quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Neh, kwou trollen:
Ban Type Temporary
Expires 21/10/2008 05:10:25 PDT
Ban Reason Posting obscene/vulgar or inappropriate language
Encouraging or supporting the act of suicide. I.e. objectionable content: http://forums.wow-europe.com/forum-coc.html?sid=1
"16. Re: so pissed right now 13/10/2008 14:56:29 PDT
Q u o t e:
quit and commit suicide
Fix'ed"
was een huilie die maar zeurde dat ie verloor met rolls, wat een wall fo QQ text was dat
Even patsen maar bij mij was alles om 8 uur al klaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
BIj mij is alles al klaar met patchen
Tot vanmiddag
ik begon om 9 uur ongquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Even patsen maar bij mij was alles om 8 uur al klaar.
Whehe ik om 6 uur toen ik uit me bed kwam. Toen laten draaien omdat ik me trein moest halen en om kwart voor 8 ff de rest gedaan, was om 8 uur klaarquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:52 schreef Ps2K het volgende:
Pfff dat patchen kan nog wel eens grappig worden... ik zit op een hotel wifi vanavond
Naja kan ik morgen weer klagen dat het high speed intarwebz helemaal niet high speed is
Werkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik begin maar alvast:
Maintenance
Idd, niemand kan inloggen, vanavond waarschijnlijk extended maintenance. De realms die online komen worden overspoeld met nieuwe players die maar een alt gaan aanmaken voor hun dagelijkse fixquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..], dat is altijd leuk ja
! Het is maar 2.2GB in totaal ofzo dus valt mee
.
Dit gaat trouwens zon dag worden dat we er 2 topics door heen jagen.
Hehehe ik dacht dat ik de enige was die TBC geskipped hadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Waarschijnlijk, maar och, maakt toch niks uit
Ik heb sinds zondag EINDELIJK het nut van dailies door. Nou ja, toegeven, ik snapte het hele eiland niet. Ik wist hoe ik bij MgT kwam, en daar hield het wel mee op. Gelukkig heeft mijn ex me geholpen en nu heb ik het door. Sinds zondagmiddag 600g verdient. Ik vind het nu steeds leuker worden
(ik ben een pre-tbc speler, 600g is een heuleboel voor mij)
Yeah het zal wel weer uitlopen tot 10 uur vanavond. Iedereen zit als een gek te hammeren nuquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Idd, niemand kan inloggen, vanavond waarschijnlijk extended maintenance. De realms die online komen worden overspoeld met nieuwe players die maar een alt gaan aanmaken voor hun dagelijkse fix
Whehehe 600g is idd voor ons best veel (zowel vanilla als TBC gespeult maar het blijft veel) en dat word straks natuurlijk aleen maar ergerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Waarschijnlijk, maar och, maakt toch niks uit
Ik heb sinds zondag EINDELIJK het nut van dailies door. Nou ja, toegeven, ik snapte het hele eiland niet. Ik wist hoe ik bij MgT kwam, en daar hield het wel mee op. Gelukkig heeft mijn ex me geholpen en nu heb ik het door. Sinds zondagmiddag 600g verdient. Ik vind het nu steeds leuker worden
(ik ben een pre-tbc speler, 600g is een heuleboel voor mij)
http://talent.mmo-champio(...)00000000000000000000quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef GI het volgende:
Iedereen zijn spec al klaar voor als hij/zij aanlogt ?
Nou, TBC heb ik niet geskipped. Ik heb tot in TK/SSC gespeeld toen dat nog nieuw was enzo (beste guild op dat moment op de server was toen net met Mount Hyjal begonnen). Maar toen was ik WoW zat en heb ik een lange break genomen. Toen ik terug kwam was net het openen van het eiland. Daar snapte ik toen geen fuck van en ben toen ook weer op break gegaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hehehe ik dacht dat ik de enige was die TBC geskipped hadWaar doe je die dailies?
Nah zie ik van het weekend welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef GI het volgende:
Iedereen zijn spec al klaar voor als hij/zij aanlogt ?
Ik weet wel zeker dat Cyclone BG als gebruikelijk *weer* de lul isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yeah het zal wel weer uitlopen tot 10 uur vanavond. Iedereen zit als een gek te hammeren nu.
Sta naast de kapperquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:20 schreef SharQueDo het volgende:
Patching... Ik had m'n huntard al naast zo'n rode Silithid in Tanaris geparkeerd vannacht.
Ik ben een maand na de release van TBC gestopt, ik was compleet flauw van mijn hunter en het levellen van mijn Shaman schoot ook maar niet op. Ik ben sinds een week of 3 weer aan het spelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:12 schreef stbabylon het volgende:
Nou, TBC heb ik niet geskipped. Ik heb tot in TK/SSC gespeeld toen dat nog nieuw was enzo (beste guild op dat moment op de server was toen net met Mount Hyjal begonnen). Maar toen was ik WoW zat en heb ik een lange break genomen. Toen ik terug kwam was net het openen van het eiland. Daar snapte ik toen geen fuck van en ben toen ook weer op break gegaan.
Roflquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wyri, kijk eens bij de character battle van vandaag bij gamefaqs!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoeveel adds krijg je er bij in een dungeon als je die 10 yard elke kant op throw gebruikt?
Part 3 is 1.57GB en bevat part 1 en 2. Die 2.1GB die ik riep is met de patch van 600MB die dat ding na de eerste patch nog eens ging downloadenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:35 schreef Draz het volgende:
Misschien een noob vraag hoor, maar al die posts over de grootte van de patch laten me toch twijfelen:
Ik heb met de Torrent de patch a la 1,57 GB gedownload zonder problemen. Daarna de background downloader de files laten checken en alles is OK zegt ie.
Maar nu zie ik posts met grootte van 2,1 GB en part 3 e.d. terwijl ik part 1 en 2 + het andere bestand in mijn map Updates heb staan. Volgens de Blizz downloader hoeft er echter niks meer gedownload te worden, dit heb ik gisteren nog gechecked op de computer van mij en degene van m'n vriendin.
Ben ik klaar voor vanavond?
Ok gaafquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:38 schreef Murloc het volgende:
Map updates is door BG downloader aangemaakt![]()
Is nu alles aan het controleren, gaat goedkomen
Wacht maar tot je water shield krijgt, dan gaat het echt lekker.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:30 schreef Ps2K het volgende:
het levellen van mijn Shaman schoot ook maar niet op.
Nou alleen nog wachten totdat ik vanavond kan inloggenquote:
Ach, kan je andere dingen gaan doen. Heb het nooit een probleem gevonden omdat ik gewoon aan het werk benquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:42 schreef Murloc het volgende:
[..]
Nou alleen nog wachten totdat ik vanavond kan inloggen![]()
Idem!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ach, kan je andere dingen gaan doen. Heb het nooit een probleem gevonden omdat ik gewoon aan het werk ben.
I for one. Maar dan wel om er daadwerkelijk mee te tanken. En buiten de dungeon vraag ik me af hoe nuttig de rhino is. Hij is fun, zeker, maar nuttig, niet echt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hoeveel huntards gaan met een tank pet een dungeon in?
Pets heb ik eigenlijk nog niet veel naar gekeken. Heb zelf een boar gebruikt om te levellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I for one. Maar dan wel om er daadwerkelijk mee te tanken. En buiten de dungeon vraag ik me af hoe nuttig de rhino is. Hij is fun, zeker, maar nuttig, niet echt.
Gorilladin, Crocolisk en Bear worden de ultieme tank pets.
Watershield is echt baas! Eerder moest ik na iedere mobs weer drinken, nu kan ik fijn doorgaan. Eigenlijk het enige "storende" aan de class is dat je compleet afhankelijk bent van crits voor dingen als focus en flurry.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:41 schreef Murloc het volgende:
[..]
Wacht maar tot je water shield krijgt, dan gaat het echt lekker.
Welke spec ben je?
Helaas. Charge is er nu voor alle pets en de boar heeft alleen Gore over gehouden. Leuke skill en de boar is nog steeds sterk, echter, alleen tegenover een solo mob. De gorilla en crocolisk hebben een AOE aggro ability. De Bear een 3 mob attack. Veel beter dus en voor de rest gelijk aan de Boar. Daarom gaat nu naar jaren trouwe dienst Tekno, mijn armored plated boar, met pensioen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:02 schreef Murloc het volgende:
[..]
Pets heb ik eigenlijk nog niet veel naar gekeken. Heb zelf een boar gebruikt om te levellen.
Nu is charge natuurlijk wel generfd geloof ik (mn hunter verzamelt al een tijdje wat stof)
Is die nog steeds beste voor solo pve?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |