zondag, oktober 12, 2008quote:
Wat tof!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
zondag, oktober 12, 2008
Stijn zoekt band
Niet alles is te plannen in het leven en als het gaat om muzikanten is dat al helemaal zo. Mijn favoriete bassist heeft het Rock Nation huis verlaten. Stijn. Wat heeft hij een ontwikkeling doorgemaakt zeg! Ongelooflijk! Hij kwam binnen op zijn slippers en in zijn rode broek. Met zijn bolhoed op was hij een bijzondere verschijning en was hij direct gebombardeerd tot hippie van de groep, maar was daar zelf ook niet gelukkig mee.
Hij werd tot zijn eigen vreugde opnieuw gestijld en de lange haren gingen er van af. Daarnaast stopte hij direct met blowen toen Edwin hem duidelijk maakte dat dat te veel invloed had op zijn positie binnen de groep. Echt een sterke persoonlijkheid en daarbij een super getalenteerde muzikant. Toen ik sprak met verschillende muzikanten uit de haagse scene hoorde ik dat ook. Deze jongen heeft alles, is slim, heeft een hele stoere performance op het podium en kan ook nog zingen.
Inmiddels is duidelijk geworden dat Stijn ook uit zijn oude band gezet is en er is nog veel meer gebeurd waar ik me echt klote over voel. Daarom willen wij Stijn helpen en hebben we een website gelanceerd, waarop je een beeld kan krijgen wie Stijn is en is het direct een portaal naar andere websites waar je meer informatie over van Stijn kunt vinden. Ik wil alle bands die nog een bassist zoeken of van hun oude bassist af willen uit nodigen om een kijkje te nemen op www.stijnzoektband.nl of www.atproductions.com/stijnzoektband en zoek contact met hem. Hij is echt een meerwaarde voor je band en speelt de sterren van de hemel.
Ik wacht op de dag dat ik Stijn zie staan met een topband op het grote podium van Pinkpop, want op een dag zal hij daar zeker staan!
Rock on!
Dennis
bron
Alsof er maar twee uitersten zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:28 schreef para909 het volgende:
Dus het moet een soort gezellig EO-praise the lord hallelujah-wat zijn we toch lief voor elkaar-bandje worden? Dat gaat nooit lang goed...
Dat statement slaat natuurlijk nergens op, denk na. Als je in een band zit en iedereen vindt elkaar een klootzak dan heb je een goede band? Bands die het het langst volhouden zijn bands met leden die al vrienden met elkaar waren voor ze begonnen, of het gewoon goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:28 schreef para909 het volgende:
Dus het moet een soort gezellig EO-praise the lord hallelujah-wat zijn we toch lief voor elkaar-bandje worden? Dat gaat nooit lang goed...
Ik zeg niet dat je elkaar een klootzak moet vinden, maar ik vind dat de nadruk op het verkeerde aspect wordt gelegd. Mijn mening is dat een goede band gemaakt wordt door muzikanten waar het op muzikaal vlak mee klikt. Daarbij vind ik dat je geen beste maatjes hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:49 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat statement slaat natuurlijk nergens op, denk na. Als je in een band zit en iedereen vindt elkaar een klootzak dan heb je een goede band? Bands die het het langst volhouden zijn bands met leden die al vrienden met elkaar waren voor ze begonnen, of het gewoon goed met elkaar kunnen vinden.
Eens! Ik had dat idee ook bij Dave die volgens mij in een goedlopende band (Backfire) zit. Vond het wel leuk hoe hij tactisch Backfire-longsleeves droeg voor de camera. Erg slim.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Volgens mij zien de meeste van de kandidaten het ook als een opstapje voor hun verdere carriere en niet als einddoel.
fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuk voor je dat dat jouw mening is. Maar als je opgelet had, wist je dat het is dus duidelijk niet de mening van Edwin is.
Whehe, neequote:
Ik dacht alquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whehe, nee
Thijs, ik typte de verkeerde naam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |