Hoezo te groot? Waar is je 'inner child' gebleven? Als ik $50 beschikbaar zou hebben (helaas even niet...) dan zou ik het wel weten!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat ding is ubervet. Jammer dat mijn neefje nog te klein is, en ik te groot![]()
Als ik hem in mijn handen zou hebben zou ik er zeker even mee spelen, maar om hem nou te kopen en vervolgens na een half uurtje hem in de kast te leggen gaat wat ver.Ik zie mezelf nou niet echt op mijn vrije zaterdag dat ding pakkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:11 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Hoezo te groot? Waar is je 'inner child' gebleven? Als ik $50 beschikbaar zou hebben (helaas even niet...) dan zou ik het wel weten!
Whoo, lekker dan Jack!quote:hello Dion
sorry for any inconvenience
After got the confirmation from the fulfilement center, we ensure that your order can be shipped within a few hours later, please noticed your order details by check your DX account which is able to see your order detail, because the order status just can changed in 'shipped' after 24-48 hours, please allow us take a few more time to process it.
Thank you so much for your patience,
Kindly Regards
Jack
Deze lijkt er volgensmij iets meer op van die van DX, bij mij staat ie in me wishlist aangezien ik tot eind november niks meer koopquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:16 schreef mcwops het volgende:
[..]
hier een filmpie van de chinese knikkerbaan
volgens mij heb je nu al de helft van t merkassortiment op DX te pakkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:29 schreef Tarabass het volgende:
Deze had ik nog helemaal niet gezien. Zijn de mesjes die ik altijd gebruik. Niet echt heel goedkoop, en hoop dat ze echt zijn
Zou het trouwens niet wat zijn om merkartikelen op te zoeken, dat we die hier posten en te vergelijken?
No..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:35 schreef mcwops het volgende:
[..]
volgens mij heb je nu al de helft van t merkassortiment op DX te pakken![]()
60 items van e_skyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:38 schreef Dionysiou het volgende:No..
En de e_sky RC helicopter en de GP Battery en Panasonic battery..
LOLquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:35 schreef mcwops het volgende:volgens mij heb je nu al de helft van t merkassortiment op DX te pakken![]()
Lol, dat viel mij in een mail ook al op ja!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:16 schreef drummerdude het volgende:
Volgens mij nemen ze een cursus Engels, hun berichten terug worden beter en beter
Lijkt me een goed idee, ken die site bijna niet. Wat de boer niet kent vreet die nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:50 schreef drummerdude het volgende:
FP is merkbewuster dan DX, als we FP erbij zetten kunnen we wel een aardig overzichtje maken...
Lekkere muizen:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:52 schreef Dionysiou het volgende:
Iemand een keer een goeie of lekkere muis voor de computer gekocht, zoja welke?
Geef mij deze dan maarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:10 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Lekkere muizen:
[ afbeelding ]
sku.1858
[ afbeelding ]
sku.10362
Goeie muizen:
[ afbeelding ]
sku.16132
[ afbeelding ]
sku.16135
Veel beter zal je ze er volgens mij niet vinden
Die g5 heb ik zelf ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:02 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Geef mij deze dan maar![]()
[ afbeelding ]
Edit: ik heb trouwens die autolader maar geannuleerd. Heb er al eentje bij een telefoonzaak gehaald (wel 6 keer zo duur, maar ik heb hem nou eenmaal nodig)
Edit2: dit lijkt wel een vanuit het nederlands vertaald zinnetje (van DX)
"- It can against any everyday dirty and hazards for your keyboard like liquid spill and others"
it can against...![]()
Zwitsers bedoel jequote:Op zondag 19 oktober 2008 11:46 schreef neo2000 het volgende:
Mwah, requesten kan natuurlijk geen kwaad.. Ze zullen het hoogstwaarsch. wel ietwat goedkoper kunnen leveren dan dat de winkel op ed hoek dat doet. Having that said, volgens mij lis Logitech Amerikaans.. En zal er misschien niet al te veel te doen zijn aan de prijs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |