waarschijnlijk wel!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
*-Madskillz28TH denkt*:
WTF wat een mafkezen allemaal![]()
![]()
Tyquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dit is Moozzie... uuuuh..... niks op aan te merken dus
moehahahahahquote:
runx idd.... heeft hij je wel eens verteld dat hij van bruggen springt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehe![]()
ik ben wel wat gewend.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben Barra en ik ben een Baas!
Uhuhhhh dat heeft te maken met het feit dat ik niks boeiends over je weet te zeggenquote:
Waar blijft me cola vriendquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehe![]()
ik ben wel wat gewend.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaast.. ik ken hem. ik ga 2 keer zo erg gestrekt als jullie als ik hem ziet hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik toch niet getypt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Meestal zijn nieuwelingen nog bescheiden en vriendelijk in het begin
Runx, wat haal je nou weer voor grappen uit
Klopt ja, ik land dan ook altijd op zeppelinsquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
runx idd.... heeft hij je wel eens verteld dat hij van bruggen springt?
Ik zocht vorige week toch op David de Kabouter..toen we het over onze tekenfilms hadden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die gast is echt een meester hoor
Baas fotosoep #9
Kom op zeg...
Wbquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:36 schreef renedis het volgende:ik ben 1 uurtje weg met pauze en we zijn gelijk weer een topic verder
wat hou ik toch van jullie geblaat zeg
Dat zag ik later pasquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet getypt.
WTF, nieuwe mensen... wat moeten die wel niet van je denken!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Meestal zijn nieuwelingen nog bescheiden en niet zo geil in het begin
Runx, waar haal je ze nou weer voor binnen, mogen ze voor me bukken? GEIL!
boefjequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klopt ja, ik land dan ook altijd op zeppelins
Zie link in m'n signature
het is je vergeven. Ik ben nogal mildquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zag ik later pas
Vergeef mij, ik heb vannacht 9 uur geslapen!
Ben helemaal uit m'n ritme vandaan, gezien dat meestal niet meer dan 1.5-5 uur is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |