De 360 nosepress is mijn specialiteit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen ik kom veilig en leuk alle pistes af die er maar zijn.... maar ik mis de leuke tips n tricks enzo
ik wil ook poeder leren rijden... kan je dat gewoon bij een skischool aangeven?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
De 360 nosepress is mijn specialiteit.(Misschien is dit filmpje niet een super goed voorbeeld aangezien ik op me smoel ga
)
Verder ben ik niet zo erg van de grote tricks op kickers enzo. Jibtricks zijn meer mijn ding
Mijn specialiteit met les geven is voornamelijk (denk ik) het (technisch) goed leren rijden, Agressiever leren rijden, pow leren rijden en carven. Daarnaast dus jibtricks
Voornamelijk een beetje alle de dingen die je op de piste en offpiste doet. Verder doe ik alles wat ze me vragen (zolang het maar niet rails rijden en 10m kickers springen is
Stiekem is dit trouwens wel een vet filmpje. Ondanks dat er erg veel urban in zitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
De 360 nosepress is mijn specialiteit.(Misschien is dit filmpje niet een super goed voorbeeld aangezien ik op me smoel ga
)
Verder ben ik niet zo erg van de grote tricks op kickers enzo. Jibtricks zijn meer mijn ding
Mijn specialiteit met les geven is voornamelijk (denk ik) het (technisch) goed leren rijden, Agressiever leren rijden, pow leren rijden en carven. Daarnaast dus jibtricks
Voornamelijk een beetje alle de dingen die je op de piste en offpiste doet. Verder doe ik alles wat ze me vragen (zolang het maar niet rails rijden en 10m kickers springen is
Ligt eraan. Bij ons wel. je kunt dan gewoon zeggen dat je een dagje les wilt krijgen in poeder rijden, maar niet elke school doet het. Bij ons in het dorp doen 2 scholen het wel en 1 doet het niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil ook poeder leren rijden... kan je dat gewoon bij een skischool aangeven?
vette shit... hopen dat er dit jaar genoeg buiten de pistes ligtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bij ons wel. je kunt dan gewoon zeggen dat je een dagje les wilt krijgen in poeder rijden, maar niet elke school doet het. Bij ons in het dorp doen 2 scholen het wel en 1 doet het niet.
Het is natuurlijk is het voor de school wel een risico. Als ik met jou de piste af ga ben ik voor jou verantwoordelijk. op de piste natuurlijk ook, maar als je de piste af gaat ben jij niet verzekerd op dat moment. Je normale reisverzekering dekt alleen maar ongelukken op de piste. Kortom, je kunt dan nog wel eens problemen krijgen met aansprakelijkheid enzo.
Niet iedereen is bevoegd om mensen off piste mee te nemen. Daarnaast moet je natuurlijk veel kennis hebben van de omgeving en het gebied. Er zijn niet zo veel leraren die dat hebben aangezien er niet veel zijn die echt meerdere jaren in de sneeuw gaan zitten.
Ik ken inmiddels bijvoorbeeld het gebied wel aardig en meestal neemt de baas mensen mee of ik. Beetje afhankelijk wie er vrij is op dat moment. Maar hij kaapt ze meestal wel weg als hij de kans heeft(en terecht)
Bij die ene school die dus niet met mensen gaat toeren mogen de leraren ook bijvoorbeeld niet off-piste. Echt lachwekkend gewoon. Op een poederdag nog ff zwaaien net voordat je de poeder induikt
Dit is een nollie 360.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
)
Dat is wel enigzins een voorwaarde jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vette shit... hopen dat er dit jaar genoeg buiten de pistes ligt
Gezeur. ik land hem op z'n nose.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dit is een nollie 360.
Al iets van Lib Tech gehoord trouwens?
Moest wel. Anders had ik een nat pak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef Basje_B het volgende:
die is mooi. Echt vet je tail pressen.
idd je kan mij alles wijsmaken,... t ziet er wel vet uit!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gezeur. ik land hem op z'n nose.
Al dat gezeur over die namen
Maar Nollie 360, wat jij wil
Nee nog steeds niets gehoord. Bedrijven zijn echt zo k*t met het reageren. Zeker als het gaat om e-mails
Oke ff mierenneuken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gezeur. ik land hem op z'n nose.
Al dat gezeur over die namen
Maar Nollie 360, wat jij wil
Nee nog steeds niets gehoord. Bedrijven zijn echt zo k*t met het reageren. Zeker als het gaat om e-mails
Hij is echt super gaaf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moest wel. Anders had ik een nat pak.
Het was wel een grote plas trouwens. Metertje of 10 lang en als je valt tot aan je knieën in het water
Helemaal van bovenaan de oefenweide beginnen en vol strepen naar beneden. SuperslushAan het einde echt nog zo weinig snelheid over, want ik sta daarna ook bijna stil
Scheet stiekem wel een btje in me broek
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:18 schreef Basje_B het volgende:
Kleine tutorialmet waar je druk moet zetten
hmmm grappigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:18 schreef Basje_B het volgende:
Kleine tutorialmet waar je druk moet zetten
@ 9 sec?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:12 schreef KneusTeun het volgende:
leuk om skieers te pesten is (kweet naam niet) maar zo'n grote nose press 180 maken dat je board verticaal komt, en met je hand je lichaam ondersteunen. zo op de lift af. funest voor je gloves.
Roept u maar als u de trick kent (mischien slecht omschreven) het is een echte old skool trick volgens mij.
Duurde paar daagjes, maar als je hem kan ist leuk om te doen op grote snelheid.
je hebt je auto verkocht om op wintersport te gaan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:42 schreef Basje_B het volgende:
Zo....
Met Oud & Nieuw zit ik in Mayrhofen in Gasthoff Zillertal met Saiko.
Alleen wel met de bus. Heb geen auto meer.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt je auto verkocht om op wintersport te gaan?
Saiko is best vet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:42 schreef Basje_B het volgende:
Zo....
Met Oud & Nieuw zit ik in Mayrhofen in Gasthoff Zillertal met Saiko.
Alleen wel met de bus. Heb geen auto meer.
Ben er nog niet geweest maar door dit soort verhalen werd ik stoked en moest ik gewoon keer heen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Saiko is best vet.
Dat huis is trouwens echt gaaf. Ik ben er een paar keer langs gereden en het heeft echt een vette ligging.
Aan de voet van een berg, maar niet zomaar een berg want als je de berg op kijkt zie je gewoon dat die berg bijna recht omhoog loopt. Met alleen maar rotsen enzo. Ik vind het erg echt zo vet uit zien (maar misschien dat je er al eens geweest en weet je het al)
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:30 schreef Basje_B het volgende:
[..]
bijna.
Ben weer student geworden en dan moet je helaas de lease-auto inleveren.
Avondstudie is niks voor mij maar zeker respect als het je lukt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
respect... ik had er voor gekozen om een avond studie te doen maar dat heeft mn social life wel bijna stilgelegd
dus waarschijnlijk een wijze keuze
Ehm... hoe lang weet ik niet precies. Het is wel even buiten Mayrhofen, maar ik denk dat het 10min met een bus is ofzo. Als het niet minder is. Geen idee precies. Ik weet niet hoe de busdiensten in Mayrhofen zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:01 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ben er nog niet geweest maar door dit soort verhalen werd ik stoked en moest ik gewoon keer heen.
Het is wel behoorlijk prijzig maar je krijgt er vette party's bij en paar andere extra's.
Ligt beetje buiten Mayrhofen zelf toch? Hoe ver is naar de lift?
Het Bedrijf waar ik nu werk heb ik 38 vakantiedagen en een 4 daagse werkweek. 32 uur wel te verstaan (80% contract). Ik heb expres voor een 4daagse werkweek gekozen omdat ik dan vrijdag vrij kan hebben wat makkelijker is als je een weekendje oostenrijk doetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Avondstudie is niks voor mij maar zeker respect als het je lukt.
Ik wilde weer vrije tijd. Je bent maar 1 keer jong he.![]()
En kan nu makkelijker op vakantie
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het Bedrijf waar ik nu werk heb ik 38 vakantiedagen en een 4 daagse werkweek. 32 uur wel te verstaan (80% contract). Ik heb expres voor een 4daagse werkweek gekozen omdat ik dan vrijdag vrij kan hebben wat makkelijker is als je een weekendje oostenrijk doet
Als je een 100% contract hebt, dan krijg je gewoon 48 vakantiedagen
Tering he. Bijna 10 weken vrij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het Bedrijf waar ik nu werk heb ik 38 vakantiedagen en een 4 daagse werkweek. 32 uur wel te verstaan (80% contract). Ik heb expres voor een 4daagse werkweek gekozen omdat ik dan vrijdag vrij kan hebben wat makkelijker is als je een weekendje oostenrijk doet
Als je een 100% contract hebt, dan krijg je gewoon 48 vakantiedagen
Prorailquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:36 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tering he. Bijna 10 weken vrij.
Welke bedrijfstak is dat?
Ik nog 6...quote:
die shit had ik dus ook...23 per jaar maar kom in april in dienst.... hou ik nog maar 17 dagen over.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:27 schreef Komakie het volgende:
ik moet er waarschijnlijk nog 3 inleveren aangezien ik begin december uit dienst ga.
Volgens mij rekenen ze je vakantiedagen voor het hele jaar uit (terwijl ik een contract heb tot 3 december) en dan moet je er dus nog een paar dagen vanaf halen.
loonstrookjes zitten soms zo raar in elkaar...
Nou ja op zich vind ik die paar dagen minder niet zo erg. Dat hou ik nog wel vol.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die shit had ik dus ook...23 per jaar maar kom in april in dienst.... hou ik nog maar 17 dagen over.
wat auto problemen. 2 weekjes zomer vakantie 2x lang weekendje weg...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:57 schreef FlowDesign het volgende:
Tering heej, 48 vrije dagen in een jaar. Doe ff normaal!![]()
Ik heb er 25 plus nog wat ADV's (verplichte vrije dagen, oftewel feestdagen) bij 40u per week.
Maar op zich heb ik er wel genoeg aanga toch makkelijk 2 weken op wispo (
) of meer en 2 weken op zomervakantie
![]()
In 2010 vallen trouwens 1e en 2e kerstdag en 1 jan 2011 in het weekend!
1tje met belag en een paar kanten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hebben wij weer.
jongens ik wil volgend jaar een nieuw board gaan kopen (eigenlijk gewoon na dit seizoen.) Ik kan dus redelijk boarden maar wat is nou een goede plank om voor te gaan?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:48 schreef Fugie het volgende:
echte mannen werken dan ook 40 uur per week!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Komakie het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik zo weinig dagen had
quote:jongens ik wil volgend jaar een nieuw board gaan kopen (eigenlijk gewoon na dit seizoen.) Ik kan dus redelijk boarden maar wat is nou een goede plank om voor te gaan?
Heb nog een Shaun White met Cartel bindingen staan. Hij staat te koop. Er is al een optie op.quote:
Ik zag bij de Biggelaar (Eindhoven) deze week een leuk setje van vorig jaar staan voor ¤649,-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |