abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62361122
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:42 schreef Dipkip het volgende:

[..]

boorhamer en klopboormachine zijn wel te koop voor die prijzen.

Als ik een ander, sterker apparaat nodig heb zal het huren worden. Maar ik las in de andere topics steeds van alles over boorhamers en klopboren, niets over huurdingen.
Gewoon een boorhamer huren. Ons koste het 65 euro. Anders met moker en koudbeitel. Zon boorhamer is trouwens wel zwaar dus na een aantal uur heb je wel een lamme arm
pi_62361199
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja zo positief gestemd begon ik er ook aan. Helaas maakte het alleen maar barsten
GMTA
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:53:54 #28
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_62362938
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:00 schreef Deetch het volgende:

[..]

Das wel heel goedkoop ik kan alleen niet inschatten of het vermogen wel voldoende is. Als een apparaat zo goedkoop is is er vast ergens op bezuinigd en dan denk ik al gauw aan betrouwbaarheid/levensduur.
Als je huurt weet je zeker dat het een goed apparaat is die geschikt is voor zwaarder gebruik.
Ik heb ooit met zoon ding gaten geboord in een veels te hard betonnen plafond.
Hij deed het prima! Wel op letten dat ie niet te warm wordt. Je moet alleen niet verwachten dat dat ding een heftig klusleven lang mee gaat. Maar daar is de prijs ook naar. Voor eenmalig tegeltjes van een muur hakken is het een perfect ding. Als je beetje op de warmte let, kan je em daarna gebruiken om haakjes in een hard betonnen muur te boren .
pi_62370074
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Gewoon een boorhamer huren. Ons koste het 65 euro. Anders met moker en koudbeitel. Zon boorhamer is trouwens wel zwaar dus na een aantal uur heb je wel een lamme arm
Desnoods doen we twee dagen huur. Het is niet zo'n grote badkamer, maar wel irritante hoekjes.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:50:01 #30
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_62395890
koop zon boorhamer als dit http://www.1ekeus.nl/prij(...)work%20boorhamer.pdf
voor 40 euro. Ze zijn over het algemeen retesterk. Ik heb er 4 tegelvloeren, 6 tegelwanden,2 kamers cementstuc en in beton goten voor afvoeren mee uitgehakt voordat de boorkop brak. Geloof me dat doen de Hitachi's en de Walts ook. Je moet een beetje geluk hebben. De SDS beitels dieje erbij krijgt zijn die 4 tientjes al waard en met huren ben je net zo duur uit in 2 dagen en heb je geen apparaat. Gaat ie stuk, pleur hem weg en koop een nieuwe

succes
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_62397248
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:50 schreef DaBuzzzzz het volgende:
koop zon boorhamer als dit http://www.1ekeus.nl/prij(...)work%20boorhamer.pdf
voor 40 euro. Ze zijn over het algemeen retesterk. Ik heb er 4 tegelvloeren, 6 tegelwanden,2 kamers cementstuc en in beton goten voor afvoeren mee uitgehakt voordat de boorkop brak. Geloof me dat doen de Hitachi's en de Walts ook. Je moet een beetje geluk hebben. De SDS beitels dieje erbij krijgt zijn die 4 tientjes al waard en met huren ben je net zo duur uit in 2 dagen en heb je geen apparaat. Gaat ie stuk, pleur hem weg en koop een nieuwe

succes
Zo'n ding heb ik ook (ook voor 40 euro bij praxis gekocht) Ik heb er al 1 versleten, maar daarna gewoon weer omgeruild voor een nieuwe. Inmiddels heb ik al 70 m2 tegels er uit gesloopt en ook een paar muurtjes omgelegd. Veel goedkoper als huren dus. (en leuker!!)
pi_62448364
Nou, we hebben dus vandaag zo'n 8 kg. boorhamerding met beitelopzetstukjes gehuurd. De hele avond om de beurt tegels weggebroken, het ding is niet uit geweest.

We zijn nog niet eens op 1/3 van het wandoppervlak van de badkamer echt kut is het. Met zo'n goedkoop ding was het misschien nog minder goed gegaan, maar het blijft ellendig. Ik denk dat het nog wel een paar dagen gaat duren....
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:51:01 #33
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_62448861
watje!, hup raggen met dat ding, gas!!!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_62452531
dan kan je veel zeggen!! maar die tegels zijn er destijds dus wel goed op geplakt !

hier kwamen de originele tegels gewoon met een hamer en beitel in 2 delen per tegel van de muur gepleurt
pi_62454406
Ja mij lukte het al niet eens, zo zwaar is dat apparaat. Maar dr hebben 3 langharige getattoeerde gasten staan beuken met dat apparaat, en dan nog schoot het dus niet op kuttegels.

Ik heb op een andere plek in huis tegels verwijderd, daar was het niet zo moeilijk. Waarschijnlijk omdat ze daar over behang heen getegeld hebben
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:53:04 #36
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_62456180
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:02 schreef SteveBigArms het volgende:

[..]

Zo'n ding heb ik ook (ook voor 40 euro bij praxis gekocht) Ik heb er al 1 versleten, maar daarna gewoon weer omgeruild voor een nieuwe. Inmiddels heb ik al 70 m2 tegels er uit gesloopt en ook een paar muurtjes omgelegd. Veel goedkoper als huren dus. (en leuker!!)
Precies, zo'n ding van ¤50 euro is prima voor dit soort werk. Huren is maar niks. Gewoon een simpel ding kopen, dan kan je ook gewoon even stoppen als je armen moe worden. Je hoeft je niet te haasten om voor 18:00 klaar te zijn om je spul weer in te leveren.

Koop wel een goede beitel! Dat is wel wat meer geld waard

Zo heb ik het gedaan, en inmiddels al een hoop gesloopt hier, en m'n simpele Kinzo doet het nog steeds prima
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_62457355
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef Dipkip het volgende:
Ja mij lukte het al niet eens, zo zwaar is dat apparaat. Maar dr hebben 3 langharige getattoeerde gasten staan beuken met dat apparaat, en dan nog schoot het dus niet op kuttegels.

Ik heb op een andere plek in huis tegels verwijderd, daar was het niet zo moeilijk. Waarschijnlijk omdat ze daar over behang heen getegeld hebben
Had nu toch maar de 15kg gehuurd.
pi_62481237
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:41 schreef _Arthur het volgende:
Had nu toch maar de 15kg gehuurd.
Dit was de zwaarste die ze hadden
pi_62492088
Tis nog steeds niet af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: