hihi , nais , kon je tenminste stofzuigenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik heb een stofzuiger geleend van me moeder
quote:
Ik ook maar dan irl...samen met "Ga eens dood"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Sterf zeg ik altijd
![]()
o ja en Droxz![]()
Als ze dan ook der moeder leende hoefde ze ook niet te stofzuigenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
hihi , nais , kon je tenminste stofzuigen
Whahaha Hansje teeuwenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik ook maar dan irl...samen met "Ga eens dood"
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ze dan ook der moeder leende hoefde ze ook niet te stofzuigen
hahha lolquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Logi onze IT'ster in hart en nieren is hier trouwens op bezoek:
[ afbeelding ]
hahahaha, ik moest lachen, wat doe je!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aangekomen in de club is de vibe volkomen kut alleen wat .......quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
hihi , nais , kon je tenminste stofzuigen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
lol daar dacht ik ook meteen aan , doe de stuifzuiger lala , van de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Aangekomen in de club is de vibe volkomen kut alleen wat .......
![]()
* -Madskillz28TH Zoekt fruit bij elkaar voor 2 fruitmandenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mijn moedertje is zieeeek ja..net als die Aap
het deed me ook denken aan jouw tasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
lol daar dacht ik ook meteen aan , doe de stuifzuiger lala , van de jeugd van tegenwoordig![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:45 schreef Runx het volgende:
jullie moeten even een naam verzinnenvoor mijn Baas topic
jaa niet daar over beginnen anders ga ik huilen , die tas had emotionele waardequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het deed me ook denken aan jouw tas
sorryquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
jaa niet daar over beginnen anders ga ik huilen
ja kenker inbreker , ik haat inbrekers , ja ook al zijn ze van mij soortquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry![]()
ik ook, ik bedoel, iemand loopt nu rond met een originele Thomas© tas, terwijl die daar geen recht op heeft.
WTFquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry![]()
ik ook, ik bedoel, iemand loopt nu rond met een originele Thomas© tas, terwijl die daar geen recht op heeft.
wie weet wat die tas over 10 jaar waard was geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ja kenker inbreker , ik haat inbrekers , ja ook al zijn ze van mij soort
jaja, dat was een custumized limited edition Thomas tas.quote:
niks , paar weken gelden is bij ons ingebroken terwijl wij lagen te slapen , en zijn veel van mijn spullen gestolen , en ook mijn tas , mijn tas had speciale waarde omdat mijn kameraaden (voornamelijk thomas , mr . Madskillz28TH dus ) leuke tekst erop hadden geklaterdquote:
hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Buiten dit alles ben ik ook een detective... en ben achter de ware RunX gekomen!
[ afbeelding ]
ik ben eigenlijk de enige die erop had getekendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:03 schreef Runx het volgende:
[..]
niks , paar weken gelden is bij ons ingebroken terwijl wij lagen te slapen , en zijn veel van mijn spullen gestolen van mij , en ook mijn tas , mijn tas had speciale waarde omdat mijn kameraaden (voornamelijk thomas , mr madzskills dus ) leuke tekst erop hadden geklaterd, nu mis ik mijn tas
timo , mario ,blablaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk de enige die erop had getekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |