Thnx! Ik heb de site in m'n favorieten opgeslagenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef cattie het volgende:
Fuente, bij mij in de buurt zit Otja, die hebben ook kinderharpen. Misschien dat ze daar een keer mag proberen?
In ieder geval gewoon bij Feedback. Verder denk ik bij zat andere zaken, het is een vrij gangbaar model/merk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Die roze gitaar is echt te schattigMaar idd kans dat ze er straks niet meer op wil spelen, wanneer ze wat groter is...
Waar verkopen ze die gitaar trouwens?
Ja, dat is waar. Lief komt wel eens in de Feedback... ik ga eens een keertje mee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
In ieder geval gewoon bij Feedback. Verder denk ik bij zat andere zaken, het is een vrij gangbaar model/merk.
heb ik ook gezien.. van 79.99 voor 14.99quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:58 schreef Ynske het volgende:
vast niet van een enorm goede kwaliteit maar ik zag vandaag bij het kruidvat een kinder-electrische-gitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |