dat wordt de 3e al met kids, nu nog JP en Liesquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja..., waarom niet dacht ik zo. meisje wil het zoooo graag en mij lijkt het ook wel leuk, zo een klein IJsmutsje achter mn pc
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:53 schreef dekkered het volgende:
* dekkered wachtend op een ban en een topic name change
ook daar kan ik me aan irriterenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:43 schreef FJD het volgende:
Moet je bij The Greenery komen werkenIk haal de 10 goedemorgens per dag wel
Ah! Een nieuwe kring rukkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:52 schreef Mrakz0r het volgende:
Goeie topictitel voor op de dinsdagmorgen bovenaan de games-list.
en je probleem isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook daar kan ik me aan irriterenstaan op mn werk 5 wijven bij elkaar en die willen allemaal apart genomen door je worden
nu zul je zeggen van ja het zijn zeeuwen maar nee die komen net als mij officieel niet uit Zeeland
Ik ga voor het echiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:04 schreef ursel het volgende:
Woei... ik sta weer op winst..
Fer en Jorrit, gaan jullie ook nog spelen of hoe zit ut..
3, 4, 3, 3, 3, 4, 3, 4, 4, 3,...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah! Een nieuwe kring rukker
Welkom!
Heb je vragen over klussen, druk 1 voor Kevin.
Heb je vragen over beleggen, druk 2 voor JP.
Heb je vragen over bier, druk 3 voor Jorrit.
Heb je vragen over tieten, druk 4 voor IJsmuts. (Let op; wachttijd is langer dan gemiddeld)
Ik sta zelfs alweer boven Jorrit..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:35 schreef jpjedi het volgende:
net ingestapt met 25% van mijn beleggings budget. en al 15% erop
In het spel hebben vandaag mijn AEX index opties c dec08 300 al 400% gedaan en zijn bijna weer in groen. Overall krabbel ik ook lekker op maar met die kapitale ING fout van de eerste dag nog goedmaken.
moet ik bij ABN online beleggen ineens mijn optie contract verlengen... pfff lekkere timing.quote:
Whehe.. da's lekker zuur..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
moet ik bij ABN online beleggen ineens mijn optie contract verlengen... pfff lekkere timing.![]()
Wilde net een paar mooie callputs kopen BAM dec09 12 ... gisteravond willen kopen en vanmorgen bericht..nu al meer dan 40% winst op die opties.
Verdacht..die belegger.nl site is uit de lucht ineens:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef ursel het volgende:
Zo te zien is Fortis open gegooid..
[ afbeelding ]
quote:Not Found
The requested URL /mijnbelegger.php was not found on this server.
Apache/2.2.3 (Debian) PHP/4.4.4-8+etch4 Server at www.belegger.nl Port 80
Ooo.. het probleem ligt dus niet alleen bij mij..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Verdacht..die belegger.nl site is uit de lucht ineens:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/178(...)onveilige_seks'.html
Wel helemaal uitlezen
quote:"Deze man was fervent fistfucker, waarbij hij allerlei speeltjes gebruikte. Hoe later de nacht, hoe ruiger het werd en hoe meer er in verdween. Iedereen maakte gebruik van die speeltjes, ze werden niet gewassen en er zat geen condoom om. Dus, waarom zou hij niet op die manier zijn besmet?"
Ze deden niet eens aan kots-sex.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/178(...)onveilige_seks'.html
Wel helemaal uitlezen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:28 schreef ursel het volgende:
Whehe.. site doet ut weer.. en Cardinal heeft nog steeds winst op zijn Fortis..![]()
Kom eens naar een BoF! meetingquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef Mrakz0r het volgende:
Ze deden niet eens aan kots-sex.
oei goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:35 schreef ursel het volgende:
Oe.. bijna vergeten Reller-nl te feliciteren..
Pannenkoek.. Die is al weer flink gestegen omdat we het in Europa op het moment niet zoveel beter doen dan in de vs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:04 schreef Silver_Shark het volgende:
Is het verstandig om nu op vakantie te gaan na amerika van wege de lage dollar?
Laatste keer was hij 1.55 toen ik gingquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:22 schreef ursel het volgende:
Hij is alweer gedaald..
Staat nu op 1.37
Ikke gaat in feb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |