Kzal je eens toevoegen aan mn friendslistquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:57 schreef CittaR het volgende:
[..]
Ik zit ook op Hellfirecharacter heet Milk...
alleen mijn computer is gecrashed nadat ik wow rond 15:00 starte.... nu blijft ie maar opnieuw opstarten en voordat ik windows kan inloggen zegt ie dat ie onverwacht is afgesloten en begint het weer opnieuw...
heerlijk patchdag!
En wij komen straks thuis, loggen rustig in, en doen rustig ons dingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Patch dag altijd leuk om van een afstandje naar het gerommel toe te kijken.
Shift-P werkt ook niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:08 schreef Civilian het volgende:
lol er is geen pet tab bij mn character sheetnu kan ik niet mounten
Het moetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:15 schreef Serani het volgende:
ik gaat het ook vanavond maar es proberen, dit werkt gewoon niet.
Preciesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wij komen straks thuis, loggen rustig in, en doen rustig ons ding
Nee, vanavond ga ik bier zuipen, het moet nu werken!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:15 schreef Serani het volgende:
ik gaat het ook vanavond maar es proberen, dit werkt gewoon niet.
Pfff en dan ben ik tegen acht uur weer in het hotel, kan ik mijn laptop op dat kleine kut tafeltje neerzetten en met een beetje mazzel met 20kb/s de patch downloaden. Ik ga er vanuit dat ik donderdag avond weer kan spelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wij komen straks thuis, loggen rustig in, en doen rustig ons ding
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor WoWAce mijn instellingen/mods weer goed kan krijgen.
Heb je al een idee voor je DoT rotation? Ik kom er maar niet uit godverdomme.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Man, haunt is gaaf zelfde voor demon armor, 200 health regen per 3 seconden en mana regen lijkt wel op dat van een priest.
Trinket, SB, Haunt, UA, curse of agony/doom, corr, siphon life, life tap, sb, haunt, sb, UA, agony, siphon, sb.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:40 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Heb je al een idee voor je DoT rotation? Ik kom er maar niet uit godverdomme.
Even checken of mijn server, Anachronos, online is.
51 talent tree, met de skill beastmastery.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:53 schreef vogelkooi het volgende:
Wtf met die corehounds?
Kan je die nu ineens temmen?
Owja tweakers wow topic loopt ook rap.![]()
Vond die van mij toch mooier. Ben een tijdje bezig geweest om alles te krijgen zoals het was, alleen nog wachten op een 3.0.2 van xperl en buffaloquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:27 schreef sanakthe het volgende:
MIjn mooie UI
Alle addons zijn fucked. Jeeej, een maand wennen aan die lelijke Blizzard UI
Is Haomarush niet een dode server? Heb er voor de grap een hunter geleveled tot 38 samen met een vriend. Maar de server was zo leeg dat we maar gewoon onze mains naar een andere server hebben getransfered en de hunters laten rotten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:48 schreef enter het volgende:
Onze server is ook down, Berenanus en ik maken voor de grap een Gnome aan op Trollbane. Beetje rondkijkenwij spelen normaal Horde op Haomarush, als meer lui zich vervelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |