Niet heel vindingrijk neequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef riotgirl888 het volgende:
De laatste 10 Rock Nation muzikanten hebben er enkele weken over na kunnen denken en hebben honderden namen de revue laten passeren. Uiteindelijk zijn ze er toch uitgekomen en is "STEREO" gekozen als naam voor de band die zal voortkomen uit het RTL 5 programma Rock Nation. In de aflevering van aanstaande zondag zal dit bekend gemaakt worden.
Hmm ik moet er nog even aan wennen..
...STEREO..?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef riotgirl888 het volgende:
De laatste 10 Rock Nation muzikanten hebben er enkele weken over na kunnen denken en hebben honderden namen de revue laten passeren. Uiteindelijk zijn ze er toch uitgekomen en is "STEREO" gekozen als naam voor de band die zal voortkomen uit het RTL 5 programma Rock Nation. In de aflevering van aanstaande zondag zal dit bekend gemaakt worden.
Geen idee, schat 2. Deze zondag die opdracht en volgende zondag de uitslag.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:04 schreef vinnyb het volgende:
Stereo beetje matige naam inderdaad, bij Giel deden ze van de week op de radio hun nummer live erg goed! Maar eens kijken hoe zondag alles verloopt. Iemand enig idee hoeveel afleveringen er nog komen?
Nou, wie maakt de cover band "MONO"?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef riotgirl888 het volgende:
Geweldig was dat he?! Al die heren maken er geen probleem van; zitten er 2 dames bij en die zijn op hun teentjes getrapt...quote:
Dat was grappig jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geweldig was dat he?! Al die heren maken er geen probleem van; zitten er 2 dames bij en die zijn op hun teentjes getrapt...
Viel me inderdaad ook opquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geweldig was dat he?! Al die heren maken er geen probleem van; zitten er 2 dames bij en die zijn op hun teentjes getrapt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |