg op. Ze heeft wel goed geslapen. Nu weer hangerig enz. Dus ik ga d'r maar lekker verwennen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')