Wat ik zeg, die heeft gewoon nog een kloon. Maar daar relt ze mee. Als je het mij vraagt he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet voor niets zijn geweest.Maar Mata Hari was toch een dubbelspion en prostituee?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet voor niets zijn geweest.Maar Mata Hari was toch een dubbelspion en prostituee?
Nee hoor, dat was een grapje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik en erbij willen horen![]()
Zonder gekheid, for what it's worth: ik ben het niet.
Ik zou me echt, als ik zo'n verhaaltje met poppen moest vertellen, zo knullig voelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, dat gevoel herken ik. Ik word altijd mild agressief van dat soort dingen voor kinderen. Alhoewel de reuzekrokodil vorig jaar écht heel erg leuk was
Oe. Dan denk ik nu ook in een bepaalde richting. Maar mijn richtingsgevoel kennende, zal dat wel de verkeerde zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef Marrije het volgende:
Wat ik zeg, die heeft gewoon nog een kloon. Maar daar relt ze mee. Als je het mij vraagt he.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zou me echt, als ik zo'n verhaaltje met poppen moest vertellen, zo knullig voelen.
Bedoel.. je bedenkt het zelf (nou ja, based on a true story.. the three biggetjes!) en eigenlijk is het best dom.
Beetje met die poppen zwaaien en 'leuke' grapjes maken, op het niveau van 4 en 5 jarigen.
Maar ze vonden het heel leuk. Alleen aan het eind zei dat ene popje: 'Wie is daaaaaaaaaar?'
Dus het publiek: de Boze Wolf!!!![]()
Popje: Oh! Het is de Boze Wolf!
Een zo'n knulletje knetterhard en zwaar geirriteerd: Ja! Dat zei ik toch!!![]()
![]()
![]()
Ja, dolletjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig is dat altijd, als ze in het bijzijn van hun klasgenootjes even willen demonstreren dat zij hun moeder wel onder de duim hebben enzo
Dat is wel heel schattigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zou me echt, als ik zo'n verhaaltje met poppen moest vertellen, zo knullig voelen.
Bedoel.. je bedenkt het zelf (nou ja, based on a true story.. the three biggetjes!) en eigenlijk is het best dom.
Beetje met die poppen zwaaien en 'leuke' grapjes maken, op het niveau van 4 en 5 jarigen.
Maar ze vonden het heel leuk. Alleen aan het eind zei dat ene popje: 'Wie is daaaaaaaaaar?'
Dus het publiek: de Boze Wolf!!!![]()
Popje: Oh! Het is de Boze Wolf!
Een zo'n knulletje knetterhard en zwaar geirriteerd: Ja! Dat zei ik toch!!![]()
![]()
![]()
Tsja, ze gokken er gewoon op dat ze in het bijzijn van anderen niet op hun donder krijgen...quote:
Dat moet!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef Dementor het volgende:
Noekje, ik kan nog steeds niet bij mijn fanmail
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem."
Ja, ik zeg er ook wel wat van maar ga er geen drama van maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, ze gokken er gewoon op dat ze in het bijzijn van anderen niet op hun donder krijgen...
Die van mij had al heel snel geleerd dat dat een foute gok was
Elders op FOK! dan, bedoel je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik zeg, die heeft gewoon nog een kloon. Maar daar relt ze mee. Als je het mij vraagt he.
Ja wat zat je nou te editten manquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:51 schreef Gert het volgende:
Volgende poging:![]()
Joejemorreje.![]()
Jullie missen onze eigen ziekenhuis-soap gewoon een beetje hè.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is toch al een tijdje aan de gang, terecht dat je baalt maar ik weet het en de rest hier ook vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:56 schreef -Blurk- het volgende:
Zal het nog maar een keer opschrijven hier.
Er wordt weer gepost op Rocketmiljonairs onder mijn nick.
Erg leuk blijkbaar voor degene die dat doet.
En reuze vermakelijk voor de lezers.
Maar ik kan er niet om lachen, sterker nog, ik baal ervan.
Nee doe vanavond maar met een glaasje wijn. Nu zit steeds de foon of mail er tussendoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja wat zat je nou te editten man
Mojje!
En? Al toe aan een eva?
Oh, maar die is al bekend hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Is toch al een tijdje aan de gang, terecht dat je baalt maar ik weet het en de rest hier ook vermoed ik zo.
Zou wel fijn als er gevonden wordt wie die mafketel is.
Heh wat onhandig, en dat op kantoor!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee doe vanavond maar met een glaasje wijn. Nu zit steeds de foon of mail er tussendoor.
Dat zijn de momenten dat ik met liefde BTW af tik in de supermarkt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oh, maar die is al bekend hoor.
En wordt aan gewerkt.
Top, dat wist ik niet maar word hoogtijd!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oh, maar die is al bekend hoor.
En wordt aan gewerkt.
Ik bedoelde niet elders op Fok! Maar inmiddels is het subtiel rellen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Elders op FOK! dan, bedoel je?
Hier wordt niet of nauwelijks meer gereld, Geloof ik.OIf ik ben zo afgestompt geraakt dat het niet meer opvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |