Smartphone dan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
met een pda kan je ook helemaal niet bellen dus op zich geen verkeerde vraag. bij een mda is het idd een irritante vraag
Jaloers omdat jij er geen kan betalen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef Catch_me het volgende:
Hoi,
bij deze kaap ik dit topic
Klacht: Iphone
Om maar te zwijgen over applicaties zoals TomTom die domweg niet werken op de iphone wtf?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Had pas een Iphone gehaald, wat een bagger ding zeg. En dat touchscreen irriteert ook na een paar uurtjes
nee tomtom zal niet gaan werken als het er ook niet op zit hequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:27 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over applicaties zoals TomTom die domweg niet werken op de iphone wtf?
Ik doe niet interessant met mijn telefoon, dan had ik wel genoemd welke ik had, en hoeveel die kostte, en wat hij kan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
TS faalt jammerlijk in het interessant doen met zijn telefoon![]()
KAN JE NOU HELEMAAL NIETS ?
/Agree. De prijs is ook niet echt schappelijk als je ziet wat je er voor terugkrijgt (of wat je er niet voor terugkrijgtquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:27 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over applicaties zoals TomTom die domweg niet werken op de iphone wtf?
Nou, TomTom staat niet altijd standaard op een smartphone, maar als je Windows Mobile hebt kan je het zo installeren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee tomtom zal niet gaan werken als het er ook niet op zit he
Heb je helemaal niet nodig. Je kan ok thuis bellen, sterker nog een brief sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:27 schreef seto het volgende:
Of als iemand je nieuwe telefoon aan het bekijken is, en komt er zo'n andere nitwit:
"WAT MOET JE DAAR NOU MEE, IK HEB ALLEEN BELLEN EN SMS NODIG."
Dacht je dat die veel goedkoper zijn?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef Catch_me het volgende:
Buiten dat mensen denken dat een iphone "hip" is. Hip hoor, voor honderden euro's een meeloop mobiel kopen, terwijl je met een samsung of sony PRECIES hetzelfde kan, en ze nog mooier van design zijn ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |