abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63097989
Leuk weetje: Nintendo heeft in het Mii kanaal al bij de launch een functie ingebouwd om je Mii naar een Nintendo DS te sturen

Voor de mensen die willen experimenteren: Druk in het Mii kanaal op A, dan B, dan 1 en houd daarna 2 ingedrukt tot een venster verschijnt waarin gevraagd wordt of je verbinding wilt maken met een NDS. Als je dan gewoon op nee klikt komt er een aparte knop in het menu te staan met een DS.

Zitten dus meer geheimen in die Wii dan ik dacht
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  maandag 10 november 2008 @ 16:01:27 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63104636
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_63105558
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=341519

Aantal aardige titels op stapel
Aardige lijst, daar zitten toch zeker een tiental aardige games tussen. Het is voor Nintendo niks om trots op te zijn dat je met deze line up kunt spreken van het beste jaar voor de Wii tot nu toe maar er zitten best wat kanshebbers tussen. Ik ga er zeker ten minste 5 van halen al ben ik bang dat het er minder worden want veel lijkt mij aan de screens al te zien niet buiten Japan te komen. Maar verder degelijke line up van third party devs denk ik
Doe vandaag niet wat morgen kan!
Wat nou werken??? Niet zo vloeken waar ik bij ben!!
pi_63107605
Ziet er idd wel behoorlijk uit
Aantal aardige titels enz. ik ben benieuwd
pi_63114345
was het maar 2009
pi_63114638
Vanmorgen weer is Excite Truck gespeeld met me pa, het blijft toch echt een toffe game Jammer dat de verkoopcijfers niet zo hoog waren
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:34:52 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63122376
Tales of Symphonia 2:
quote:
Closing Comments
Wii gamers desperate for a role-playing game, particularly those that enjoyed the first Symphonia, might be able to overlook Dawn of the New World's tired gameplay and convoluted story. This was made for those fans and they probably decided long ago to get this sequel. But games have moved beyond these linear adventures. I can't think of much here to recommend to anyone new to this series. The real-time battle system is fun, but slogging through hours and hours of awkward dialogue in an on-rails undertaking isn't. Dawn's visuals are sufficient, but don't look like anything that couldn't have been done on the GameCube. Being the only RPG on the Wii's horizon, this doesn't feel like a relief -- it feels rather depressing.
quote:
6.5 Presentation
The menus and overworld map look great, but the original Japanese suffers greatly in its translation to English, making most of the story and dialogue a big mess.
7.0 Graphics
Again, the menus and maps are presented really well, but the in-game graphics are nothing we didn't see on the GameCube. Some of the character animations are good.
5.5 Sound
The original Japanese voice track probably would have been easier to listen to, as the English translation hardly makes sense, anyway. At best, the music is forgettable -- at worst, it's aggravating.
6.5 Gameplay
The real-time battles can be fun, but everything else from the linear quests to the monster hunting feels dated. Haven't we played this game, oh, 100 times before?
7.0 Lasting Appeal
Dawn of the New World is a very long adventure, and there are some extras waiting for you once you've completed it.
6.7
Passable OVERALL
IGN: http://wii.ign.com/articles/928/928479p2.html

Klinkt misschien negatief, maar wat ze zeggen is wel waar. Ik heb allang besloten dat ik 'm ga spelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:51:17 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_63122647
Holy crap .
Maar inderdaad, ik zit wel te wachten op een deel 2 in de serie. Dit klinkt wel als een heel erg biased review.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:55:21 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63122725
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:51 schreef speknek het volgende:
Holy crap .
Maar inderdaad, ik zit wel te wachten op een deel 2 in de serie. Dit klinkt wel als een heel erg biased review.
Het is vooralsnog de eerste review, maar de game schijnt wel gewoon minder te zijn. Of nou, exact hetzelfde, terwijl we 4 jaar verder zijn. Ik vind het prima, maar we hebben een probleem vooralsnog: geen EU release aangekondigd
  woensdag 12 november 2008 @ 13:36:34 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63157283
Gametrailers geeft een 7.9 en is een stuk positiever

http://www.gametrailers.com/player/42581.html

Ik hou 'm op mijn wanted lijstje!
  Donald Duck held woensdag 12 november 2008 @ 16:49:21 #111
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63163011
Eindelijk weer eens een game met toffe online play: Call of Duty: World at War.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_63181416
Korte vraag. De wii gebruikt toch alleen Pal of NTSC codering?

Dus spellen uit de UK kan ik toch gewoon kopen en spelen?
pi_63182323
quote:
Op donderdag 13 november 2008 08:10 schreef staticdata het volgende:
Korte vraag. De wii gebruikt toch alleen Pal of NTSC codering?

Dus spellen uit de UK kan ik toch gewoon kopen en spelen?
no problemo
pi_63182334
pi_63189837
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Symphonia 2:
[..]

[..]

IGN: http://wii.ign.com/articles/928/928479p2.html

Klinkt misschien negatief, maar wat ze zeggen is wel waar. Ik heb allang besloten dat ik 'm ga spelen
Idd, jammer van die review maar ik ga het spel ook gewoon kopen als het hier uitkomt.
pi_63195452
Secret of Mana!
Dit is echt puur juigdsentiment.
We hadden zo'n hub waarmee je 5 gamepads op de SNES kon aansluiten en je kon dit spel dus met z'n 3en tegelijk spelen.
Uniek.
Ik heb het spel samen met broer en neef zeker 10 keer uitgespeeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zwartbaard op 13-11-2008 17:14:31 ]
pi_63196213
Geen monster hunter buiten Japan dus zoals het nu lijkt. Eigenlijk de enige game waar ik echt warm voor liep dit jaar komt dus niet naar de VS en Europa op lange, misschien op extreem lange termijn wel maar zoals het nu lijkt.

Spijtig, de lijst met games die voor dit jaar had wordt steeds en steeds kleiner, voor Japan lijkt het nog een redelijk jaar te worden maar hier in de EU komt straks 90% van de third party games niet uit, als Monster Hunter al niet naar de VS en Europa komt, moet je eens nagaan hoe het andere Japanse games af gaat. Daar kunnen we gezellig allemaal een streep door zetten dus en is je lijst van 5 tot 10 goede games opgedroogt 2 ofzo.

Ben weer zeer teleurgesteld in de Wii terwijl de eerder geposte lijst zo goed leek
Doe vandaag niet wat morgen kan!
Wat nou werken??? Niet zo vloeken waar ik bij ben!!
  donderdag 13 november 2008 @ 17:42:55 #118
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63196344
Morgen is er weer een VC update.
Zou Secret of Mana morgen komen; of verschijnt het met de kerst?
kloep kloep
pi_63210568
Zojuist ff Wii Music gespeeld maar ligt het aan mij of kan je vrij weinig dingen uitspelen? Je kan jammer/concert dirigeren en die games doen... Verder video;s kijken... Is dat niet wat weinig... Kan nergens echt muziek vinden... BLijf elke keer bij 5 liedjes per ding steken.. iemand enig idee hoe je meer songs krijgt??
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:43:25 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63213218
Wisten we trouwens al dat één van de beste Cube games allertijden naar de Wii komt met EXTRA levels!?

Ik hoop dat de besturing zonder trommels nog steeds tof is, maar ik kijk hier ook wel naar uit
pi_63214285
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wisten we trouwens al dat één van de beste Cube games allertijden naar de Wii komt met EXTRA levels!?

[ afbeelding ]

Ik hoop dat de besturing zonder trommels nog steeds tof is, maar ik kijk hier ook wel naar uit
Ik las het gisteren ja DK bestuur je gewoon met de analoge stick en de A-knop. Ik hoop trouwens dat de game ook "echt" breedbeeld heeft. Dan is sie grafisch nog mooier
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_63216183
Ik heb die nooit op de GC gespeeld.. hoe heet 'ie ook alweer.. DK: ... nog iets
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:37:20 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63216341
Ik ga trouwens kijken of ik dit ergens goedkoop kan vinden (onder de 35 euro)

Als dan volgend jaar ergens OVERKILL ook uitkomt vermaak ik me wel weer

2009 lijkt vooralsnog dus een prima jaar voor de Wii met onder andere:
Tales of Symphonia 2
DK Jungle Beat
OVERKILL
Madworld
Sin & Punishment
Klonoa
Wii Sports 2
No More Heroes 2

En dan nog games die ook op andere platformen verschijnen:
Tomb Raider
Shaun White
Rock Band 2

etc
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:52:59 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63216926
Hmm, dat is wel weer erg veel positief Wii nieuws van mijn kant. Tijd voor wat shovelware:

Deer Drive!

Als de plaatjes het niet doen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=341997
pi_63216999
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:32 schreef Oksel het volgende:
Ik heb die nooit op de GC gespeeld.. hoe heet 'ie ook alweer.. DK: ... nog iets
Donkey Kong: Jungle Beat
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga trouwens kijken of ik dit ergens goedkoop kan vinden (onder de 35 euro)

[ afbeelding ]

Als dan volgend jaar ergens OVERKILL ook uitkomt vermaak ik me wel weer
Ik moet nog steeds is opzoek gaan naar Resident Evil: UC, ik heb me zapper alleen nog maar gebruikt voor Links ( ) Crossbow ( ) Training ( )
quote:
2009 lijkt vooralsnog dus een prima jaar voor de Wii met onder andere:
Tales of Symphonia 2
DK Jungle Beat
OVERKILL
Madworld
Sin & Punishment
Klonoa
Wii Sports 2
No More Heroes 2

En dan nog games die ook op andere platformen verschijnen:
Tomb Raider