Als je er al 10 jaar niet meer geweest bent dan snap ik zijn opmerking welquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:26 schreef Fugie het volgende:
mijn vader vond het vreemd dat een 4 sterren hotel in zillertal duur is
Wispoquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:36 schreef FlowDesign het volgende:
Afgelopen weekend overigens voor een wispobestemming zitten zoeken, maar ik denk dat het toch Sölden gaat wordenTenzij anderen nog goede tips hebben
![]()
Zillertal trekt me niet echt![]()
Is dat niet overal zoquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:26 schreef Fugie het volgende:
mijn vader vond het vreemd dat een 4 sterren hotel in zillertal duur is
`quote:
VHS is ook al een tijdje geledenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Fiama het volgende:
Toen Snowboard films nog gewoon op VHS uit kwamen.
De one foot trick zit helemaal op het einde.
Grappig om weer eens te zien, de tricks zijn van nu zijn best wel sicker.
Voor mij niet stiekem.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:34 schreef KneusTeun het volgende:
Lekker die pillows, ben blij dat in de films van dit jaar ook weer meer aandacht is voor backcountry (voor mij stiekem nog steeds het echte boarden)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:36 schreef FlowDesign het volgende:
Afgelopen weekend overigens voor een wispobestemming zitten zoeken, maar ik denk dat het toch Sölden gaat wordenTenzij anderen nog goede tips hebben
![]()
Zillertal trekt me niet echt![]()
Waar ga je eigenlijk heen? (binnen het in Zillertal dan)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
word mijn 3de keer Zillertal
udrens... vlakbij kaltenbach... gewoon zon tizzertal pas nemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk heen? (binnen het in Zillertal dan)
Ik bivakeer het hele seizoen in Gerlos
De arena is niet het meest lastige gebied nee, maar je kunt er wel andere dingen doen. Voor mij gaat het niet zo om de lastige pistes. Als ik dat wil ga ik wel skiën.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
udrens... vlakbij kaltenbach... gewoon zon tizzertal pas nemen.
af en toe naar Zell en dan door naar Gerlos... alleen is dat wel heel veel blauw en saai
ik vind hogfugen/hogzillertal altijd wel erg leuk.
2 jaar geleden ook een keer naar de tux geweest
kan ik hier alvast mijn lesjes reserveren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
De arena is niet het meest lastige gebied nee, maar je kunt er wel andere dingen doen. Voor mij gaat het niet zo om de lastige pistes. Als ik dat wil ga ik wel skiën.
Het is wel een mooi gebied om te jibben, klooien en poeder rijden (als je weet waar je moet zijn). Bij poeder rijden mogen de runs trouwens wel lekker lastig zijn
Als je een beetje creabea bent kun je best leuk met de berg omspringen
Tegenwoordig door het nieuwe funpark in gerlos kun je er ook aardig park rijden. Niet vergelijkbaar met Mayrhofen, maar toch wel aardig
Als je een groot en gevarieerd gebied wilt kun je altijd nog naar Mayrhofen gaan.
Fugen is idd ook leuk. Ouders van me vriendin hebben daar een huisje (hoe vaak heb ik dat hier al neer gekalkt) en dan zijn Fugen en Kaltenbach natuurlijk super dichtbij. Bijna altijd mooi geprepareerd en volgens mij nooit echt heel druk.
Anyway, ik vermaak me prima in omgeving Gerlos. Anders mensen vragen wel eens waarom ik niet eens ergens anders heen ga, maar het gaat prima zo. Lekker gebiedje, beetje een positie opgebouwd bij de school (ok ik ben nog steeds gewoon leraar, maar wel 1 van de meest ervaren en met de hoogste diploma's) en ik ken er super veel mensen. Het is niet vreemd dat heel veel leraren er elk jaar terug komen
btw, ik krijg een liftpas van de school dus ik heb niets te zeggen over wat voor pas ik krijg
Ik kan wel bij andere gebieden me pas inleveren en dan een dagpas krijgen. Dan kom ik hem aan het einde van de dag weer ophalen
Ach ik vind het wel knap en een goede hit van een rail kan ik nog best redelijk waarderen, maar om het nou echt snowboarden te noemen.... tja ik weet het niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Tuurlijk zijn de andere disiplines ook tof en ga ik zelf ook het park wel in, Maar met name het hitten van een rail in hartje centrum met aangesleepte sneeuw is voor mij not done. Meer props voor diegene die een mooie grind hit over een omgevallen boom of dergelijke.
Het idee van burton vind ik ook wel grappig, die natuurlijke obstakels. Maar toch is nix zo leyp als een dikke spray zetten over een lip! POWDER TO THE PEOPLE!
ehm je kunt altijd een poging doen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan ik hier alvast mijn lesjes reserveren?![]()
laat ik het zo zeggen ik kom veilig en leuk alle pistes af die er maar zijn.... maar ik mis de leuke tips n tricks enzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm je kunt altijd een poging doen?
De 360 nosepress is mijn specialiteit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen ik kom veilig en leuk alle pistes af die er maar zijn.... maar ik mis de leuke tips n tricks enzo
ik wil ook poeder leren rijden... kan je dat gewoon bij een skischool aangeven?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
De 360 nosepress is mijn specialiteit.(Misschien is dit filmpje niet een super goed voorbeeld aangezien ik op me smoel ga
)
Verder ben ik niet zo erg van de grote tricks op kickers enzo. Jibtricks zijn meer mijn ding
Mijn specialiteit met les geven is voornamelijk (denk ik) het (technisch) goed leren rijden, Agressiever leren rijden, pow leren rijden en carven. Daarnaast dus jibtricks
Voornamelijk een beetje alle de dingen die je op de piste en offpiste doet. Verder doe ik alles wat ze me vragen (zolang het maar niet rails rijden en 10m kickers springen is
Stiekem is dit trouwens wel een vet filmpje. Ondanks dat er erg veel urban in zitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
De 360 nosepress is mijn specialiteit.(Misschien is dit filmpje niet een super goed voorbeeld aangezien ik op me smoel ga
)
Verder ben ik niet zo erg van de grote tricks op kickers enzo. Jibtricks zijn meer mijn ding
Mijn specialiteit met les geven is voornamelijk (denk ik) het (technisch) goed leren rijden, Agressiever leren rijden, pow leren rijden en carven. Daarnaast dus jibtricks
Voornamelijk een beetje alle de dingen die je op de piste en offpiste doet. Verder doe ik alles wat ze me vragen (zolang het maar niet rails rijden en 10m kickers springen is
Ligt eraan. Bij ons wel. je kunt dan gewoon zeggen dat je een dagje les wilt krijgen in poeder rijden, maar niet elke school doet het. Bij ons in het dorp doen 2 scholen het wel en 1 doet het niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil ook poeder leren rijden... kan je dat gewoon bij een skischool aangeven?
vette shit... hopen dat er dit jaar genoeg buiten de pistes ligtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bij ons wel. je kunt dan gewoon zeggen dat je een dagje les wilt krijgen in poeder rijden, maar niet elke school doet het. Bij ons in het dorp doen 2 scholen het wel en 1 doet het niet.
Het is natuurlijk is het voor de school wel een risico. Als ik met jou de piste af ga ben ik voor jou verantwoordelijk. op de piste natuurlijk ook, maar als je de piste af gaat ben jij niet verzekerd op dat moment. Je normale reisverzekering dekt alleen maar ongelukken op de piste. Kortom, je kunt dan nog wel eens problemen krijgen met aansprakelijkheid enzo.
Niet iedereen is bevoegd om mensen off piste mee te nemen. Daarnaast moet je natuurlijk veel kennis hebben van de omgeving en het gebied. Er zijn niet zo veel leraren die dat hebben aangezien er niet veel zijn die echt meerdere jaren in de sneeuw gaan zitten.
Ik ken inmiddels bijvoorbeeld het gebied wel aardig en meestal neemt de baas mensen mee of ik. Beetje afhankelijk wie er vrij is op dat moment. Maar hij kaapt ze meestal wel weg als hij de kans heeft(en terecht)
Bij die ene school die dus niet met mensen gaat toeren mogen de leraren ook bijvoorbeeld niet off-piste. Echt lachwekkend gewoon. Op een poederdag nog ff zwaaien net voordat je de poeder induikt
Dit is een nollie 360.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
)
Dat is wel enigzins een voorwaarde jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vette shit... hopen dat er dit jaar genoeg buiten de pistes ligt
Gezeur. ik land hem op z'n nose.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dit is een nollie 360.
Al iets van Lib Tech gehoord trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |