En in haar verbeelding kon ze wel vliegen denk ik.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze kon ze blijkbaar wel heel goed zien vliegen.
Postzegels heb ik genoeg nu.. Beetje zoep in een envelopquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kun je Mathara aka Jolijn aka Zsara een pannetje brengen. Om aan te sterken enzo.![]()
Tijd voor ANTM.
Ik verwacht eigenlijk dat je met deze klachten de PAAZ al voorbij bent.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
Kun je eigenlijk internetten vanaf de PAAZ afdeling in een ziekenhuis?
ha, moesten wij ook heenquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het geneeskundig museum is ook een traktatieIn plakjes gesneden mensen en babies met één oog.
![]()
Jaja, verplichte kost tijdens mijn opleiding. Zal ik mijn diploma ff inscannen.![]()
Ik weet niet wat PAAZ is maar ik kon het evt. Er zit een netwerk aansluiting maar dan nog.. Oef dat wil nog niet zeggen dat het werkt. Maar mijn laptop heb ik thuis gelaten. Er zijn altijd wel plekken waar je het internet op kan. En ik had al mij passwords op een usb stick.. Handig als er geen aansluiting isquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
Kun je eigenlijk internetten vanaf de PAAZ afdeling in een ziekenhuis?
Leuk! wat heb jij gedaan?quote:
Whehehehehequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:06 schreef Copycat het volgende:
Psychiatrische Afdeling Algemeen Ziekenhuis.
Ik moet heel ver in mijn geheugen graven, we waren vooral bezig met hoe snel we daar weg konden komen om Groningen zelf in te gaan,quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Leuk! wat heb jij gedaan?die cycloop was wel indrukwekkend.
qua opleiding bedoel ik.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik moet heel ver in mijn geheugen graven, we waren vooral bezig met hoe snel we daar weg konden komen om Groningen zelf in te gaan,
Light en Power?quote:
Ik woon niet in Beetsterzwaag hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben gewoon echt bijna je buurvrouw
lijkt wel chili con carnequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
Volgens mij is ie klaar.. FAN ? Hoort het er zo uit te zien.. En btw. Ik heb stiekum een beetje tijm er door gegooid[ afbeelding ]
Mmmmm ... nee tis zoep. Ff stokbroodje in de oven en dan weet ik meer. Maar stiekume proefen waren okquote:
Zeker weten...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
is de zoep een beetje te hachelen?
lekker soepje, zo te zien.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker weten...Erg lekker. Heb alleen nog wel een pan vol. Maar kan in de vriezer ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |