Kwestie van een zaklamp meenemen als ik naar buiten ga.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Gratis tip: kijk uit dat je er niet invalt.![]()
Als ik jou was zou ik 't risico niet willen lopen om er misschien onverwachts toch nog in te vallen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van een zaklamp meenemen als ik naar buiten ga.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat ze maar komen , slaan we sinterklaas over
heb een kleine dus sinterklaas is nog even niet weg te denken, zelfs binnen zwaaien bij de intochtquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sinterklaas is nostalgie..ik heb zelfs mn "bij de kachel-meezing-boek" nog van toen ik 4 was
Klikte net even op de MGMT-Kids link in je signature en potverdorrie wat een plaat!! Oftewel: wat een track! Moet wel eerlijk zeggen dat de clip mij niet heel erg kan boeien. Ik check nu evenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 't risico niet willen lopen om er misschien onverwachts toch nog in te vallen.
Lekker binnen blijven zitten dus.
That is so true.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een pallet Beatles-platen luisteren verveelt allerminst.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klikte net even op de MGMT-Kids link in je signature en potverdorrie wat een plaat!! Oftewel: wat een track! Moet wel eerlijk zeggen dat de clip mij niet heel erg kan boeien.
Inderdaad, wat 'n track!!quote:This is an unofficial video for MGMT.
Kon 'm nog niet vinden op YT.. Straks maar 's zoeken naar wat info over de datum van de release.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat had ik nog niet gezienlaat de officiele clip dan maar snel komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |