dan krijg je gewoon store credit/coupon, code kan je bij het afrekenen invullen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:40 schreef neo2000 het volgende:
Dat je of je geld terug krijgt, of dat je het bedrag op een of andere manier tegoed houdt bij hen voor je volgende bestelling. Hoe ze dat laatste doen, geen idee..
Deze USB storage hangertjes verkopen ze, allicht/waarschijnlijk met andere opdrukken (heb ze niet heel goed bekeken) bij de HEMA voor het dubbele bedrag..
met een mesje, zelf een ruimte maken om op te laden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:37 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je geld terug..
@sander-3
Eergisteren had ik mijn doekjes en nokia hoesje ook binnen. Ook de batterij voor mijn ouders is binnen en doet het goed. Maar om even terug te komen op het hoesje voor de N95. Als de telefoon erin zit kan je hem niet aan de oplader leggen enzo. Je zal hem er altijd uit moeten halen. Gelukkig beschermt hij wel goed en is mijn meisje er blij mee. Maar als je een hoesje zoekt waarbij je de telefoon er nooit uit hoeft te halen is deze niets voor je..
Ik heb vandaag 2 pakketjes van FP gehad, waarvan 1 kapot was.. pff.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
DX bestelling alweer geshipped en nog niets van FP gehoord ..
Ik heb hem een paar dagen terug ook besteld.. maarja, voor die 1,5 euro (of wat is het) geeft dat ook nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:37 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je geld terug..
@sander-3
Eergisteren had ik mijn doekjes en nokia hoesje ook binnen. Ook de batterij voor mijn ouders is binnen en doet het goed. Maar om even terug te komen op het hoesje voor de N95. Als de telefoon erin zit kan je hem niet aan de oplader leggen enzo. Je zal hem er altijd uit moeten halen. Gelukkig beschermt hij wel goed en is mijn meisje er blij mee. Maar als je een hoesje zoekt waarbij je de telefoon er nooit uit hoeft te halen is deze niets voor je..
Omfg..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef Bobsch het volgende:
Nieuwe telefoon bij DX te krijgen, alleen vraag ik me af of je 'm aan krijgt![]()
[ afbeelding ]
Sander had de vraag of ik mijn bevinden kon posten, en dat heb ik nu gedaan. Het hoesje is voor mijn meisje en die heeft er geen last van. Voor haar dient het puur als bescherming in de auto en in haar tas. Vind het trouwens ook wel zonde om in een nieuw hoesje te gaan zitten snijden. Dan koop ik liever een ander hoesje en zoek ik even verder. Ikzelf heb een HTC TD, en dat hoesje is wel 'goed'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met een mesje, zelf een ruimte maken om op te laden?
Tornmesje misschien? Misschien dat ik daarmee nog de riemclip ga verwijderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:22 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar dagen terug ook besteld.. maarja, voor die 1,5 euro (of wat is het) geeft dat ook niet
@THEFXR: dat is inderdaad wel een oplossing. Of met zo'n gaatjes tang waarmee je gaatjes kunt maken in een leren riem.
Ik heb inmiddels 2 FP zendingen gehad, waarvan inderdaad één niet goed. De DX score is 11 zendingen, 1 fout (lege, lekke batterij; foto gemaakt, doorgemaild, nieuwe gehad)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 pakketjes van FP gehad, waarvan 1 kapot was.. pff.
Ik had 4 halloween pennen gekocht, 2 skeletten en 2 pompoenen die lasers in hun ogen hebben, de 2 skeletten waren goed en de 2 pompoenen allebij héééél toevallig de linker hand kapot..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:34 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 FP zendingen gehad, waarvan inderdaad één niet goed. De DX score is 11 zendingen, 1 fout (lege, lekke batterij; foto gemaakt, doorgemaild, nieuwe gehad)
Dan krijg ik een extra DX punt. Niet dat ik er wat mee doe, maar toch...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:35 schreef SHOOOTO het volgende:
^stuur even een e-mail naar de klantenservice, mits alles gewoon op voorraad ligt, is het misschien handiger om 1x op te sturen. (maar aangezien het toch free shipping is, who cares?)
mijn DSTT is shipped
Ja:quote:
hier een filmpie van de chinese knikkerbaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand dit al gezien:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
hee Racer, nog bedanktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dan had je sowieso de verkeerde besteld?
Dat ding is ubervet. Jammer dat mijn neefje nog te klein is, en ik te grootquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand dit al gezien:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |