Boek ik hem laatst zwaar in mijn waggie, zie ik Zmokes in ene staan!quote:
gaaast!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Boek ik hem laatst zwaar in mijn waggie, zie ik Zmokes in ene staan!
[ afbeelding ]
ok, jij wintquote:
Dat trok ik echt niet meer, toen ben ik maar gaan zuipen.... hebben ze een foto van me gemaakt!quote:
Klootzakkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat trok ik echt niet meer, toen ben ik maar gaan zuipen.... hebben ze een foto van me gemaakt!
[ afbeelding ]
haha een strijkijzerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ok, ik wakker worden met een kater.... spreek ik RunX of ik hem kon helpen met zijn radiozender, zie je dit:
[ afbeelding ]
die had ik nog eens niet gezienquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ok, ik wakker worden met een kater.... spreek ik RunX of ik hem kon helpen met zijn radiozender, zie je dit:
[ afbeelding ]
Ik vond die typemachine wel coolquote:
Nou...zo werken we dus in Roemeniequote:
Ga jij nou maar eerst je rijbewijs ff halen jochiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Boek ik hem laatst zwaar in mijn waggie, zie ik Zmokes in ene staan!
[ afbeelding ]
Da's Crazy met een nummertje...Crazy P is toch een meisje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou, ik RunX geholpen enzo... alles werkt weer... beld Crazy-P me op, om te zeggen hoe geil zijn vriendin wel niet is! Dus ik daarheen... maar het viel tegen:
[ afbeelding ]
Je reactie was te snel, had hem al aangepastquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's Crazy met een nummertje...Crazy P is toch een meisje?
Ik ga even m'n koffie van tafel vegen hier trouwens
Nope, die sla ik over ok?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst je BUKKAKE bewijs ff halen jochie
Bukkakebewijs ook echtquote:
zie al voor me op de snelweg, komt er in 1 keer een drol uit de uitlaatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
Laatst trouwens een nieuwe optie genomen op mijn auto, geweldig!
[ afbeelding ]
Ik heb geen last meer van bumperkleversquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zie al voor me op de snelweg, komt er in 1 keer een drol uit de uitlaat
dat kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb geen last meer van bumperklevers
omgwtf die rechtergast lijkt op iemand die ik kenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou, ik RunX geholpen enzo... alles werkt weer... beld crazy987me op, om te zeggen hoe geil zijn vriendin wel niet is! Dus ik daarheen... maar het viel tegen:
[ afbeelding ]
Ik verveel me dood hier, dan ga ik maar wazige verhalen vertellenquote:
Nou veeg mij maar op hierquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
omgwtf die rechtergast lijkt op iemand die ik ken
Vermakelijk Droxz!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik verveel me dood hier, dan ga ik maar wazige verhalen vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |