Klinkt lekker, wel even wennen nog, maar klinkt alsof er superveel in te ontdekken is na een paar keer luisteren.quote:
http://en.wikipedia.org/w(...)ts_1965%E2%80%931968quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:56 schreef Arn0 het volgende:
Dat is wel erg slecht ja.. Trouwens, zowel The Music Machine als Lee Hazlewood met Rainbow Woman (de b-kant van de single) zijn te vinden op eenzelfde compilatie CD van LA muziek uit de jaren zestig, vorig jaar nog uitgekomen. Wie weet heeft hij daar zijn err "inspiratie" wel vandaan gehaald.
En hij heeft zeker niet gelogen, als ik dit zo hoor!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:13 schreef Aisumasen het volgende:
[..] Toen vertelde hij gelijk dat hij nu helemaal in de John Lennon solo-mood zat, en dat zijn nieuwe songs een beetje klinken als "Cold Turkey" (Lennon solo-single). [..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef Aisumasen het volgende:
de clip gaat aanstaande maandag in première.
Heb de "multi-buy" versie van de single toch maar gekocht. Leuk nummertje en vijf pond voor twee verschillende vinylversies en lyrics met handtekening erbij.. Kan niet missenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef Aisumasen het volgende:
Tevens nieuwe single, met een Steve Mason remix, en een nieuw nummer "Before Its Midnight" als B-kanten. Komt uit in februari 2011, de clip gaat aanstaande maandag in première.
Classic!quote:
Nou, ik hoef toch geen Nostradamus te heten om je te vertellen dat die in april/mei zal volgen?quote:
Je hoeft geen Nostradamus te heten, maar niet denken dat je dan automatisch ook onder een strakke groene broek uitkomtquote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou, ik hoef toch geen Nostradamus te heten om je te vertellen dat die in april/mei zal volgen?
Volgens mij zit Miles ook in de clip van Beady Eye - Four Letter Word in de achtergrond op 2:53 lol.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:41 schreef Aisumasen het volgende:
Miles Kane staat in het voorprogramma van Liam Gallagher's nieuwe band Beady Eye tijdens hun Engelse tournee. Lucky Miles, want hij heeft ook al samengewerkt met Noel Gallagher. Miles speelt gitaar op een track uit de sessies van een ooit te verschijnen studio-album van Noel, en om die gunst terug te bewijzen zong Noel mee op "My Fantasy".
En het verschil tussen de Lennon-obsessie van Liam Gallagher en Miles Kane is precies...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Arn0 het volgende:
Leuk, ga je Miles Kane zien en krijg je er in het na-programma nog een Beatles coverbandje bij
Dat de laatste paar nummers van Beady Eye gewoon belachelijk zoals The Beatles klinken. (terwijl Miles liever van onbekendere sixties bands riptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:16 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En het verschil tussen de Lennon-obsessie van Liam Gallagher en Miles Kane is precies...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |