abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62482919
Ik ben ook maar even donateur geworden, draag ik ook een klein beetje bij aan de wederopbouw van de werf
pi_62489867
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:57 schreef LBX het volgende:
Ik ben ook maar even donateur geworden, draag ik ook een klein beetje bij aan de wederopbouw van de werf
Al heb ik een belastingschuld... !!

Net ook donateur geworden!!! Hoop dat het een beetje bijdraagt!
pi_62494086
Nieuwe zeilen in de maak voor de Batavia

Voortvarend zijn "we" aan een cursus zeilnaaien en knopen begonnen (ikzelf volg beide cursussen). De werf was vandaag voor het eerst weer open, en er was weer aanloop van bezoekers.

Zoals ik al eerder zei, maar er zijn weer een aantal bijgekomen: voor alle mensen die donateur zijn geworden! Zeker draagt dat bij aan de opbouw, maar ook aan de verdere bouw van de 7 Provincien.
Natuurlijk hoort, als je donateur bent, een bezoek erbij aan de werf. Ik zou het erg leuk vinden om jullie rond te leiden!

[ Bericht 12% gewijzigd door LeXX op 18-10-2008 22:55:36 ]
pi_62496432
FP-bericht:
Schade Bataviawerf zeker een miljoen
quote:
De schade aan de Bataviawerf in Lelystad, waar afgelopen maandagavond een grote brand woedde, komt zeker boven de miljoen euro uit. Dat zei directeur Rien Beije vandaag.

De Bataviawerf was vandaag voor het eerst weer open na de brand. Er kwamen volgens Beije "redelijk wat bezoekers". "We hebben nu een lelijke plek op de werf, maar voor het publiek maakt dat niet zoveel uit. Dat kan gewoon kijken bij de schepen", vertelde de directeur.

De zeilmakerij, de blokkenmakerij en de werktuigenopslag gingen in vlammen op. Beije: "Alleen de zeilen al zijn 4 tot 5 ton waard. Tel daar de rest bij op en je zit zo aan een miljoen."

Bij de brand kwam asbest vrij. De laatste resten zijn gistermiddag weggehaald. De oorzaak van de brand is nog niet bekend. Vermoedelijk wordt die ook nooit achterhaald. "Volgens de brandweer is het gebouw de grond in gebrand. Dat betekent dat er echt helemaal niets meer van over is en er waarschijnlijk ook geen sporen meer worden gevonden."

Bron: ANP
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_62496484
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:43 schreef LeXX het volgende:
Nieuwe zeilen in de maak voor de Batavia

Voortvarend zijn "we" aan een cursus zeilnaaien en knopen begonnen (ikzelf volg beide cursussen). De werf was vandaag voor het eerst weer open, en er was weer aanloop van bezoekers.

Zoals ik al eerder zei, maar er zijn weer een aantal bijgekomen: voor alle mensen die donateur zijn geworden! Zeker draagt dat bij aan de opbouw, maar ook aan de verdere bouw van de 7 Provincien.
Natuurlijk hoort, als je donateur bent, een bezoek erbij aan de werf. Ik zou het erg leuk vinden om jullie rond te leiden!
Ik moest even lachen Ik zie het het al voor me Jullie met z'n allen aan het zeilen naaien

Hoop dat je veel plezier eraan hebt iig En sterkte met de bezoekers rondleiden!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')