Dan moet ik hiernaast gaan zitten, bij de kapsalon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Das makkelijk: toekijken hoe anderen werken
Ja doe maar voordat je zelf op youtube staat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan moet ik hiernaast gaan zitten, bij de kapsalon.
Ik zou wel even mijn haar kunnen laten fixen vandaag, als er nu echt niemand komt! [ afbeelding ]
Lijkt mij een goed idee! Zit jouw haar dan zo beroerd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan moet ik hiernaast gaan zitten, bij de kapsalon.
Ik zou wel even mijn haar kunnen laten fixen vandaag, als er nu echt niemand komt! [ afbeelding ]
Ik niet, ik zit lekker te spacen van de pijnstillerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
We zijn van schrik allemaal aan de slag gegaan
Nee maar er kan best een metertje af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee! Zit jouw haar dan zo beroerd?
Pas maar op voor je het weet heb je vocht achter je haren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar er kan best een metertje af.
En achter mijn wimpers!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet heb je vocht achter je haren.
Why pijnstiller?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit lekker te spacen van de pijnstiller![]()
Nadeel: ik ben bang dat er vandaag dus weer nix in huis gebeurt
Straks herken ik je niet meerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar er kan best een metertje af.
Gewoon omdat ik vorige week een erg actieve week heb gehad, al jaren een spierprobleempje heb en het deze week dus ff payback-time is voor m'n lichaam... had het kunnen verwachten, maar soms zijn dingen zo leuk dat je het er graag voor overhebt dat je daarna ff in de kreukels ligt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Why pijnstiller?Ja duh, omdat je pijn hebt, maar waar en hoelang en wordt het al beter???
Ik ben verhuisdozen aan het uitpakken en vind het geboortekaartje van het overbuurmeisje. Haar ouders wegen 150 kilo per stuk en nou staat er als tekst: niks ooievaar, gewoon jeweetwel![]()
En nou wil dat beeld niet meer van mijn netvlies.
Ah oké, same old same old....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik vorige week een erg actieve week heb gehad, al jaren een spierprobleempje heb en het deze week dus ff payback-time is voor m'n lichaam... had het kunnen verwachten, maar soms zijn dingen zo leuk dat je het er graag voor overhebt dat je daarna ff in de kreukels ligt.
Niets nieuws, gaat niet meer over, maar ik ga er ook niet dood aan ofzo.
Gaat de goede kant op met de verhuisdozen dus.... verwacht je nog meer geboortekaartjes met texten waardoor je libido weken van slag raakt??quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah oké, same old same old....
lastig maar overkomelijk begrijp ik. Nou nog maar een bak koffie dan. Ik heb weer een doos leeg.
Het is een gave.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooh! Wie??![]()
Of heb ik dat zelf gedaan?
Volgens mij zou ik je ook herkennen.... iets met een fobo (geleegd inmiddels) en een keer een foto in een SC ofzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooh! Wie??![]()
Of heb ik dat zelf gedaan?
Nee dit was wel het dieptepunt geloof ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op met de verhuisdozen dus.... verwacht je nog meer geboortekaartjes met texten waardoor je libido weken van slag raakt??
Nee, dat was in de COS. Daar waar Buuf nooooit kwam.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik je ook herkennen.... iets met een fobo (geleegd inmiddels) en een keer een foto in een SC ofzo
Ik zat al heftig te graven in mijn geheugen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat was in de COS. Daar waar Buuf nooooit kwam.
Is idd lastig met geboortekaartjes, volgens mij liggen er hier op diverse plekken (op zolder ofzo) ook nog een paar....... ik heb al moeite met het weggooien van kerstkaartenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee dit was wel het dieptepunt geloof ik.Heb m ook gelijk weggepleurt.
Vind ik altijd lastig met geboortekaartjes ed. maar ja wat zou mij dat buurmeisje boeien.
Dat zei ze wel hè... en houdt ze nog steeds volquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat was in de COS. Daar waar Buuf nooooit kwam.
Nee die wacht nog een topic of 5 om dan terug te keren dat ze spontaan in coma is geraakt van een koortsstuip en dat ze geheugenverlies heeft en dat ze bijna haar oom, de presentator van ER gaat begravenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |