quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:05 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Hey allemaal, na 5 jaar lurken ben ik eindelijk lid geworden van Fok!
Het enige trieste aan het verhaal is dat het niet waar is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:08 schreef Roi het volgende:
Hij is helaas 2 weken geleden overleden door een ernstig (scooter)ongeluk...
Erg triest verhaal...
quote:Michael (Maikuuul) overleden...(bericht moeder)
pagina: 1 2 3 Maikuuul 300 16542 29/09 20:47 - Dribbel
Maastrêch sjeenso massaker?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
Maddoxx is overgestapt van hacken naar massamoord.
Ja, hij loopt nu met het vel van Maikuuul over zijn hoofd door de straten met een bijl, een jachtmes in zijn riem, en 2 lege revolvers. In de straat van Maikuuul leeft niks meer.quote:
Kut kloon! ALERT ALERT! INTRUDER! CALL 555-MODERATOR NOW!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:37 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Jullie zijn liev!
Godverdomme, ik ben geen kloon! Ik volg fok! al een hele poos, maar sinds je ook kan registreren met een gmail account zag ik mijn kans schoon...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Kut kloon! ALERT ALERT! INTRUDER! CALL 555-MODERATOR NOW!
Je liegt! ik zie het ! Kut kloonquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben geen kloon! Ik volg fok! al een hele poos, maar sinds je ook kan registreren met een gmail account zag ik mijn kans schoon...
Warm welkom weer, kutfok!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:40 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Je liegt! ik zie het ! Kut kloon
Beroepskloon! Geenstijlert, leugenaar!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:41 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Warm welkom weer, kutfok!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:41 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Warm welkom weer, kutfok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |