Gewoon een boorhamer huren. Ons koste het 65 euro. Anders met moker en koudbeitel. Zon boorhamer is trouwens wel zwaar dus na een aantal uur heb je wel een lamme armquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
boorhamer en klopboormachine zijn wel te koop voor die prijzen.
Als ik een ander, sterker apparaat nodig heb zal het huren worden. Maar ik las in de andere topics steeds van alles over boorhamers en klopboren, niets over huurdingen.
GMTAquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja zo positief gestemd begon ik er ook aan. Helaas maakte het alleen maar barsten
Ik heb ooit met zoon ding gaten geboord in een veels te hard betonnen plafond.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:00 schreef Deetch het volgende:
[..]
Das wel heel goedkoop ik kan alleen niet inschatten of het vermogen wel voldoende is. Als een apparaat zo goedkoop is is er vast ergens op bezuinigd en dan denk ik al gauw aan betrouwbaarheid/levensduur.
Als je huurt weet je zeker dat het een goed apparaat is die geschikt is voor zwaarder gebruik.
Desnoods doen we twee dagen huur. Het is niet zo'n grote badkamer, maar wel irritante hoekjes.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Gewoon een boorhamer huren. Ons koste het 65 euro. Anders met moker en koudbeitel. Zon boorhamer is trouwens wel zwaar dus na een aantal uur heb je wel een lamme arm
Zo'n ding heb ik ook (ook voor 40 euro bij praxis gekocht) Ik heb er al 1 versleten, maar daarna gewoon weer omgeruild voor een nieuwe. Inmiddels heb ik al 70 m2 tegels er uit gesloopt en ook een paar muurtjes omgelegd. Veel goedkoper als huren dus. (en leuker!!)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:50 schreef DaBuzzzzz het volgende:
koop zon boorhamer als dit http://www.1ekeus.nl/prij(...)work%20boorhamer.pdf
voor 40 euro. Ze zijn over het algemeen retesterk. Ik heb er 4 tegelvloeren, 6 tegelwanden,2 kamers cementstuc en in beton goten voor afvoeren mee uitgehakt voordat de boorkop brak. Geloof me dat doen de Hitachi's en de Walts ook. Je moet een beetje geluk hebben. De SDS beitels dieje erbij krijgt zijn die 4 tientjes al waard en met huren ben je net zo duur uit in 2 dagen en heb je geen apparaat. Gaat ie stuk, pleur hem weg en koop een nieuwe
succes
Precies, zo'n ding van ¤50 euro is prima voor dit soort werk. Huren is maar niks. Gewoon een simpel ding kopen, dan kan je ook gewoon even stoppen als je armen moe worden. Je hoeft je niet te haasten om voor 18:00 klaar te zijn om je spul weer in te leveren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:02 schreef SteveBigArms het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook (ook voor 40 euro bij praxis gekocht) Ik heb er al 1 versleten, maar daarna gewoon weer omgeruild voor een nieuwe. Inmiddels heb ik al 70 m2 tegels er uit gesloopt en ook een paar muurtjes omgelegd. Veel goedkoper als huren dus. (en leuker!!)
Had nu toch maar de 15kg gehuurd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef Dipkip het volgende:
Ja mij lukte het al niet eens, zo zwaar is dat apparaat. Maar dr hebben 3 langharige getattoeerde gasten staan beuken met dat apparaat, en dan nog schoot het dus niet opkuttegels.
Ik heb op een andere plek in huis tegels verwijderd, daar was het niet zo moeilijk. Waarschijnlijk omdat ze daar over behang heen getegeld hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |