quote:Massale sightings zijn wereldwijd aan de orde van de dag, wat op dit moment betekent dat de mainstream-media niet meer om de feiten heen kan. Van bedreiging is bij de ontelbare meldingen geen enkele sprake. De meesten ervaren het als positief en noemen het een andere werkelijkheid.
Met de wetenschap dat er wereldwijd steeds meer bevestigingen komen over deze onbekende objecten, die ingrijpen in het belang van de Aarde met al haar levensvormen (of wat er nog van over is). Massa-vernietigingswapens worden uitgeschakeld met technieken die op een vreedzame manier - met liefde en respect voor alles wat leeft - alles kunnen ontmantelen.
Onze overheden moeten hier inmiddels allemaal van op de hoogte zijn. Vele internationale kranten en t.v. stations maken al melding van ufo's en buitenaards contact en de rest volgt...er is geen weg terug.
Universele wezens gelijkend op de mens gaan zich binnenkort bekendmaken. We krijgen tevens contact met technologieën gebaseerd op nulpuntenergie die de vervuilde aarde snel weer terug kunnen brengen naar haar natuurlijke schoonheid in harmonie met de natuur.
Het is nu aan onszelf hoe lang we nog in de ellende zitten. Als wij massaal laten zien aan overheid en media wat wij weten over de grootste cover-up, dan helpen we onze vrienden uit het universum daar op een geweldige manier mee. De keuze ligt bij elk individu afzonderlijk ongeacht kleur, religie, inkomen of titel. Uiteindelijk komen we allen van dezelfde bron.
Dan kunnen ze ons helpen met nulpuntenergiequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar stel je voor dat ze écht komen
Misschien hebben ze een oplossing voor de kredietcrisis!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ons helpen met nulpuntenergie
Dan sta je ff raar op te kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan heb ik een schone onderbroek nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hadden wat buitengewone baten (verkoop aandelen van een Taiwanese chipfabrikant). De omzet was wel gedaald en de verwachting is dat de vraag naar consumentenelectronica door de kredietcrisis verder zal dalen. weinig reden tot vertrouwen dus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook vreemd trouwens, Philips heeft een hogere winst dan verwacht, meer dan vorig jaar in dezelfde periode en toch gaan de aandelen 7% omlaag
PROESTquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
[TK] Midweek Center Parcs Economy Cottage / Hotel
Maar de kredietcrisis is voorbij, dat hebben de Europese mannetjes dit weekend besloten!!111!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze hadden wat buitengewone baten (verkoop aandelen van een Taiwanese chipfabrikant). De omzet was wel gedaald en de verwachting is dat de vraag naar consumentenelectronica door de kredietcrisis verder zal dalen. weinig reden tot vertrouwen dus.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
[TK] Midweek Center Parcs Economy Cottage / Hotel
Pleistertje. De mensen die het zouden moeten aanpakken (de Amerikanen) doen veels te weinig. Kijk maar eens naar die link op Cho zijn blog. Wordt het goed uitgelegd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar de kredietcrisis is voorbij, dat hebben de Europese mannetjes dit weekend besloten!!111!!
Ik weet het, of nou, ik begrijp het gedeeltelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pleistertje. De mensen die het zouden moeten aanpakken (de Amerikanen) doen veels te weinig. Kijk maar eens naar die link op Cho zijn blog. Wordt het goed uitgelegd.
Er is gewoon een boel geld op de pof uitgegeven dat er niet is. Klaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het, of nou, ik begrijp het gedeeltelijkIk ben echter veel te nuchter/onwetend/ongeinteresseerd om me er druk over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |