RE:UC heb ik nog liggen. Heb ik een keer gespeeld. Ik vind het niet geweldig. Wil je die hebbenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds is opzoek gaan naar Resident Evil: UC, ik heb me zapper alleen nog maar gebruikt voor Links () Crossbow (
) Training (
![]()
)
Ik denk dat ik REUC te serieus vind... Ghost Squad en House of the Dead zijn lekker over the top. Dat is leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:54 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moet nog steeds is opzoek gaan naar Resident Evil: UC, ik heb me zapper alleen nog maar gebruikt voor Links () Crossbow (
) Training (
![]()
)
Das niet veelquote:Voor volgend jaar wil ik eigenlijk op dit moment alleen nog maar Wii Sports 2
Daar is nog meer leuks voor te vinden. House of the Dead 2+3, en de nieuwe aankomende. Ghost Squad. En Call of Duty: World at War ondersteund het ook (erg cool spel, ook online)quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:54 schreef RaymanNL het volgende:
) Training (
![]()
)
quote:Sales of Nintendo's little white console were off the charts in October, according to new data released by the NPD Group. Wii sold 803,000 units for the month, singlehandedly outselling Xbox 360, PlayStation 3 and PSP combined. Microsoft's console sold through 371,000 units; PS3 190,000 and PSP 193,000. PS2, meanwhile, picked up another 136,000 players.
Wii is niet regio vrij, games in de UK zijn wel goedkoperquote:Op zondag 16 november 2008 15:26 schreef kikoooooo het volgende:
Klopt het dat in wii games, via internet uit het buitenland, niet zoveel verschil zit qua prijs in vergelijking met de bart smit ofzo? Bij de xbox zie je soms dat games zo'n 30 euro verschillen als je ze uit Azie haalt, bij de wii zie ik dat niet zo...
Ik zoek Mario Kart eigenlijk. Iemand enig idee waar ie t goedkoopst is?
Het Mii kanaal heeft een tijdje terug ook een update gekregen, ik vermoed dat die optie en toen aan toegevoegd isquote:Op maandag 10 november 2008 11:39 schreef gamefreek het volgende:
Leuk weetje: Nintendo heeft in het Mii kanaal al bij de launch een functie ingebouwd om je Mii naar een Nintendo DS te sturen
Voor de mensen die willen experimenteren: Druk in het Mii kanaal op A, dan B, dan 1 en houd daarna 2 ingedrukt tot een venster verschijnt waarin gevraagd wordt of je verbinding wilt maken met een NDS. Als je dan gewoon op nee klikt komt er een aparte knop in het menu te staan met een DS.
Zitten dus meer geheimen in die Wii dan ik dacht
mario party 8 heb ik toch wel erg veel lol van gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat is eigenlijk volgens jullie de leukste partygame op de Wii ?
Rayman Raving Rabbids 2 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |