Bakker Bartquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:23 schreef hetzusjevan het volgende:
HALLOOOO. Ik ben weer in Tilburg en heb lekker gewinkeld met mn mams (veel gekregen - weinig zelf betaald). Maar weten jullie een zaak waar je lekkere broodjes kan eten? Ik heb er nog geen gevonden waarvan ik zeg van 'HMMMM'. Beetje jammer. Wel een beetje in de buurt van het centrum btw hè
.
Lucilusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:23 schreef hetzusjevan het volgende:
HALLOOOO. Ik ben weer in Tilburg en heb lekker gewinkeld met mn mams (veel gekregen - weinig zelf betaald). Maar weten jullie een zaak waar je lekkere broodjes kan eten? Ik heb er nog geen gevonden waarvan ik zeg van 'HMMMM'. Beetje jammer. Wel een beetje in de buurt van het centrum btw hè
.
Mwah vind ik allemaal zo.. nee. La Place ben ik ook niet weg van. Ik ben misschien wel verwend.. bij ons thuus heb je zo'n hele gezellige, knusse broodjeszaak en die hebben altijd net iets extra's (ze smeren hun broodjes ook met mayoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:24 schreef Messenga het volgende:
Kaasbroodjes zaak in de rij van de FEBO? Bakker Bart?
kaasbolletje aan de besterd is ook wel knus. en smeren ook van alles, maar mayo???quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah vind ik allemaal zo.. nee. La Place ben ik ook niet weg van. Ik ben misschien wel verwend.. bij ons thuus heb je zo'n hele gezellige, knusse broodjeszaak en die hebben altijd net iets extra's (ze smeren hun broodjes ook met mayo![]()
) en je kunt er gezellig zitten. Ik vind het bij de Bakker Bart en La Place niet leuk zitten, da's meer zo voor een snelle hap ofzo.
tjah,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo wat een reacties ineens. Spitsuur op FOK ofzo
.
Ola!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:24 schreef -_Tommy_- het volgende:Biermeisje!
Carnaval is stom! Skiën dan is leuk!
echt goede broodjes haal je bij Fons (katterug) of Subway Piuisplein!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:23 schreef hetzusjevan het volgende:
.
Ben der nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:46 schreef Messenga het volgende:
Nog mensen naar http://partyflock.nl/party/135618:Offcourse013.html ?
Laat maar....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:01 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Ben der nog nooit geweest.
De Blitz liep niet zo lekker, is het een beetje druk in deze tent?
Denk dat Robbie Rivera wel vol zal lopen hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:01 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Ben der nog nooit geweest.
De Blitz liep niet zo lekker, is het een beetje druk in deze tent?
A.K.Aquote:
Spelling en interpunctie schat....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:09 schreef Nint het volgende:
[..]
A.K.A
Lik M'n Lul Es
De broodjes zij wel te nassen
p.s.
Ik teken protest aan tegen het pardon voor Ophelia; ik woon er nu al een aantal jaar mee samen en ze kan nog steeds geen Meerkerk zeggen. (dus met drie R'en) Het wordt altijd zoiets als meerrrkerchrk.
Denk aan zo'n kinderen voor kinderen accent terwijl het kind gewurgd word.
Ik ook van jou...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:09 schreef Nint het volgende:
[..]
twee puntjes gezet Fraue UberSpellingNazi.
Que?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Laat maar....
Muts moet beter lezen![]()
er is niets mis met het niet voeren van ABB*! ABN** roelt!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:09 schreef Nint het volgende:
[..]
A.K.A
Lik M'n Lul Es
De broodjes zij wel te nassen.
p.s.
Ik teken protest aan tegen het pardon voor Ophelia; ik woon er nu al een aantal jaar mee samen en ze kan nog steeds geen Meerkerk zeggen. (dus met drie R'en) Het word altijd zoiets als meerrrkerchrk.
Denk aan zo'n kinderen voor kinderen accent terwijl het kind gewurgd word
twee puntjes gezet Fraue UberSpellingNazi.
Nederlands is een germaanse taal, een germaanse taal kent geen harde G, ergo:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
er is niets mis met het niet voeren van ABB*! ABN** roelt!
*Algemeen Beschaaft Brabants (dus met zachte G)
**Algemeen Beschaaft Nederlands (dus met harde G)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |