quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:26 schreef GilaMonyet het volgende:
Joow mensen..
Mijn eerste post vandaag..
Al heel het weekend ziek en vandaag ook..
Hoop dat ik me morgen beter voel en jullie weer kan spammen
LOL dat dacht ik eerst ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Af en toe denk ik echt dat je een gozer bent![]()
![]()
/\/\@ZZ| he!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Anyway, mede GRTDOJW'ers, ik ga naar huis
Tot morgen
aha, was je er ook vroeg bij danquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:37 schreef Logician het volgende:
[..]ik ben opgegroeid met een vader die nerd is..
zit al online sinds 1984......... enzow
toen was internet er nog internetnietquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:37 schreef Logician het volgende:
[..]ik ben opgegroeid met een vader die nerd is..
zit al online sinds 1984......... enzow
Toen heette het ook interNIET toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toen was internet er nog internetniet
Ook weer thuis...en Logician is gewoon een geekquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Af en toe denk ik echt dat je een gozer bent![]()
![]()
De oorsprong van het internet is te vinden in ARPANET, een in 1969 gestart netwerk van militaire netwerken, en later ook universiteitsnetwerken, in de Verenigde Staten. Inmiddels is het internet een wereldomvattend fenomeen dat het karakter van een massamedium heeft gekregen. En ook het meest gebruikte communicatiemiddel ooit. Als een van de succesfactoren wordt wel genoemd dat het volledige internet eigendom van niemand is, terwijl de fysieke onderdelen wel degelijk een eigenaar hebben. De naam internet is een afkorting voor Interconnected Networks.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen heette het ook interNIET toch?
Maaruh..volgens mij in de 70-er jaren? Arpanet ofzoiets?
Ah bijna..ik was te laat dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
De oorsprong van het internet is te vinden in ARPANET, een in 1969 gestart netwerk van militaire netwerken, en later ook universiteitsnetwerken, in de Verenigde Staten. Inmiddels is het internet een wereldomvattend fenomeen dat het karakter van een massamedium heeft gekregen. En ook het meest gebruikte communicatiemiddel ooit. Als een van de succesfactoren wordt wel genoemd dat het volledige internet eigendom van niemand is, terwijl de fysieke onderdelen wel degelijk een eigenaar hebben. De naam internet is een afkorting voor Interconnected Networks.
Jah lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:13 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een biertje ?
[ afbeelding ]
Zoekzequote:Op maandag 13 oktober 2008 19:23 schreef Sgele het volgende:
Bier! Nee nu niet
Ik gaat ff een sportschool opzoeken![]()
Ik kan mijn tieten wel even showen. maar vrees dat cup a al te hoog gegrepen isquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee maar als je tieten hebt graag!!!
ik morgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:23 schreef Sgele het volgende:
Bier! Nee nu niet
Ik gaat ff een sportschool opzoeken![]()
Uunetquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toen was internet er nog internetniet
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ook weer thuis...en Logician is gewoon een geek
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik kan mijn tieten wel even showen. maar vrees dat cup a al te hoog gegrepen is
[ afbeelding ]
Succesquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:49 schreef Logician het volgende:ik ga bankhangen, en mezelf zo er toe zetten weer aan de slag te gaan ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |