Jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:25 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
ja! broertje van Sjoerdjuuuh toch?
Jij bent legendarisch. Net als Veldmuis, Wijlen Maikuuul, Bio, dribbel, BRAUN!! en natuurlijk ikwilookwatzeggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jawat vind je na 5 jaar van mijn postings op fok
Ik ben het gewendquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:30 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Hoe voelt dat nou trouwens? wetende dat je 5jaar lang bespioneerd bent door mij en waarschijnlijk door nog vele andere?
Slijmbalquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:29 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Jij bent legendarisch. Net als Veldmuis, Wijlen Maikuuul, Bio, dribbel, BRAUN!! en natuurlijk ikwilookwatzeggen.
De Boswachter is ook wel garpig btw.
Ik heb wel een leven hoor
Ja ik ben hier ooit in 2004 ergens verzeild geraakt, en ik bleef maar hangen zeg maar..quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ben het gewend
Maar zie wel dat je lang op fok zit anders had je nooit BrauN zo goed kunnen kenne die post al een jaartje niet meer echt op fok
Ah, ik ook. Ik was 2 jaar aan het lurken en toen kwam ik daar ook achter. Mja, ik bleef nog steeds lurken en nu post ik af en toe nog.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben geen kloon! Ik volg fok! al een hele poos, maar sinds je ook kan registreren met een gmail account zag ik mijn kans schoon...
Bij Zeus!! DE Diederik Duck in MIJN topic!quote:
En jij zit hier al 5 jaar?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:39 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
OMG! DE Diederik Duck in MIJN topic!
Kan iemand trouwens de Terug Vind Post uitleggen? hoe werkt dat?
iedereen kennen van FOK!, maar niet weten hoe een TVP werktquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:39 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Bij Zeus!! DE Diederik Duck in MIJN topic!
Kan iemand trouwens de Terug Vind Post uitleggen? hoe werkt dat?
Niet in de praktijk nee, maar bedanktquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
iedereen kennen van FOK!, maar niet weten hoe een TVP werkt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:43 schreef RijstNatie het volgende:
is er geen youtube filmpje van zn hendige sjieke slip met zn scooter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |