herniaquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:19 schreef Teunebeun het volgende:
Hakken in je rug?
Wat heb je dan gedaan
hoe heb je dat dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:17 schreef Devvie het volgende:
TS moet donderdag naar het ziekenhuis, daar gaan ze in mn rug hakken enzulks.. vet eng![]()
![]()
Ik hoop dat jullie een dagje zonder mij kunnen?![]()
Betuig hier jullie medeleven..![]()
TS begint:
rip aan de nabestaanden
KLACHT:![]()
ziekenhuizen
![]()
een dag niet op FOK!
gelukkig lig ik binnen, dan word ik niet blootgesteld aan zonneschijnt
Nee?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Je bedoeld er is een vrouw op je gaan staan?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:17 schreef Devvie het volgende:
Ik hoop dat jullie een dagje zonder mij kunnen?![]()
quote:aantal posts: 614 (gemiddeld 1 per dag)
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoezo krijg je opeens Hernia? Door het bukken gebeurd ofzo? Schijnt ergens in de wervels te zitten?
Je bent te hard van achter genomen?quote:
..quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Je bent te hard van achter genomen?
[sherlock modes on]quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
TS loopt er al een jaar mee..Ik heb geen ideeo hoe ik eraan komt, ik ben gewoon een 'geluksvogel'..
als ik maar een bigmac krijg als avondetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:58 schreef Mip1988 het volgende:
ik heb gehoord dat in jouw ziekenhuis de luchtbehandeling niet goed is waardoor er een enorme grote kans op infecties is
Zolang je dat maar blijft hopen komt het vast wel goedquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
als ik maar een bigmac krijg als avondeten
ik heb heul lieve vrienden heur, internetvrienden weliswaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Zolang je dat maar blijft hopen komt het vast wel goed
Ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:45 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
Ik zal die ene post inderdaad ontzettend gaan missen.![]()
Maar in ieder geval succes en als het fout afloopt alvast RIP aan de nabestaanden.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:35 schreef kurk_droog het volgende:
TS kan er niet mee omgaan en loopt zich al een jaar aan te stellen. Helemaal een topic openen omdat hij een beetje pijn voelt in zijn rug. Ik hoop dat ze uitschieten en we van die klote posts van je af zijn.
Ik denk dat ik woensdagnacht maar even een belletje naar 3FM ga plegenquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het een beetje tegenzit dan zijn dit je laatste dagen dat je nog kunt lopen!
Dus ik zou zeggen geniet er van nu het nog kan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |