abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62434907
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zoiets?

Maar dan niet zo spastisch hoog en ongecontroleerd
Dat ja, maar dan zonder bijna te vallen

Normaal doe ik het linksom (omdat ik goofy sta vind ik dat makkelijker) maar dinsdagavond ging ik het rechtsom proberen wat eigenlijk direct best goed lukte. Maar op een gegeven moment leunde ik zo ver achterover dat ik er een best lange achterwaartse nosepress (?) van maakte met 2 handen aan de grond en toen pas de 180 maakte Blijkbaar zag het er wel gecontroleerd en vet uit volgens de mensen die mee waren, maar eigenlijk deed ik het per ongeluk
Age of fruity enlightenment!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:04:03 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62435250
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

oke. ik heb zelf sims strap bindingen. in principe niets mis mee. maar die "Flow" bindingen heb ik afgelopen jaar wel vaak gezien op de piste.. en het leek me wel makkelijk.
maar zo te zien zitten er veel nadelen aan!
Jep het is makkelijk.
Voor veel vakantiegangers is het ook niet echt een probleem. Tenminste, de nadelen tijdens het snowboarden zullen ze niet zo snel voelen. En als ze het geld er voor willen uitgeven moeten ze dat natuurlijk doen. Als je wat beter gaat boarden dan voel je gewoon dat de betaalbare Flowbindingen niet echt fijn zijn als je ze vergelijkt met straps. Tenminste... dat is mijn mening.

Kijk trouwens maar eens op de pistes naar de betere snowboarders. Zeker als je gasten hebt die echt goed kunnen planken. Die zie je nooit met Flow bindingen rijden.
Ironisch genoeg is trouwens de (oud) FIS kampioen big air iemand die met Flow rijdt (Anti Autti)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62435268
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Dat ja, maar dan zonder bijna te vallen

Normaal doe ik het linksom (omdat ik goofy sta vind ik dat makkelijker) maar dinsdagavond ging ik het rechtsom proberen wat eigenlijk direct best goed lukte. Maar op een gegeven moment leunde ik zo ver achterover dat ik er een best lange achterwaartse nosepress (?) van maakte met 2 handen aan de grond en toen pas de 180 maakte Blijkbaar zag het er wel gecontroleerd en vet uit volgens de mensen die mee waren, maar eigenlijk deed ik het per ongeluk
Zoiets moesten wij laatste vakantie ook leren met les. Ik kan het een klein beetje maar ziet er allemaal beetje rommelig uit. Met m'n nieuwe board kan ik echt totaal geen nose/tailpress. Afgelopen dinsdag in snow world wel geprobeerd, maar krijg bij een tail press m'n nose echt amper van de grond.

Kwestie van oefenen dus? Met zulke dingen merk ik wel goed dat m'n board echt een stuk stijver is dan die huurboards.
pi_62435415
Zodra ik m'n SkateBanana binnen heb ga ik asap naar Snowworld om 'm te testen dat weet ik wel
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:12:08 #105
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62435458
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jep het is makkelijk.
Voor veel vakantiegangers is het ook niet echt een probleem. Tenminste, de nadelen tijdens het snowboarden zullen ze niet zo snel voelen. En als ze het geld er voor willen uitgeven moeten ze dat natuurlijk doen. Als je wat beter gaat boarden dan voel je gewoon dat de betaalbare Flowbindingen niet echt fijn zijn als je ze vergelijkt met straps. Tenminste... dat is mijn mening.

Kijk trouwens maar eens op de pistes naar de betere snowboarders. Zeker als je gasten hebt die echt goed kunnen planken. Die zie je nooit met Flow bindingen rijden.
Ironisch genoeg is trouwens de (oud) FIS kampioen big air iemand die met Flow rijdt (Anti Autti)
het advies is dus gewoon leren staand je straps om te doen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:17:04 #106
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_62435579
of gewoon nooit je bindingen los doen,mocht dat niet lukken dan strap je ze in de lift.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_62435873
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Juist, keisimpel man
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:39:28 #108
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62436205
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:17 schreef KneusTeun het volgende:
of gewoon nooit je bindingen los doen,mocht dat niet lukken dan strap je ze in de lift.
ik hoor het al... genoeg uitdagingen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:50:42 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62436520
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:10 schreef FlowDesign het volgende:
Zodra ik m'n SkateBanana binnen heb ga ik asap naar Snowworld om 'm te testen dat weet ik wel
Je zult noserolls en tailrolls maken als nooit te voren
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:51:17 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62436537
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Ja bijvoorbeeld. Iig niet onnodig tijd verliezen en dat kan door staand je straps vast te maken
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:52:02 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62436556
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:17 schreef KneusTeun het volgende:

Eerste les als je een lift in gaat?

NOOIT MET 2 BINDINGEN VAST IN DE LIFT!!!!!!!!

zo dat is duidelijk
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:52:35 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62436569
btw, ik ben een verslag aan het schrijven van het testweekend. Iemand interesse in mijn schrijfkunsten en bevindingen?
pi_62436724
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:52 schreef Komakie het volgende:
btw, ik ben een verslag aan het schrijven van het testweekend. Iemand interesse in mijn schrijfkunsten en bevindingen?
Om te reviewen? You haz my emailaddress
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:01:37 #114
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_62436793
quote:

[..]

Eerste les als je een lift in gaat?

NOOIT MET 2 BINDINGEN VAST IN DE LIFT!!!!!!!!

zo dat is duidelijk
Ik vraag me nog steeds af waarom het niet mag?
Ik doe het altijd en overal, vind het wel relaxed dat ik dan de lift uitglij en de piste op!
En bij de sleep liftjes is het gewoon leuk ouwehoeren beetje butteren etc.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_62438843
quote:
Vind ik ook wel leuk om te lezen ja.

Ik had mezelf omwijs gefocused op die trs 167, maar niemand verkoopt die in Europa (ik heb ze in ieder geval niet kunnen vinden), dus nu ben ik aan het kijken naar die t-rice 164. Ik denk eigenlijk dat ik daar iets te groot voor ben, maar kan dat niet helemaal inschatten. Ik kom van een 172, maar die vind ik eigenlijk te groot voor het mooie.

Ik ben zelf 2 meter en weeg rond de 100 kg, bootsize 12. Zou dat kunnen met een T-Rice 164?

Of zijn er andere goede alternatieven? Zoals een skunkape 167 of een bordje van GNU...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:30:48 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62439277
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:14 schreef Rafiki het volgende:

[..]

Vind ik ook wel leuk om te lezen ja.

Ik had mezelf omwijs gefocused op die trs 167, maar niemand verkoopt die in Europa (ik heb ze in ieder geval niet kunnen vinden), dus nu ben ik aan het kijken naar die t-rice 164. Ik denk eigenlijk dat ik daar iets te groot voor ben, maar kan dat niet helemaal inschatten. Ik kom van een 172, maar die vind ik eigenlijk te groot voor het mooie.

Ik ben zelf 2 meter en weeg rond de 100 kg, bootsize 12. Zou dat kunnen met een T-Rice 164?

Of zijn er andere goede alternatieven? Zoals een skunkape 167 of een bordje van GNU...
Gaat makkelijk.
Ik ben alleen wat kleiner dan jij en heb bootsize 11. Verder bijna net zo zwaar.
Een 164 kun je nog wel hebben.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:32:24 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62439318
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:01 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik doe het altijd en overal, vind het wel relaxed dat ik dan de lift uitglij en de piste op!
Omdat je geen uitwijk mogelijkheden hebt. Als je ergens aan blijft haken ofzo kun je bijna niets meer als je benen vast zitten. Dat is 1 van de belangrijkste redenen. Je bent minder bewegelijk.
pi_62440003
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:01 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Leer butteren met 1 voet!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:59:38 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62442779
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:08 schreef Fiama het volgende:

[..]

Leer butteren met 1 voet!
en een nieuwe trick is geboren

donderdag 16 oktober 2008 @ 20:24:48 #120
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62443380
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_62444245
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

butteren?
pi_62444720
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zo zie je maar!

Jesse Burtner is best een goede one foot rider
pi_62445880
Heb even advies nodig, we zijn een vakantie aan t uitzoeken, welk gebied raden jullie aan:

Alpe d'Huez
Paradiski (les Arcs/La plagne)

We hadden ook nog L'espace Killy er bij staan, maar die hebben we inddels weggestreept.
pi_62446299
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:02 schreef Schuifpui het volgende:
Heb even advies nodig, we zijn een vakantie aan t uitzoeken, welk gebied raden jullie aan:

Alpe d'Huez
Paradiski (les Arcs/La plagne)

We hadden ook nog L'espace Killy er bij staan, maar die hebben we inddels weggestreept.
Ligt eraan wat je wilt doen? Apresskien en beetje boarden of echt boarden?
pi_62446657
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:15 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je wilt doen? Apresskien en beetje boarden of echt boarden?
Echt boarden natuurlijk! In alpe d'Huez hebben ze wel een toffe berg, met alleen maar zwarte pistes. Is die een beetje goed te doen?

We zijn trouwens met drie boarders, ervaring van 3 jaar (ik ) tot 10 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')