vraag anders even aan BAAS himself hoe hij het voro elkaar kreeg en het ervaarde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
i will try it , master
ik wil beroemd wordenen dit gaat mij helpen , ich bin machoman
Grapjasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Volgens mij stond dat plaatje eerst ook op epicwinrar.com
kan jij toch beter doen , jij woont 20m van hem afquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:25 schreef renedis het volgende:
[..]
vraag anders even aan BAAS himself hoe hij het voro elkaar kreeg en het ervaarde.
taa da tumdudu da daquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Ik klik nooit op een link van jou, is ATLIJD een link naar..... je weet wel
Ja maar je kan baas niet zomaar spreken...daar zorgen zn matties wel voor...jeweetzquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
kan jij toch beter doen , jij woont 20m van hem af![]()
Inderdaad, die gozer stopt daar echt nooit mee.... en blijft maar linkjes sturen....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
taa da tumdudu da da
never gonna give you up.....
aha , je moet eerst afspraak makenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar je kan baas niet zomaar spreken...daar zorgen zn matties wel voor...jeweetz
doet die het goed meteen met een pussyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
WL's eerst sexuele ervaring:
[ afbeelding ]
zo hoort het ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef Runx het volgende:
[..]
doet die het goed meteen met een pussy
ghehe, kom maar langs.. ik show de plaats welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
kan jij toch beter doen , jij woont 20m van hem af![]()
Leer eerst m'n naam maar eens goed schrijven, daarna kijken we wel verderquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, die gozer stopt daar echt nooit mee.... en blijft maar linkjes sturen....
OPBOKKEN met die meuk Zmokie!
Onee, weer zo'n Chuck Norris fanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zo hoort het ookalleen het liefst met een ander ras
waarom zover reizen als jij dat ook kan doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:37 schreef renedis het volgende:
[..]
ghehe, kom maar langs.. ik show de plaats wel
ik ben geen fan, ik vind die facts alleen super grappig. Lekker droogquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onee, weer zo'n Chuck Norris fan
"Chuck Norris once got an erection on public street.
There were no survivors"
Dat dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:40 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom zover reizen als jij dat ook kan doen, ik ben allochtoon andere mensen doen mijn klusjes
wist ik veel. toen kon het nog. vanaf 1 jan as niet meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
WL's eerst sexuele ervaring:
[ afbeelding ]
of je was toen al stonedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wist ik veel. toen kon het nog. vanaf 1 jan as niet meer.
en ja je kan zeggen wat je wilt, maar het is een poesje
en wie was jouw grote liefde ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
of je was toen al stoned
jij bent echte sexbom , sexbom lalalaloke ik kap er mee FOUT
er is zo'n site waar er heel veel op staan, kan alleen niet meer vindenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onee, weer zo'n Chuck Norris fan
"Chuck Norris once got an erection on public street.
There were no survivors"
http://www.chucknorrisfacts.com/quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
er is zo'n site waar er heel veel op staan, kan alleen niet meer vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |