Wacht even, nou wordt ie helemaal mooi !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Carriere en hebzucht en kapatalisme is de reden daarvan
Vele nieuws worden zelf gemaaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:20 schreef L.Denninger het volgende:
Dus Meki, er is volgens jou niks aan de hand - geen Marocs die een supermarkt hebben geplunderd, geen bedreigingen, die reporters zijn niet beroofd in gouda, ik ben ook nooit met een mes bedreigd bij station Muiderpoort, allemaal niks aan de hand - het is gewoon die nare Telegraaf ?
Nogmaals waarom de autochtonen 2 kinderen nemen, is te schrijven naar weinig tijd , carriere hebzucht kapatalisme op het werkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wacht even, nou wordt ie helemaal mooi !
Eerst zeg je dat allochtonen het zo moeilijk hebben omdat ze weinig geld hebben,
maar als we zeggen dat veel autochtonen misschien meer geld hebben omdat ze minder kinderen hebben is dat stom van die autochtonen ???
Je moet gewoon niet meer kinderen nemen dan dat je (goed) op kunt voeden !
Waarom 6 kinderen nemen als je maar 1100 verdient en je maar voor 1 of 2 kinderen kunt betalen ?
Vind je dat zelf niet een recept voor armoede en ongeluk ?
Dat er overal domme mensen zijn die denken dat armoede een excuus is om te mogen moorden en stelen wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk een excuus is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dat heb ik niet gezegd. maar er zijn onderzoekers die dat hebben vastgesteld waarom de criminaliteit zijn,
neem even een kijkje in het westen van US
en vele landen die ermee te kampen hebben
Nee dat is omdat je gewoon geen geld hebt om 8 kinderen te onderhouden en goed voor te kunnen zorgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals waarom de autochtonen 2 kinderen nemen, is te schrijven naar weinig tijd , carriere hebzucht kapatalisme op het werk
Ahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals waarom de autochtonen 2 kinderen nemen, is te schrijven naar weinig tijd , carriere hebzucht kapatalisme op het werk
Wat bedoel je? Dat overlast door Marokkaans straattuig zo vanzelfsprekend en normaal is geworden dat het geen nieuwswaarde meer heeft? Helaas voor jou is het niet alleen de Telegraaf die aandacht besteedt aan de misstanden in Gouda en tal van andere steden; alle media doen dat. Van Volkskrant tot Elsevier, van AD tot NOS. En de Tokkies, hoe asociaal ook, zijn heel wat minder erg dan het tuig dat jij hier verdedigt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:18 schreef Meki het volgende:
Nederlandse media (tokkieskrant Telegraaf voornamelijk ) is de enige krant in de hele EU die de feiten omdraait in leugens en zo jou propogandeert. waar de krant jou wil laten zien dat de Marokkanen niet duegen. Het vrije volk is niet serieus te nemen. die lees ik dus niet.
Nederlandse media zijn kapatalisten. ze zoeken dagelijks naar hebzuchtige nieuws en maken van allerlei nieuws een mug een olifant van. je moet nieuws brengen en geen propoganda die van Wilders komt
En de kinderen van Marokkaanse komaf die haast op straat leven; kinderen van tien of elf jaar die om 11 uur of 12 uur 's avonds nog steeds op straat hangen en geen opvoeding genieten is, omdat hun ouders zoveel tijd hebben?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag en er is inderdaad problematiek rond marrokaanse jongeren, maar net zo goed zijn er ook best problemen onder duindorpjongeren die tot 12 uur rondhangen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:14 schreef huhggh het volgende:
[..]
Laatste maal:
Het Marokkaanse jeugdprobleem is zo'n apart verhaal ten opzichte van alle andere probleemjongeren.
Dat weet je donders goed.
Tenzij je ergens op de Veluwe woont natuurlijk.
Omdat het zo'n apart verhaal is verdient het ook speciale aandacht. Los van de andere jeugdproblematiek.
Het apart je pijlen richten op deze Marokkaanse probleemjeugd is niet zogen voor meer ellende.
Dat klinkt tevens als een soort chantage:
Niet ons specifiek benoemen, anders gaan we nog meer rotzooi trappen.
Zo werkt dat natuurlijk niet in de echt wereld lieverd.
Overigens schoppen ze nu al teveel rotzooi om ongenoemd te laten.
De kop in drukken dit probleem, linksom of rechtsom.
Ach gu .. Fok's eigen huistrollquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlandse media ( tokkieskrant Telegraaf voornamelijk ) is de enige krant in de hele EU die de feiten omdraait in leugens en zo jou propogandeert. waar de krant jou wil laten zien dat de Marokkanen niet duegen. Het vrije volk is niet serieus te nemen. die lees ik dus niet.
Die website neem ik niet zo bijster serieus, WEL de reacties die ze vanaf ANDERE websites hebben verzameld. Het gaat namelijk om reacties van mensen die zelf in Gouda wonen en de problemen van dichtbij ondervinden. Het zal jouw auto maar zijn die gemold wordt, of jouw huis waar een steen door het raam vliegt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
Het Vrije Volk, sorry hoor...maareh ben je serieus Elfletterig?
Er zijn nog nooit zoveel openstaande vacatures, maar goed als men liever op straat hangt, en geen diploma haalt, dan wordt het nooit wat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:07 schreef Meki het volgende:
[..]
[u][b]Het probleem is heel makkelijk op te lossen
Racisme bestrijden
Er is nauwelijks racisme in Nederland, zeker niet in een mate dat je als buitenlander niet goed zou kunnen functioneren, hoogstens dat het een tikje lastiger is, maar dat geld net zo goed voor lelijke mensen.
[quote] Werkloosheid bestrijden
Armoede is relatief, er gaat in ieder geval niemand dood van de honger, en iedereen kan naar school.quote:Armoede bestrijden
Ah dus we schaffen al die multikul shit af? Dus geen aparte Buurthuizen voor allochtonen, etc, etc?quote:Ongelijkheid bestrijden
Erkenning verdien je, dus begin je eigen mensen eens duidelijk te maken, dat als een substantieel deel van die groep zich niet weet te gedragen, dat ze de hele gemeenschap een slechte naam bezorgen.quote:en de allerbelangrijkste
ERKENNING VAN MEDEBURGERS
Waarom denk jij dat ze op die website deze specifieke reacties verzamelen. Hun doel is iig bereikt en jij bent onbewust het stromannetje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die website neem ik niet zo bijster serieus, WEL de reacties die ze vanaf ANDERE websites hebben verzameld. Het gaat namelijk om reacties van mensen die zelf in Gouda wonen en de problemen van dichtbij ondervinden. Het zal jouw auto maar zijn die gemold wordt, of jouw huis waar een steen door het raam vliegt.
Tuuurlijk jongen. Wat een stuitende naïviteit zeg. Ga jij even 100 honderd reacties verzamelen van inwoners van Gouda die vinden dat er niks aan de hand is; praten we dan verder.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom denk jij dat ze op die website deze specifieke reacties verzamelen. Hun doel is iig bereikt en jij bent onbewust het stromannetje.
Mijn vader heeft heel lang een gezin moeten onderhouden van nog veel minder (later gaan studeren). En ik heb een tijd lang een gezin moeten onderhouden van 950 euro, dus kom me niet aan met dat kattengejank. Zoek naar een oplossing. Al dan niet met de kinderen (die vaak ook wel een krantenwijk kunnen lopen)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat je die jongeren moet erkennen als jou medeburgers. Ik heb gezegd dat iedereen in Nederland die woonbaar hier is , jou medeburgers zijn. je zal elke Marokkaanse of Turkse Nederlander moeten erkennen als jou medeburger. doe je dat niet dan zal je deze probleem niet kunnen oplossen
En kijk aub hoe de Allochtonen zich moeten overleven met hun armoede. kijk hoe zij leven. een groot verschil. jij hebt makkelijk praten met 3000 netto per maand, hun moeten het doen met 1100 NETTO
Wereldvreemd zeker? Nog student? Er zijn maar weinig mensen die 3000 binnen krijgen hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:41 schreef raptorix het volgende:
Je zou je moeten afvragen waarom zij wel 3000 verdienen en de allochtoon maar 1100.
Overigens grappig om te zien dat de meeste succesvolle marokanen gewoon erkennen dat succes een keuze is, en dat je met hard werken ook als allochtoon de top kan halen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:37 schreef Waterwereld het volgende:
Ik word zo gallisch van dat rechtpraten wat gewoon fout is. Niets geeft je het recht andermans spullen te vernielen of mensen die andere mensen in NOOD willen helpen het werk te belemmeren.
Waarom zou iemand uit Gouda iets moeten posten over "dat er niets aan de hand is". Mensen posten doorgaans alleen als er wel iets aan de hand is. Probleem is, dat jij overdrijft. Mensen die genuanceerd willen posten verwijt je dat ze het probleem als "niet bestaand' zien. Ondertussen maak jij zelf van een mug een olifant. Dat grootse plan van aanpak betreft feitelijk 10 tot 20 fucking gezinnen, was net op het nieuws. Treurig is het niet? 10 tot 20 fucking gezinnen, als je sommige mensen hier moet geloven, is er een heel leger Marokkanen van 3 miljoen geland in Gouda en moet het Nederlandse leger uit Afghanistan komen om met de vijandelijke kolonisten alhier te vechten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuuurlijk jongen. Wat een stuitende naïviteit zeg. Ga jij even 100 honderd reacties verzamelen van inwoners van Gouda die vinden dat er niks aan de hand is; praten we dan verder.
In plaats van mij de stroman te noemen (lekker makkelijk), zou je je ook eens kunnen afvragen waarom het gemeentebestuur nu ineens met een groot plan van aanpak komt, dat 10 miljoen euro moet kosten. Al dat geld en al die menskracht investeren in een niet-bestaand probleem?
Maar blijf vooral jezelf lekker voor de gek houden joh
Vooral geloven wat burgemeester Cornelis zegtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ondertussen maak jij zelf van een mug een olifant. Dat grootse plan van aanpak betreft feitelijk 10 tot 20 fucking gezinnen, was net op het nieuws. Treurig is het niet? 10 tot 20 fucking gezinnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |