kinderen zijn dol op treinenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:22 schreef ursel het volgende:
Nu wordt het wel heel erg drastisch hoor. Eerst vertel je dat je papa wil worden, nu ga je ook nog conducteur worden..
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kinderen zijn dol op treinen![]()
that's why
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:07 schreef FJD het volgende:
Zo, nog eventjes en we zitten allemaal in de fist-fuckers.
Topic report voor een merge aangevraagd
Anyway, via het enige echte internetoplichting forum heb ik het e-mail adres doorgekregen van de vader van de pikkebaas. De vader zou alles snel willen regelen dus dat is weer een mooi meevallertje
[ afbeelding ]![]()
Niveautje
S1quote:
quote:
Hou ons niet langer in spanningquote:
Tis gewoon een restautrant in het westelijk handelsterrein. goed eten. behoort bij de engelgroep van den blijker, dan weet je ook gelijk de prijsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning
Ik had gisteren weer eens geniale pasta met wat schimmelkaas
Verhaallijnen worden te vaag en de fouten in het script worden te opzichtigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:07 schreef RudyCarell het volgende:
Nee hoor, word allen maar beter! SHIT, ik zou hier niet posten!
![]()
@ Rudy, over Hyves gesproken. never the nooit niet dat ik daar aan begin, dus uitnodigingen sturen heeft geen zin..quote:
Al de tweede nieuwe user in ons topic sinds we zijn overgestapt op fistfuckenquote:
Stiekem zijn ze nieuwsgierig wat er naast gamen nog meer gebeurd in de wereld..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Al de tweede nieuwe user in ons topic sinds we zijn overgestapt op fistfucken
ik heb al zeker een week geen spelcomputer meer aangeraaktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze nieuwsgierig wat er naast gamen nog meer gebeurd in de wereld..
Daar zijn wij ook een uitstekende graadmeter voorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze nieuwsgierig wat er naast gamen nog meer gebeurd in de wereld..
Fistfucken en niet gamen, je bent al een echte BoF!er alleen weet je het zelf nog niet. Wel zonde dat coming out day afgelopen week was, nou moet je weer een jaar wachten..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik heb al zeker een week geen spelcomputer meer aangeraakt
Copy that. Iemand van hier stuurde mij er ook eentjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:34 schreef ursel het volgende:
[..]
@ Rudy, over Hyves gesproken. never the nooit niet dat ik daar aan begin, dus uitnodigingen sturen heeft geen zin..
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef staticdata het volgende:
Daar zijn wij ook een uitstekende graadmeter voor
Ik miste je gewoon een beetjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:59 schreef Stefan740 het volgende:
[..]
Copy that. Iemand van hier stuurde mij er ook eentje
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik heb al zeker een week geen spelcomputer meer aangeraakt
Ik zie een verband..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Fistfucken en niet gamen, je bent al een echte BoF!er alleen weet je het zelf nog niet. Wel zonde dat coming out day afgelopen week was, nou moet je weer een jaar wachten..
Geen console maar wel een joystickquote:
Je wil zelf bepalen wanneer je eruit komt dus..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef Misanthropist het volgende:
tijdsfactor
preciesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Je wil zelf bepalen wanneer je eruit komt dus..
daar verheug ik me om!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:35 schreef FJD het volgende:
Als je maar weet dat BoF! voor je open staat
Bij onze laatste Groningen meet werd dat ook gezegd maar een paar weken later stonden we mooi voor de rechterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:41 schreef Misanthropist het volgende:
daar verheug ik me om!
Stel je ze eerst helemaal gerust en tevree, is het nog niet goed..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij onze laatste Groningen meet werd dat ook gezegd maar een paar weken later stonden we mooi voor de rechter
ligt hierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef ursel het volgende:
Over Groningen gesproken, ik ben nog wel mijn bad-eendje kwijt sindsdien.
ooh.. dank je..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
ligt hier
kwam een week later uit me darm zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |