Stuur die sappige verhalen ook eens door danquote:
Ze heb der PM uit staan..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Stuur die sappige verhalen ook eens door dan
JP zit in het andere topic!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
Wordt weer een mooie dag op de beurs vandaag..![]()
nou ben al mijn long posities maar aan het verkopenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
Wordt weer een mooie dag op de beurs vandaag..![]()
Gewoon wachten, komen weer omhoog..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou ben al mijn long posities maar aan het verkopen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:40 schreef Viro het volgende:
[..]nee bijna, ik ben sarah. Ik zal het aan katja voorstellen om jou terug te pakken voor die grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef het op, wie ben jij?
[ Bericht 5% gewijzigd door COG_Playbunny op 16-10-2008 16:15:07 ]
Wtf....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:55 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
nee bijna, ik ben sarah. Ik zal het aan katja voorstellen om jou terug te pakken voor die grap.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:00 schreef FJD het volgende:
Meel in fohn grap is wel geniaal trouwens
Ik denk dat je het morgen maar met Puni moet doen.. Bunny heeft geen interesse en geen foto's Fer.. :quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:00 schreef FJD het volgende:
Meel in fohn grap is wel geniaal trouwens
ik ga geen foto's versturen naar iemand die ik niet ken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat je het morgen maar met Puni moet doen.. Bunny heeft geen interesse en geen foto's Fer.. :
Hoi ik ben Ferquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:59 schreef COG_Playbunny het volgende:
ik ga geen foto's versturen naar iemand die ik niet ken.
En ik ben Ursquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:59 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
ik ga geen foto's versturen naar iemand die ik niet ken.
quote:
Stelletje oversekste mannen zijn julliequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:58 schreef ursel het volgende:
[..]
En ik ben Urs
Mede-BOF!fer en stad genoot van Virootje.
En heb sappige verhalen over hem die je wou weten..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |