Shit, ik wou net subsidie gaan aanvragen voor de positieve discriminatie!!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:37 schreef Waterwereld het volgende:
Kijk eens naar de Hollander die het nog slechter dan jou heeft (en die zijn er echt wel) die niet voor subsidies in aanmerking komen voor de positieve discriminatie.
Welnee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Wereldvreemd zeker? Nog student? Er zijn maar weinig mensen die 3000 binnen krijgen hoor
Of je moet als stel werken en dan vaak ook nog fulltime (belasting enz)
Dat krijg je alleen als je zwart bent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Shit, ik wou net subsidie gaan aanvragen voor de positieve discriminatie!!!!
Weinig mensen wil ik niet zeggen maar veel ook niet echt hoor, of je moet een leidinggevende functie hebben.quote:
De term recidive komt je zeker niet bekend voor. Kom nou zeg, ik geloof eerder burgemeester Cornelis en een politiechef dan ene hoop tokkies die niet eens een Marokkaan van een Turk kunnen onderscheiden. Het is altijd al zo geweest dat er een harde kern is geweest, met heel veel softe meelopers, niet alleen in Gouda, maar ook in Amsterdam. In Amsterdam wonen tig meer Marokkanen dan in Gouda en de harde kern aldaar was amper 500 man. Maar goed, ik begrijp van je dat je fucking overspoelt wordt door het Marokkaanse gevaar, dagelijks bomaanslagen en oude vrouwtjes die verkracht worden door Noord-Afrikaantjes. Steekpartijen aan de orde van de dag, barricades in wijken, politie-agenten die neergeschoten worden. Toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Vooral geloven wat burgemeester Cornelis zegt![]()
Het is zo lekker makkelijk als burgervader, tien tot twintig gezinnen aanwijzen als rotte plek op de appel. Kan je makkelijk wegsnijden, blijft de appel goed. Wel, elke Gouwenaar kan je vertellen dat het linkse multikul is die Cornelis de rest van Nederland aansmeert. Loop eens door onze wijken, vraag de mensen over overlast. Afgaande op wat de burgermeester ons voorhoudt, kan je ervan uitgaan dat er zo'n vijftig Marokkanen stennis schoppen. Niets van waar. Reken liever op het tienvoudige.
Tachtig procent van de misdaad in Gouda wordt gepleegd door een bevolkingsgroep die 15% van de Goudse bevolking uitmaakt. 10 tot 20 'fucking' gezinnen? Fuck that.
Gouda is de Nederlandse plaats met relatief het hoogste aantal Marokkanen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De term recidive komt je zeker niet bekend voor. Kom nou zeg, ik geloof eerder burgemeester Cornelis en een politiechef dan ene hoop tokkies die niet eens een Marokkaan van een Turk kunnen onderscheiden. Het is altijd al zo geweest dat er een harde kern is geweest, met heel veel softe meelopers, niet alleen in Gouda, maar ook in Amsterdam. In Amsterdam wonen tig meer Marokkanen dan in Gouda en de harde kern aldaar was amper 500 man. Maar goed, ik begrijp van je dat je fucking overspoelt wordt door het Marokkaanse gevaar, dagelijks bomaanslagen en oude vrouwtjes die verkracht worden door Noord-Afrikaantjes. Steekpartijen aan de orde van de dag, barricades in wijken, politie-agenten die neergeschoten worden. Toch?
Gouda is de Nederlandse plaats met relatief het hoogste aantal Marokkanen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gouda is de Nederlandse plaats met relatief het hoogste aantal Marokkanen.
Tot een paar jaar geleden was Gouda ook de stad met de hoogste inbraakdichtheid van Nederland (de huidige plek weet ik niet).
Jammer, doe nog een poging.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gouda is de Nederlandse plaats met relatief de lelijkste gebouwen.
Tot een paar jaar geleden was Gouda ook de stad met de meeste hondendrollen per vierkante meter in Nederland. (de huige plek weet ik niet)
Tussen het niet aanpakken van kutMarokkanen en een imago als "kutstad" vol criminaliteit?? Zeker.quote:Zie jij ook een verband?
Waarom zou ik nog een poging moeten doen? Ik vroeg mij af wat je wilde bereiken met je post, vandaar mijn parodie. Wil je een verband maken tussen aantal Marokkanen en dichtheid van woninginbraak ofzo? Doe dat dan op een wetenschappelijk verantwoorde manier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer, doe nog een poging.
[..]
Tussen het niet aanpakken van kutMarokkanen en een imago als "kutstad" vol criminaliteit?? Zeker.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gouda is de Nederlandse plaats met relatief de lelijkste gebouwen.
Tot een paar jaar geleden was Gouda ook de stad met de meeste hondendrollen per vierkante meter in Nederland. (de huige plek weet ik niet)
Zie jij ook een verband?
En ik maar denken dat het de meerderheid was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Een generatie lang is het probleem verzwegen, maar nu komt het hoge woord eruit:
tot 25% van de Marokkaanse jongens staat bij de politie bekend als crimineel.
Kijk bv maar in de statistieken van het Amsterdamse Bureau voor de Statistiek.
Geen verband
Waar slaat dat nou weer op?? Waarom moet een normale werkende Marokkaan die niet crimineel is, zich bezighouden met het "corrigeren" van tuig dat toevallig eenzelfde paspoort heeft, maar verder niks gemeenschappelijks?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:45 schreef Het_hupt het volgende:
Het ging toch over die tuigmarokkaantjes die overal rotzooi schoppen?
Beetje jammer dat de Marokkanen zich in't algemeen aangevallen voelen, want zij zijn juist de groep die het geteisem het beste kunnen corrigeren.
En absoluut is het WEL zo. Ik heb het nooit over relatieve cijfers gehad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:45 schreef El_Matador het volgende:
Je eigen woorden:
"In Amsterdam wonen tig meer Marokkanen dan in Gouda en de harde kern aldaar was amper 500 man."
Dat is dus relatief gezien niet zo.
Ik ben daar totaal niet bang voor.quote:Maar blijf vooral ontkennen. Vooral ontkennen dat er een probleem is. Dat maakt Wilders alleen maar groter en de kans op echt racistische middelen ook.
Je bedoelt Wilders napraten in zijn onzin? Nee dank je, ik sta liever voor mijn idealen.quote:Dom dom dom. Je moet juist die klootzakken straffen, en zo Wilders zijn munitie uit handen nemen. Maar jij vindt hem blijkbaar wel goed nu ie zo groeit in zijn rol.
Begin daar eens mee, zet een hoop zaken in het juiste perspectief.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
En absoluut is het WEL zo. Ik heb het nooit over relatieve cijfers gehad.
Relatieve cijfers kan je evengoed biased presenteren. Wat dat betreft maakt het geen verschil.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:50 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Begin daar eens mee, zet een hoop zaken in het juiste perspectief.
Oh shit, boehoe, wat ben ik achtergesteld, met mijn aftrekposten, elk kwartaal met vakantie, mijn roomblanke huidje en mijn hakjes waardoor ik altijd als ik een kaartje vergeet te kopen weg kom zonder boete, mijn spaarloonregeling, mijn pensioenopbouw, mijn aandelenportefeuille, mijn non-autoritaire opvoeding en elke week sushi van de zaak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat krijg je alleen als je zwart bent.
Jeweettog.
Elk kwartaal? Arme jij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh shit, boehoe, wat ben ik achtergesteld, met mijn aftrekposten, elk kwartaal met vakantie, mijn roomblanke huidje en mijn hakjes waardoor ik altijd als ik een kaartje vergeet te kopen weg kom zonder boete, mijn spaarloonregeling, mijn pensioenopbouw, mijn aandelenportefeuille, mijn non-autoritaire opvoeding en elke week sushi van de zaak.
Ik denk dat ik een bozige politieke partij begin.
ah de elitaire kant van de pvdaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh shit, boehoe, wat ben ik achtergesteld, met mijn aftrekposten, elk kwartaal met vakantie, mijn roomblanke huidje en mijn hakjes waardoor ik altijd als ik een kaartje vergeet te kopen weg kom zonder boete, mijn spaarloonregeling, mijn pensioenopbouw, mijn aandelenportefeuille, mijn non-autoritaire opvoeding en elke week sushi van de zaak.
Nee, geen PvdA; een miljoen om te sparen heb ik inderdaad per maand niet over; en satire is evident aan jou niet besteed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:07 schreef downthedrain het volgende:
[..]
ah de elitaire kant van de pvda![]()
wat wil je nu zeggen, dat je rijk bent![]()
ws hou je per maand nog geen 1000k over om te sparen en gaat alles naar het onderhoud van je zielige status
Ik ken mensen die bij de politie werken, die worden haast cynisch als ze de burgemeester op tv alles zien wegzalven. Tja, en de inwoners van Gouda tokkies noemen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
Kom nou zeg, ik geloof eerder burgemeester Cornelis en een politiechef dan ene hoop tokkies die niet eens een Marokkaan van een Turk kunnen onderscheiden. Het is altijd al zo geweest dat er een harde kern is geweest, met heel veel softe meelopers, niet alleen in Gouda, maar ook in Amsterdam.
Jezus zeg, is het zo moeilijk argumenten vinden dat je gelijk ad absurdum gaat?quote:Maar goed, ik begrijp van je dat je fucking overspoelt wordt door het Marokkaanse gevaar, dagelijks bomaanslagen en oude vrouwtjes die verkracht worden door Noord-Afrikaantjes. Steekpartijen aan de orde van de dag, barricades in wijken, politie-agenten die neergeschoten worden. Toch?
Ik focus me op de Marokkanen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:38 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag en er is inderdaad problematiek rond marrokaanse jongeren, maar net zo goed zijn er ook best problemen onder duindorpjongeren die tot 12 uur rondhangen.
De kop indrukken, maar focus alsjeblieft niet op de marokkanen daar krijg je alleen maar nutteloze discussie's over discriminatie enzovoorts zoals hier op Fok al menig maal gevoerd is. Kom met oplossingen!
Volgens mij gng het niet over aftrekposten, maar juist om die reactie van mij, waar ook jij een nutteloze reactie op gaf. (net als waar je op reageert) Hoe kom je er in godsnaam bij dat het merendeel van de Nederlanders (roomblank) drie keer met vakantie gaat. En snap je dan totaal niet wat ik aan wilde geven? Dat het je (omdat je weinig krijgt aan loon) het je niet het recht ontleent om criminele activiteiten te ondernemen. Dat bagatelliseren gaat bij jou ook maar één kant op hè?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |