Ik heb hier wel een diadeem met kattenoortjes liggenquote:
Dat dacht ik dus ook....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef Chanty het volgende:
Het is het FOT forum dus t lijkt me logisch dat het een "FOT-gezelligheidsmeet" is. Voor mensen die dus in FOT komen of interesse hebben in fotografie en in de toekomst wellicht in FOT willen komen. Net zoals een meettopic in ONZ een ONZ-gezelligheidsmeet isEn een meettopic in R&P een R&P-(on)gezelligheidsmeet is
![]()
Of denk ik nu heel raar?
dat was wel mijn insteek, maar geloof dat ze t allemaal ombouwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef Chanty het volgende:
Het is het FOT forum dus t lijkt me logisch dat het een "FOT-gezelligheidsmeet" is. Voor mensen die dus in FOT komen of interesse hebben in fotografie en in de toekomst wellicht in FOT willen komen. Net zoals een meettopic in ONZ een ONZ-gezelligheidsmeet isEn een meettopic in R&P een R&P-(on)gezelligheidsmeet is
![]()
Of denk ik nu heel raar?
Neem maar meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een diadeem met kattenoortjes liggen.
Nee johquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat was wel mijn insteek, maar geloof dat ze t allemaal ombouwen
9 november kan ik iig niet, de rest geloof ik welquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johEr gaat toch hoofdzakelijk FOT-ters komen. Wees niet bang
Maar zullen we nou eens een datum en een lokatie prikken? Ik gooi wat data in de groep en stel O'Connells in Utrecht voor:9 november 22 november 23 november 30 november
Same herequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
9 november kan ik iig niet, de rest geloof ik wel
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johEr gaat toch hoofdzakelijk FOT-ters komen. Wees niet bang
Maar zullen we nou eens een datum en een lokatie prikken? Ik gooi wat data in de groep en stel O'Connells in Utrecht voor:9 november 22 november 23 november 30 november
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Ynske het volgende:
Denk je er wel aan om eerst ff te bellen met O'Connels
voordat die weer een hartverzakking krijgen
Dat zal ik dan doen jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben er wel voor te vinden mits ik kan etc.
[..]
Neem maar mee
Ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:39 schreef Chanty het volgende:
Ik ga mee met de 22ste, zit ik iig nog ruim van mijn tentamens vandaan
Niet de bedoeling hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:54 schreef Debsterr het volgende:
Meldt, afmelden kan altijd nog weer!
Dit keer kan ik zeker niet door jou opgehaald worden en meerijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |